Jump to content

McGyver

Branża
  • Content Count

    21126
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

McGyver last won the day on December 17 2018

McGyver had the most liked content!

Community Reputation

2772 Audioholik^3

4 Followers

Metody kontaktu

Informacje profilowe

  • Branża
    Producent

Recent Profile Visitors

222541 profile views
  1. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Ale jeśli uważasz inaczej to zgłoś do moderacji.
  2. Bzdety do kwadratu. Sygnał w urządzeniach niezbalansowanych NIE płynie przez obudowę, obudowa jest przyłączona do masy sygnałowej TYLKO w jednym miejscu, wyłącznie w celu zapewnienia ekranowania. Kolejna kosmiczna bzdura. A transport co ma z tym wspólnego? Z definicji lepsze jest to, co daje lepsze rezultaty brzmieniowe. Urządzenia zbalansowane nie są lepsze z definicji. Są co najwyżej droższe z definicji. Sorry, taka prawda, zwiększenia kosztów nie da się tutaj uniknąć.
  3. Owszem, ale gdy jest zimno ferrofluid może być gęstszy. Nagrzanie się ferrofluidu od cewki zajmuje trochę czasu, więc zaraz po włączeniu brzmienie może z tego powodu być nieco zmienione.
  4. Wręcz "uwielbiam" kolesi którzy najpierw coś robią na pałę, a dopiero potem pytają dlaczego pierdykło 😄. Gdyby to był mój kolega, to po czymś takim przestałby być kolegą.
  5. Z kolumnami 2.5 way nie ma to sensu. Z kolumnami 3 way sens może mieć, ale... a weź to zgraj barwowo... życzę cierpliwości. Oczywiście że nie, bo problem w takich wypadkach leży w jakości trafoli wyjściowych oraz w wydajności i jakości zasilania.
  6. Trudno żeby robili odwrotnie, przecież wtedy przyznaliby otwarcie że daremnie wytwarzają produkty zbalansowane 😃😃😃 Osobiście jestem zdania że sens stosowania konfiguracji zbalansowanej w home audio jest oględnie mówiąc mocno problematyczny.
  7. A ja się nie zgodzę, bo to jest wrzucanie wszystkiego do jednego wora. Owszem, są metalowe kopułki które się zachowują w opisany sposób. Ale są i takie, których można słuchać wciąż i wciąż, i nigdy nie mieć dość. Wręcz bym powiedział że łatwiej jest zrobić dobrą kopułkę metalową, niż zrobić dobrą kopułkę tekstylną. To, co robi krzywdę metalowym kopułkom, to w większości przypadków nie jest materiał użyty na membranę, tylko kiepsko zrobiona aplikacja. To aplikacja, a nie materiał membrany w większości przypadków odpowiada za irytujące brzmienie wysokotonówek. Taka obawa jest zrozumiała, również w przypadku konstrukcji firmowych. Problem polega na czym innym, problem polega na tym, że jak nie ma metki, to już mało komu chce się sprawdzić jak to w ogóle gra. A nawet jak sprawdzi, i gra, to nie wierzy własnym uszom, bo brak metki nie pozwala mu uwierzyć. Jest to niestety powszechne zjawisko.
  8. To dobrze czy źle? Jak widać, tam jest zasilacz impulsowy. Samym kablem zasilającym to Ty za wiele nie zwojujesz.
  9. McGyver

    Obudowa do kondyconera

    Problem polega na tym że prawie nic nie widać na zdjęciu.
  10. Albo jeszcze można polować na kapitalne S16H Mimo z drugiej ręki (model nieprodukowany obecnie). Właśnie po to się sprzęt muzyczny modyfikuje. Żeby grał inaczej, lepiej. Modyfikacja to przecież przyrost jakości dźwięku, no i dodatkowy koszt. I teraz, z tego powodu że kupuje się urządzenie droższe, lepsze, to ma jeszcze być taniej? Toż to bez sensu. Metka dla was więcej warta niż jakość dźwięku?
  11. Studio16Hertz Canto Grand w wersji premium, czy jak ona się tam nazywa. Morel Elite z wooferem Scan-Speaka (włókno szklane) Mieliśmy je na AVS2018 i wymiatały, ale ostatecznie graliśmy Minasami bo lepiej się zgrały z SETem na lampach 845. Znam zwrotnicę z ProAków i znam Morela Elite. Zaręczam Ci że Morel Elite z taką zwrotnicą zagrałby do dupy, taka modyfikacja nie miałaby sensu żadnego. Pod Morela trzeba zbudować całe nowe zwrotnice. Mój przyjaciel ma monitory od Studio16Hertz na wooferze takim samym jak w ProAkach (tylko bez logo na kopułce przeciwpyłowej) i Morelu Elite, kiedyś S16H takie wyprodukowało. Ma je już ładnych parę lat, zdążył zmienić najpierw mieszkanie, potem źródło, potem wzmacniacz, a monitory od S16H wciąż ma. Zgadza się. Wychodzi na to, że większość sprzętolubów to zwykłe snoby jarające się metkami i cenami a nie dźwiękiem. Mój kolega usiłował kiedyś sprzedać modyfikowane ProAki Studio 100. Grały zajebiście, ludzie dzwonili, ale gdy się dowiadywali że modyfikowane, to nikt nawet nie chciał przyjść na odsłuch. Tymczasem oryginalne ProAki Studio 100 to są chude sucholce które zagrają w miarę dobrze tylko w systemie o przeciwstawnych wadach. Czyli leczenie dżumy cholerą. Ale magia metki działa na wielu. Nie interesuje ich dźwięk, tylko metka. Tak jest, było i będzie. Response D15 są IMHO dużo lepsze od Studio 100. O tzw. "charakterze" ProAka ciężko mówić. Moim zdaniem coś takiego nie istnieje. Inaczej grają Response 2,5, inaczej Tablette 2000, inaczej Studio 100, a jeszcze inaczej Response 3.8.
  12. To te? https://allegro.pl/oferta/proac-studio-100-mod-studio-16hz-7918819874 Tam jest Morel Elite, jeden z najlepszych znanych mi jedwabnych tweeterów. Na rzecz Morela Elite pozbyłem się kultowych Esoteców Dynaudio, i nigdy tej decyzji nie żałowałem. ProAki Studio 100 też znam. Ich woofer ma raczej szczupły bas, ale za to szybki, czytelny, konturowy. Kolumny te nadają się raczej do niezbyt dużych pomieszczeń. Sądzę że dobrym partnerem dla nich może być porządny lampowiec na EL34.
  13. Ja? Na nerwach 😋
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.