Jump to content

mirek24

Użytkownicy
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aby to dobrze sprawdzić należało by spreparowac kable zasilające w systemie, odcinając im przewód ochronny. pozdrawiam
  2. to i ja dorzuce kamyczek: http://www.audiomatus.com/kable_sieciowe.pdf pozdrawiam Mirek
  3. Miałem do dyspozycji jedynie dedykowane podstawki. Podróż do rogów pokoju skutkowała wzmocnieniem wybranego zakresu basu (na zasadzie rezonansu) ale za to scena cierpiała straszliwie. Takie płaskie granie przyklejone do ściany, bez planów i głebokości. Jak dla mnie to AN-E graja pięknie w 15-20 m2 kwadratowych nic wiecej i nic mniej. Reszta to pobożne zyczenia i chwyty markeingowe Audio Note-a. pozdrawiam
  4. Porównywałem AN-E SPE HE w 25 m2 zaadaptowanych akustycznie obok ART Emotion Signature, i mimo wielu podrózy po pokoju nie udało sie powtórzyc skali dzwieku znanej z ART. Głośnik 20 cm to nie to samo co 25 cm. AN-E górowały za to w wielu innych aspektach, to naprawde są głosniki z klasą. pozdrawiam
  5. W tym wątku sa fani pocietej taśmy VHS do R2R. Trzeba na to brac poprawke.... Niestety wiedza ginie zostaja internetowi majsterkowicze, dla których Wikipedia jest podstawowym źródłem technicznej informacji. pozdrawiam
  6. A na czym słuchasz? A co to ma do rzeczy?
  7. Glowice w Revox i Studer sa inne. 1.116.027.00 glowica odczytujaca 2 slady 2mm Revox PR99mk3 1.318.720.00 glowica odczytujaca 2 slady 2mm Studer A807 mk2 dane z manuali, cyferki jakby troche inne... pozdrawiam
  8. Teoretycznie - 3 dB.
  9. Pełna zgoda, głowice sa inne a radiowy ślad mają tylko Studery. Przez inna geometrię Studery maja też mniejszą bułe na basie, na małej studyjnej. Co do nasycenia też zgoda, chociaż wieksza rola w tym taśmy niż głowic i elektroniki. pozdrawiam Mirek
  10. Każdy może mieć, potrzeba tylko $... pozdrawam
  11. Ponownie brak konkretów. Co do Studera i temu podobnych studyjnych maszyn, to chyba nie miałeś ich okazji słuchać. Podajesz przykłady Koncerta i kasetowego Marcina ale to nie jest ta liga.... Ten Studer z YouTuba na 911 na moje oko ma 85-88 dB ważonego S/N. Może i nośnik żelazowy jest ułomny, ale nikt póki co poprawnie nie zaaplikował lepszego. pozdrawiam
  12. Jak widzę to raczej luźne pomysły a nie konkrety, do poważnej realizacji jednak troche brakuje. Bardziej mnie przekonują takie projekty: pozdrawiam Mirek
  13. Można próbować z taśmą z kaset video Betacam. Tam jest taśma metaliczna. Wczesne Batacamy nagrywały dżwięk liniowo10 cm/s, ale: 1. Taśma ma 4 krotnie mniejszą wytrzymałość na zerwanie jak typowa studyjna 50um. 2. Taśma jest 4 krotnie cieńsza jak studyjna 14 um vs 50 um 3. Taśma ma szerokośc 12,6 mm, studyjna ma 6,3 mm 4. Taśma ma 2 krotnie wiekszą koercję HC 260mT vs 140mT 5. Taśma ma 4 krotnie wieksza retencje BRS 120kA/m vs 30kA/m punkty 1,2,3 pokazują brak zgodnosci mechanicznej. punkty 4,5 pokazują brak zgodności z torem zapisu i kasowania. Nie wiem jak z saturacją takiej taśmy warstwa magnetyczna na niej jest cieniutka. Wiec tutaj zysk wcale nie musi byc aż tak duzy. Pomijam tutaj możliwości głowicy zapisującej, jej nasycenie, koniecznośc innych charakterystyk zapisu i/lub odczytu. Efekt przekopiowania itd. Nie twierdze że nie da sie tego zrobić, ale wynik wcale nie jest aż tak oczywisty. Jestem bardzo ciekawy jakie wyniki udało sie Tobie osiągnąć na takiej taśmie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.