Jump to content

tomasz_pianista

Użytkownicy
  • Content Count

    2422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tomasz_pianista last won the day on September 25 2011

tomasz_pianista had the most liked content!

Community Reputation

446 Bardzo dobry

Metody kontaktu

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja kupiłem Mayalla z Claptonem-wszystko OK, choć jest minimalna falka na winylu, ale nie jest to słyszalne. Brzmienie w porządku, ale też nic wybitnego. W tej cenie nie żałuję zakupu:) Wydania z epoki tego tytułu to niestety dużo $$$ więc zadowolę się tym co mam. Większość z tego rzutu to nie moja bajka, mało jest jazzu i bluesa.
  2. No tak, tylko niesprawny, i brak możliwości wysyłki. Normalnie musiałbyś doliczyć kilkaset dolarów za wysyłkę+ubezpieczenie+cło. Za kota w worku. Obecnie są dwie oferty C-1, jedna z Rosji za ponad 10K zł, druga z Niemiec za 5500 ojro.
  3. Takie coś u mnie gra od paru dni. Yamaha C-70. Wygląda jak każdy inny przedwzmacniacz Yamahy (C-60, C-50, C-65, C-80, C-85, CX-70), jednak to tylko pozory. To jedno z lepiej zbudowanych pre tej firmy, i jedno z najlepiej grających. Miałem już trochę gratów Yamahy, między innymi lampową w brzmieniu C-4, późniejszą C-65. C-70 stawiam znacznie wyżej, ale może po kolei:) https://audio-heritage.jp/YAMAHA/amp/c-70.html W środku japońskie nudle, dużo się tam dzieje. Oczywiście ma mnóstwo kręciołków do korekcji, ale na szczęście można je wywalić z toru jednym przyciskiem. W przeciwieństwie do większości modeli, NIE ma filtra LOUDNESS, którego nie da się odłączyć w pozostałych modelach. To bardzo wiele zmienia, bo ten filtr nawet na pozycji 0 zamula, nie lubię jakichkolwiek ingerencji w sygnał audio. Oprócz tego C-70 ma wejście DISC DIRECT do gramofonu - omija korekcje i cały sygnał idzie jak najkrótszym torem. Niestety dość awaryjne przełączniki, u mnie na szczęście bez problemów. Na audiokarmie jest dużo opinii na temat tego przedwzmacniacza i raczej nie ma negatywnych. Wyżej stawiany jest tylko C-2X (ponad 4000zł lub więcej) i biały kruk C-1 ($$$$$$). C-70 można wyrwać za kilka stówek. The C70 is a fricken bargain. sounds better than the following preamps i've had in my system. especially the phono section (i'm using a Scott Thompson modded Technics SL-1600MK2 with a VDH retipped Spectral MCR Signature cartridge: - McIntosh C11 - McIntosh MX110 - Precision Fidelity C4 - Dynaco PAS-3 - MFA Magus C - Conrad Johnson PV2a - Quad 34 I also had a MINT C-80. hated it... I blame the crappy variable loudness control in the C80. can't switch it out. make the thing sound veiled and harsh at the same time. Porównywanie przedwzmacniaczy to upierdliwa robota (przepinanie kabli), a różnice moim zdaniem są zawsze mniej wyraźne niż po zmianie kolumn czy końcówki mocy. Dlatego dopiero po kilku dniach słuchania jestem w stanie coś napisać. Oczywiście przedwzmacniacz jest po inspekcji technicznej. C-70 jest moim zdaniem w złotym środku pomiędzy muzykalnością, a wiernym przekazem. Scena jest bardzo selektywna, musiałem się do tego przyzwyczaić. Muzyka strasznie angażuje, ale barwa jest bardzo naturalna. Ogólnie określiłbym C-70 jako "przezroczysty", łagodny, dość jasny. Trochę jak fortepiany Yamahy:) Wobec C-65 nie ma przepaści na pierwszy "rzut ucha", natomiast jest jakby więcej definicji w dźwięku, drobne detale są bardziej podkreślone na C-70. Największa różnica jest w scenie (C-65 jest jakby tylko na boki, C-70 również góra-dół, bardzo 3D). Bas też się fajnie oddzielił od reszty. Natomiast porównywałem też wejście DISC DIRECT z ... Nudą. Nuda Phono oczywiście jest obiektywnie lepsza, ale ta Yamaszka naprawdę daję radę! Trochę bardziej płasko gra na górze niż Nuda, ale absolutnie nie miałbym problemu, żeby słuchać na tym muzyki. Ciche tło, bardzo aksamitny dźwięk, nie tak bardzo otwarty, ale za te pieniądze?! Może jakiś drugi gramofon podepnę do tego na stałe. C-70 ma łącznie...4 wejścia na gramofony:D Także jak C-70 warto brać:) Do tego Yamaha PC2002 do napędzania i za około 3000zł można mieć fenomenalnie grający zestaw. (Końcówka do kompletu C-70 nie jest wybitna, jak coś to lepiej szukać B-2, M-2, PC2002). Set Yamaha C-70/M70 występował w katalogu z legendarnymi NS1000 i Yamahą PX-2 (taki fajny linearny gramiacz)
  4. https://allegro.pl/oferta/lenco-l78-75-z-ramieniem-jelco-750lb-gratisy-7879528559 Nowa cena, zapraszam na odsłuch!
  5. Śliczność! Warto wspomnieć, że to jeden z wyższych modeli, brat PD444. SME 3009R to też konkret:) Zazdroszczę!
  6. Też mam TD125 tylko wersję pod 9 cali. Fajny gramofon, chyba jeden z lepszych paskowców Thorensa, zwłaszcza w wersji MK I z łożyskiem z kulką. Elektronika jest bardzo wysokiej jakości. Zmieniłem u siebie kilka części, sprężyny, gąbki, gumowe elementy z zawieszenia. Grałem z SME 3009 (S II i S III), ale Garrard podoba mi się bardziej... Na zdjęciu z SME3009 S III z Denonem 301. Jak będziesz miał czas to zwróć uwagę jak zrobione są przełączniki do prędkości. Wszystko bardzo solidne, w środku metal. Stroboskop i pryzmat też pierwsza klasa.
  7. U mnie same starocie za 39,99.
  8. Nie chcę się reklamować, ale mam na zbyciu fajne Lenco z Jelco 750LB - do posłuchania w Katowicach:)
  9. Podobno. Najwięcej zależy od jakości ramienia, a nie od typu. Jakie masz łożyskowanie w ramieniu?
  10. Czy jest to gramofon pre-audio?:P
  11. tomasz_pianista

    Lenco L 75

    W idlerach z oringiem musisz mieć idealnie wycentrowany oring, inaczej będzie skakać jak na tym filmie. U mnie nie ma nic takiego. Sprężyna od idlera nie ma tu nic do rzeczy. U mnie oryginalne kółko poległo, było bardziej słyszalne w napędzie. Powierzchnia styku nie ma znaczenia w głośności napędu. Oprócz tego mam inne mocowanie idlera z podkladkami z POM.
  12. tomasz_pianista

    Lenco L 75

    Protraktor w SME to nie jest przydatna rzecz, wystarczy ustawić dobry overhang. Jak chcesz to mogę Ci podesłać łożysko po świętach, chwilowo nieużywane leży.
  13. tomasz_pianista

    Lenco L 75

    Bolo, a ile masz płyt na 16RPM? To jest hi-endowy projekt, ramie 12 cali, po co sluchać na takim gramofonie prędkości o najgorszej jakości dźwięku. Trochę się kompromitujesz i marudzisz w każdym wątku... Artur-chodzi mi Nigel Speed controler. Też DIY. Ale najpierw odpal i posłuchaj, szkoda, że mieszkasz tak daleko. Chcesz przetestować lozysko Lencomotion?;)
  14. tomasz_pianista

    Lenco L 75

    Bardzo fajny projekt, właściwie już masz wszystko gotowe. Chyba, że jeszcze myślisz o PSU:) Kółko Idlera masz stabilne przy pracy, czy masz lekkie kołysanie? Widzę, że powoli odkrywasz jak działa PTP!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.