Jump to content

jafi

Branża
  • Content Count

    1271
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

219 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Sklep

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Używany komplet podstawek pod kable Musica HWB-20. Składa się z 4 sztuk. Brazilian Teakwood Waga 40g / piece Obciążalość 25kg / piece Wymiary W50mm×H25mm×D50mm Cena za komplet. Posiadam 2 komplety.
  2. Zatyczki RCA Sevenrods Komplet składa się z 10 sztuk. Chronią przed kurzem, modyfikują dźwięk.
  3. Ma pokrywę, zginaną:) Zdejmuję ją na czas, kiedy zmieniam np. lampy. Nie ma za to pilota, ale dobrze gra.
  4. Cześć Ze wzmacniaczy, które wymieniłeś kilka słuchałem, w tym Sonneteer Alabaster. Robiłem porównanie z tego co pamiętam do Creek Evolution100A, Baltlab Endo 2 i Rogers e40A. Z odstępem do stawki najlepiej wypadł Rogers e40A. Wciąż mogę pokazać jak gra:)
  5. Avatar Audio Receptor Number 1 Wymiary: wysokość krążka: 20 mm, średnica: 43 mm, średnica kulki: 24 mm, wysokość kompletu: 43 mm. Oryginalne opakowanie
  6. Używany komplet Kulky 3NG10 ( 3 stopy) Łożyska z węglika wolframu o gładkości 10. Wymiary: średnica 4 cm, wysokość 3,7 cm
  7. Używany komplet Finite Elemente Ceraball (4 sztuki) w kolorze czarnym. Opakowanie.
  8. Używany Tellurium Q Silver Diamond Speaker 2m Zakupiony w listopadzie 2019, karton, paragon, certyfikat oryginalności.
  9. Miałem te Rogersy wyprodukowane jakieś 6 lat temu na Dalekim Wschodzie. Wyglądały bardzo ładnie. Ale jak każde monitory/kolumny miały dobrze grać. Nie grały. Były źle poskładane. Do tego stopnia, że np. kable doprowadzone do terminali miały zamienioną polaryzację. Może teraz A.D. 2020 będzie lepiej, ale nie będę sprawdzał...
  10. Nieprawda. Wszystko zależy od wysokości standów, inaczej: od odległości przetworników od podłogi. Tę należy ustalić empirycznie. Podstawowa zależność to ustawienie monitorów w pomieszczeniu (również na wysokość) tak, by uzyskać optymalną interakcję monitorów z akustyką pomieszczenia. Wtedy nie musisz siedzieć idealnie wyprostowany w sweetspocie, by scena budowana prze głośniki pozostawała podobna. Podobnie z wysokością siedziska: fotel, czy krzesło.
  11. Przyjrzałem się wielu konstrukcjom ery sprzed komputera, w tym tzw. szkole brytyjskiego brzmienia w tym konstrukcjom KEF`a, Harbetha itd. Moje wnioski nie są budujące dla "komputerowych" konstrukcji. Mało takich jeśli w ogóle, które chciałbym u siebie postawić. Nie wiem jak dokładnie stroił swoje konstrukcje Cook, Spencer, Shaw w końcu lat sześćdziesiątych i w siedemdziesiątych, ale one bronią się do dzisiaj swoim dźwiękiem. Może dlatego, że więcej używali ucha? A może symulacje w audio obarczone są zbyt dużym błędem? Stąd nudny, nieciekawy dźwięk z charakterystyką równą jak stół. Przypomniał mi się Jan Hammer i jego płyty, gdzie syntezatory miały naśladować inne instrumenty: gitary, skrzypce, perkusję itd. Wyczyn jak na przełom lat 70/80, ale do gry na prawdziwych instrumentach bardzo odległe.
  12. Czy ktoś słuchał starych Harbeth LS3/5a? Warto posłuchać i odnieść do dzisiejszych przedstawicieli gatunku. Można wtedy ocenić: jak skromniejsze narzędzia konstruktora (brak komputera i programów symulacyjnych) mają się do efektu końcowego.
  13. Dziękuję za klepanie po pleckach w stylu "my już panu dziękujemy". A zamiast auto-refleksji słyszę: Masz ode mnie ignora.
  14. Reinkarnacja? Ja znam inaczej: jak jest porażka, to szybko zapomnieć, jak jest sukces, to ciągle przypominać. Tym bardziej, że napisał Margol i jeszcze napisał: Taki niezręczny, czy taki miał zamiar?
  15. Na tych jak mówisz klonach graliśmy na AVS w 2015 roku i 6moons przyznał nam nagrodę za dźwięk wystawy. Ciekawe dlaczego? Ale "oryginał jest tylko jeden" tak mówi Margol - uczestnik AS od miesiąca i 22 dni. Gdzieś ty się do tej pory uchował?:)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.