Jump to content

Margin

Użytkownicy
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wydaje mi się, że sugestię, żeby ładować 1/4 pojemności akumulatora, przeczytałem w instrukcji mojej ładowarki. Z Maliny korzystam, odtwarzając wyłącznie muzykę z Tidala. Bardzo dużo słucham muzyki, więc właściwie codziennie wymieniam komplet akumulatorów. Zarówno Moode jak i Snakeoil, przy rozładowaniu akumulatorków czy odłączeniu koszyka na sztywno, nie mają żadnych problemów z odpaleniem się od nowa. Snakeoil, obsługiwane przez Mconnect, przy wymianie akumulatorów, nawet zapamiętuje ostatnią playlistę.
  2. Ja ze swojej strony mogę polecić czarne akumulatory Eneloop Pro 2500mAh. Dla optymalnej żywotności ładuję je do wartości 1000mAh. Pozwala to na jakieś 8 godzin słuchania muzyki. Dla wielu posiadaczy Signature mogą być to herezje, ale powtórzę raz jeszcze w tym wątku: na zasilaniu bateryjnym, w moim systemie, lepiej gra Digione 1.2.
  3. Też masz powody do rozterek... Zamawiasz co chcesz z Botlandu, a jak nie przypasuje, odsyłasz i zwracają kasę. Ja ostatnio odsyłałem Signature- procedura zwrotu prosta i przyjemna.
  4. Ze Skylanem w Poznaniu, gdzie mieszkam, też jest problem. Koris, który handluje Harbethem, ma je w ofercie tylko na zamówienie. Wszystkim polecają I mają na miejscu Rogoz Audio. Skylana zatem nie słyszałem, a jest on w tym klubie polecany. Rogoz z kolei jest tutaj traktowany po macoszemu. Osobiście posiadam Rogozy i nie uważam, że zabijają dźwięk Harbetha. Pisałem o tym gdzieś- SHL5+ na ciężkim standzie z blatem, gra w moim systemie i akustyce punktowo, sprężyście, zwartym basem. Do słuchania gęstej, gitarowej muzyki z wykopem czy beatowej elektroniki- idealnie! Do jazzowych składów, kameralistyki, wokalistyki, klasyki- tutaj moim zdaniem ażurowy, lekki stand sprawia, że dźwięk staje się kosmatą kulą, która emanuje zewsząd. :) (Bardziej kwieciście nie dało się napisać.) I taką prezentację przy takiej muzyce bardzo lubię! Zatem powtórzę raz jeszcze- według mnie, nie ma jednej, właściwej drogi w wyborze podstawek. Przynajmniej jeżeli chodzi o SHL5+, o którym mam najwiecej do powiedzenia... Wszystko jest kwestią osobistych preferencji. Mój wzmacniacz pracuje w dwóch trybach: w triodzie generuje 22W, a w trybie ultralinearnym 45W. Alan Shaw mówi, że jego kolumny potrafią pokazać swój charakter z każdym wzmacniaczem i coś w tym jest. Wiadomo, że 200W jest lepsze niż 20, ale każdego, kto twierdzi, że SHL5+ nie zagra z lampą, zapraszam do siebie.
  5. Jedne i drugie Herbatniki łączyłem z lampą Cayin A88t. Trochę żąglowalem lampami i stanęło na EH6550, CV181Z Black Treasure i 6SL7 Full Music. Prawdą jest wszystko, co zostało napisane o standach, ale testując M30.1 miałem problem w moim mieście ze znalezieniem odpowiedniego standu open frame, więc podczas testów stały na podstawkach Atacama o wysokości 70cm. Siódemek niestety nie słyszałem.
  6. 25m2 z otwartymi przestrzeniami na kuchnię i korytarz. Kolumny stoją na dłuższej ścianie. Słucham na kanapie oddalonej o 2 metry. Dźwięk w takim ustawieniu jest idealnie nasycony, ale nie przeładowany. Na krótkiej ścianie, to zupełnie inna prezentacja- robi się bardziej przestrzennie, ale brakuje wypełnienia. Tu powstaje pytanie: jak w takim ustawieniu grałyby M30.1? Niestety, kiedy miałem je u siebie, nie słuchałem ich w tej konfiguracji.
  7. Gdzieś wyżej pisałem o magii M30.1. Gdybym słuchał wyłącznie akustycznych nagrań, zdecydowałbym się na nie. Jednak gustuję też w muzyce „zmechanizowanej”, więc wybrałem SHL5+, które są uniwersalne i bardzo równo brzmiące. Mimo, że M30.1 są mniejsze od SHL5, u mnie był spory problem z ich boomiastym basem. Z pewnością sporo zależy od towarzyszącej elektroniki i standów.
  8. Sam szukam odpowiedzi na to pytanie.
  9. Raczej będą za niskie i bez siedziska- na otwartej ramie ich nie ustawisz. Oddavar idealnie pasują tylko pod SHL5.
  10. Chyba pisałem o tym... Gram SHL5+ i mam częściowo zasypane standy Rogoza i taborety Oddavar. Moim zdaniem w wyborze podstawek nie ma jedynej właściwej drogi, a należy kierować się swoimi upodobaniami. Im cięższy stand z blatem, tym dźwięk jest bardziej punktowy i sprężysty. Gitarowe łojenie i beatowa elektronika lepiej gra na ciężkich standach z blatem. Natomiast akustyczna kameralistyka, zyskuje na otwartych, lekkich podstawkach. Tak w dużym uproszczeniu to widzę, a właściwie słyszę.
  11. Margin

    Bum! To tylko awaria?

    Faktycznie, grałem długo, bo jakieś 10 godzin. Bias ustawiał mi miesiąc temu zaprzyjaźniony elektronik- może przedobrzył. Muszę w końcu sam się tego nauczyć. Wiem, że dawno temu miałeś do czynienia z Cayin A88t, a nawet chwaliłeś jego dźwięk. Czy przeciętny śmiertelnik jest w stanie ustawić bias w tym wzmacniaczu? Zdaje się, że trzeba zdjąć dolną pokrywę. Tylko jak, skoro wzmak ma być włączony?
  12. Szanowni, wczoraj podczas odsłuchu, mój czternastoletni wzmak na lampach mocy 6550, huknął mocno w lewym kanale, po czym zniknął w nim dźwięk, a pojawił się głośny przydźwięk zwany dalej chamskim brunieniem? Przestraszony z wypiekami na twarzy, wyłączyłem ja urządzenie i poszedłem spać. Dzisiaj włączyłem znowu, żeby przetrawić problem za dnia, ale problemu już nie ma. Nie ma brumienia- wszystko wróciło do normy. Lampy żarzą się równo, getter wyglada bez zmian. Czy ktoś pomoże zdiagnozować problem? Będę ogromnie wdzięczny!
  13. Na stronie Top Hifi brak.
  14. Szanowni Heglowicze, czy spotkam tutaj kogoś z Poznania, kto posiada H360 i byłby skłonny odwiedzic mnie z nim? Chciałbym sprawdzić jak ten wzmacniacz zagra z Harbeth SHL5+. Gwarantuje gościnę z odpowiednimi napojami. Pozdrowienia!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.