Jump to content

kubass

Użytkownicy
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć Jestem na etapie remontu nowego mieszkania . Wypatrzyłem sobie fajny sufit podwieszany z płytami perforowanymi . Mam już wszystko przygotowane pod przykręcenie ALE...... Gdzie kupić takie płyty? Gdzie tego szukać ? W marketach budowlanych nawet nie wiedza o czym ja do nich mowie 🙂
  2. kubass

    Idealna SZAFKA Rtv

    Tak chce sa wykonać z własnego pomysłu u jakiegoś stolarza . Niestety ale takie w sklepach nie pasują do sprzętu audio . Wnęki sa za małe zazwyczaj a jak juz sa ok to jest tylko jedna . Stąd pomysł by wykonać nowa szafkę z własnego pomysłu . Potrzebna mi tylko inspiracja 🙂
  3. Tak też myślałem 😄 Dziękuję za konkretna odpowiedz 😄
  4. Masz racje w 100% to jest jakaś porażka ale niestety musimy sie z tym godzić. "Nie chcesz to nie kupuj ktoś inny kupi"- takie maja podejście Rozumiem . w takim razie zrobie wyspe na suficie w salonie z płyty perforowanej . a sciany ? robić coś z nimi ? zawsze myślałem zmniejszyć pogłos zeby je wykleic jakas wykładzina taka jak jest w kinach . to ma sens ? Wpadła mi do głowy jeszcze jedna opcja . Co by było gdybym otworzył całkowicie salon z kuchnia i przepokojem ? bedzie lepiej grało ? załączam plan po kombinacjach 🙂
  5. Narożnik ma 2,6 Troche słabo bo to najmniejszy narożnik jaki znalazłem 🙂 wiec zostałoby tylko 40 do przejscia . troche za mało jak dla mnie 🙂
  6. Myślałem o ustawieniu na ścianie 291 cm ale wtedy kanapę musiałbym ustawić tyłem do jadalni , a wtedy niestety nie będę miał przejścia 😕 jest jeszcze opcja by postawić taka ściankę 50 cm po prawej stronie prawej kolumny by troszeczkę zamknąć salon . Myślisz ze to by poprawiło trochę akustykę? Powiedz jeszcze czym moge wyłożyc sciane za kolumnami na której też bedzie wisiał telewizor. Planuje dać na nią pionowo słupki drewniane o szerokości 4 cm na 4 cm w odstępach 4 cm na całej ścianie. cos jak na załączonej fotce . Co do dywanów to planuje je mieć tylko w salonie czyli w pokoju odsłuchowym . Chciałem podwiesić sufit wykorzystując płyty pochłaniające ale na takim metrażu to wyjdą może 2 sztuki . Reszte pomieszczen bede podwieszał tak czy inaczej ale myślałem o zastosowaniu płyt akustycznych gładkich takich o zwiększonej gęstości , płyty perforowane nie wchodzą w grę ze względu na cene . . Czy takie płyty gładkie w ogolę maja sens ?
  7. Załączyłem rzut jak to ma wyglądać. Salon otwarty z jadalnia i kuchnia . Dobrze ze powiedziałeś o tych zasłonach na okno bo kolumny beda grały w jego kierunku Wyspa będzie obowiązkowa i tez myślałem o płycie akustycznej . Sufity w całym mieszkaniu będę podwieszał i zastanawiałem się nad płytami akustycznymi na całości ale nie wiem czy to ma sens ?
  8. Panowie . może i temat dziwny ale potrzebuje inspiracji na szafki RTV pod nasze sprzęty . Nie może być szklana i wysoka wole szersza a niższa Ciężko mi jest coś samemu zaprojektować Musza się zmieścić - wzmacniacz stereo, cd oraz amplituner. Możecie podrzucić fotki swoich szafek żeby zobaczyć jak u was sprzęt stoi ? Z góry dziękuje 🙂
  9. Reduktor szumu sledze na bieżąco 🙂 Elektryka w scianach faktycznie ma znaczenie . Musze dokładnie pomyśleć gdzie co bedzie stało i tak pociągnąc przewody by nie uzywac przedłużaczy 🙂 A co ze scianami ? robić coś z nimi by akustyka była lepsza ? Wygłuszać je czymś ? Kiedys myslałem o takich wykładzinach ktore sa stosowane w salach kinowych . Myslałem zeby zrobic sobie tak jedna lub 2 sciany Jezeli nie taka wykładzina to co innego ?
  10. Witam . Jestem na etapie odbioru mieszkania od dewelopera . Zaraz zacznę remont i chciałbym nie zapomnieć o niczym by później sie nie denerwować 😄 Co byście zrobili by mieć idealny pokój odsłuchowy ? o czym należy pamiętać by akustyka i instalacja była może nie na poziomie DOSKONAŁYM ale chociaż DOBRYM Moje typy : Przewody głośnikowe w ścianach przewody głośnikowe na tylne pary kolumn w ścianach podwieszony sufit w miejscu odsłuchowym ściana za kolumnami z jakiegoś materiału rozpraszającego ( co byście polecili ) robić jakaś zabudowę z płyt gipsowych ? Może ktoś coś podpowie ....
  11. Cześć . Kupiłem wzmacniacz stereo który ma DAC z jednym wejściem cyfrowym a urządzeń z wyjściem mam 3 . Nie chce tego przełączać wiec potrzebuje jakos podpiąc sie do wzmacniacza. Na aukcjach znalazłem jakies konwertery toslink do chinch ale za 25 zl to raczej marnej jakosci bedzie 🙂 macie cos sprawdzonego lub jakis pomysł by podpiąc 3 urzadzenia z wyjsciami optycznymi do wzmacniacza stereo ?
  12. Czy ten 9050 naprawdę zagra potężnym basem i dźwiękiem ? Może faktycznie sie na niego skusze A może lepiej a s501 ? który z nich lepszy ?
  13. Onkyo mam w tej chwili i chyba wolałbym zmienić markę , posłuchać czegoś innego 🙂
  14. Kurcze . Troche mnie zbiła z tropu opinia ze nie ma wystarczająco duzo bassu . Potrzebuje czegoś z "wykopem " może polecicie coś innego ?
  15. Dopiero co je kupiłem 🙂 Myślałem o wzmacniaczu do BX6 a wybór padł na zakup dodatkowych kolumn. Chyba chyba sprzedam BX6 i kupie coś innego . Tylko co ? Ale jaki wzmacniacz do B&W 601 ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.