Jump to content

bereza

Użytkownicy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tez jestem ciekawy w jaki sposob zalatwiles. Przede mna wymiana panelu. Jak wysle moj zasilacz bezpostednio do Naim celem aktualizacj do wersji DR i recap to pewnie wymienia w ramach serwisu. Ale jak sie zdecyduje tylko na recap to pewnie wysle do Class A (jedno z 3 autoryzowanych centrow serwisowych Naima) gdzie jeat szybciej i taniej. Ale pewnie wowczas bede musial wymiane panelu we wlasnym zakresie zrobic. Chyba ze Naim po potwierdzeniu usterki (nasz dystrybutioor? Naim na podstawie zdjec?) dosle do Class A panel i wowczas wymienia. Chwile czasu jeszcze mam bo planuje akcje w przyszkym roku zrobic
  2. A ja po 3 pobytach gwarancyjnych w serwisie (wymiana cieknacego logo oraz tasm laczacych wyswietlacz z plyta glowna) na dzien dzisiejszy mam ponownie cieknace logo jak rowniez pojawil sie zaciek na wyswietlaczu. I tak zastanawiam sie: 1. Albo mimo zapewnien Naim problem cieknacych logo nie zostal jednak przez nich usuniety albo serwisant przy montazu "przyczynil sie" ze nowy wymieniony element po ok 2 latach cieknie. 2. Zaciek na wyswietlaczu to podobno efekt odklejajacej sie tasmy z tylu wyswietlacza. Bardzo czesto pojawia sie gdy z naciskiem potraktujemy wyswietlacz. Cd mam od nowosci i nie ma mowy aby z mojej strony tak byl potraktowany. A moze to po raz kolejny do tego "przyczynil" sie serwis? Cd dwukrotnie byl w serwisie w zwiazku z pojawiajacymi sie krzaczkami na wyswietlaczu 3. Mam pechowy egzemplarz... chociaz to raczej tez nie swiadczy dobrze o jakosci za sporo kasy. Oczywiscie rzecz wzgledna. Po tych akcjach to mocno zastanawiam sie czy ma sens placenia za wymiane np. logo kiedy albo znow trafi sie wadliwe logo albo serwis znowu sie przyczyni ze temat wroci. Rozumiem obiekcje forumowicza Kacper525 dlaczego w zwiazku ze znanym problemem i sposobem jego rozwiazania Naim traktuje inaczej uzytkownikow w GB a inaczej gdzie indziej. To raczej nie kwestia jednego czy drugiego dystrybutora ze jeden wymieni za free a drugi za 100 EUR. To problem producenta ktory w jednakowy sposob powinien traktowac klientow. Niezaleznie od powyzszego ciesze sie ze dzwiekowo sprzed Naim rekompensuje mi te problemy. Chociaz to troche irytujace.
  3. A ja po 3 pobytach gwarancyjnych w serwisie (wymiana cieknacego logo oraz tasm laczacych wyswietlacz z plyta glowna) na dzien dzisiejszy mam ponownie cieknace logo jak rowniez pojawil sie zaciek na wyswietlaczu. I tak zastanawiam sie: 1. Albo mimo zapewnien Naim problem cieknacych logo nie zostal jednak przez nich usuniety albo serwisant przy montazu "przyczynil sie" ze nowy wymieniony element po ok 2 latach cieknie. 2. Zaciek na wyswietlaczu to podobno efekt odklejajacej sie tasmy z tylu wyswietlacza. Bardzo czesto pojawia sie gdy z naciskiem potraktujemy wyswietlacz. Cd mam od nowosci i nie ma mowy aby z mojej strony tak byl potraktowany. A moze to po raz kolejny do tego "przyczynil" sie serwis? Cd dwukrotnie byl w serwisie w zwiazku z pojawiajacymi sie krzaczkami na wyswietlaczu 3. Mam pechowy egzemplarz... chociaz to raczej tez nie swiadczy dobrze o jakosci za sporo kasy. Oczywiscie rzecz wzgledna. Po tych akcjach to mocno zastanawiam sie czy ma sens placenia za wymiane np. logo kiedy albo znow trafi sie wadliwe logo albo serwis znowu sie przyczyni ze temat wroci. Rozumiem obiekcje forumowicza Kacper525 dlaczego w zwiazku ze znanym problemem i sposobem jego rozwiazania Naim traktuje inaczej uzytkownikow w GB a inaczej gdzie indziej. To raczej nie kwestia jednego czy drugiego dystrybutora ze jeden wymieni za free a drugi za 100 EUR. To problem producenta ktory w jednakowy sposob powinien traktowac klientow. Niezaleznie od powyzszego ciesze sie ze dzwiekowo sprzed Naim rekompensuje mi te problemy. Chociaz to troche irytujace.
  4. Za 100 pln to pewnie nawet cieknacego logo po gwarancji nie wymienia w PL. A co dopiero panel.
  5. No jeszcze ok 2 lat przed nim więc różowić sie nie powinien....
  6. U mnie panel zaróżowił sie po całosci. Pewnie bede zgłaszał problem przy okazji recapu bo urzadzenie juz ma 13 lat.
  7. jakby co to mam SNAIC 4
  8. Gdyby ktoś był zainteresowany interkonektem DIN AR Sound - SkyLink to zapraszam na priv
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.