Jump to content

KonradRak

Użytkownik Premium
  • Content Count

    495
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Neutralny

Metody kontaktu

  • Adres URL
    cncaudio.eu

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    DIY Audio
  • Branża
    Producent

Recent Profile Visitors

2569 profile views
  1. Proszę o kontakt PW. Pozdrawiam.
  2. Sprzedane. Dziękuję.
  3. Dzień dobry. Kolumny podłogowe firmy CNC Audio. Model SATORI. Specyfikacja techniczna: Czułość: 86dB (2,83V/1m) Impedancja nominalna: 8 ohm Impedancja minimalna: 5 ohm Moc: 90W Pasmo przenoszenia: 30-20kHz (-3dB) Częstotliwość podziału: 350Hz / 2500Hz Strojenie BR: 25Hz Wymiary: 1000x270x420 Waga: 40kg/szt Pochylenie: 7" Zastosowane przetworniki to: 9" (24cm) wofer z neodymowym napędem 5" (13cm) średniotonowy z neodymowym napędem 29mm tekstylna kopułka z neodymowym napędem Wszystkie zastosowane przetworniki to najwyższe modele duńskiej marki SB Acoustics. Uwaga: Oferta dotyczy tylko jednej pary używanych, testowych z drobnym uszkodzeniem lakieru na prawym boku. Średnica pęknięcia lakieru to ok. 5mm (widoczne na trzecim zdjęciu). Oczywiście mogę naprawić to uszkodzenie ale jest to bardzo czasochłonne dlatego proponuję znaczną obniżkę ceny. https://allegro.pl/oferta/kolumny-podlogowe-cnc-audio-satori-testowe-8802139879
  4. Jeśli ma dostęp do zwrotnicy to rezystorami można się pobawić i tylko tyle. Oczywiście żadne poważne modyfikacje nie wchodzą w grę.
  5. Te kolumny to znakomity produkt w tej cenie. Optymalnie dobrane przetworniki. Zwrotnica zaprojektowana przez profesjonalistę. Po prostu brzmienie nie trafiło w Twoje preferencje. Nie daj się wkręcić w "srebrne" kable i wymianę kondensatora MKP na drugi taki sam tylko 10x droższy. Jeśli już miałbymn się czepić to średniotonowego bo są lepsze a niewiele droższe. Pomiary nie są potrzebne. Jeśli dostaniesz się do zwrotnicy to zmniejsz tłumienie rezystorów kopułki o 1ohm. Nie wiem tylko czy tam jest jeden rez przed filtrem czy klasyczny Lpad. Pobaw się tłumieniem wysokiego i średniego. Jeśli nie znajdziesz swojego brzmienia to posłuchaj dla porównania czegoś podobnego ale z aluminiowym średniakiem i taką kopułką. Przy okazji porównywanie kopułki za 200zł z berylem za 1200zł nie ma najmniejszego sensu.
  6. To sugeruje osoba z 4 dniowym stażem forumowiczowi z 15 letnim stażem...
  7. O tym zadecyduje rynek i konkurencja a nie forumowi pesymiści 🙂 Proponuję jeszcze zerknąć na kurs PLN/$, PLN/eur. Jesteśmy na równi pochyłej... Pisałem, już wcześniej, że elektronika to tylko dodatek, sprzedaję i zarabiam na innych zabawkach.
  8. Gdzie niby one leżą w magazynach? Już widzę jak sklep sprzedaje poniżej ceny zakupu i wysyła z bukietem róż oraz czekoladą z orzechami. Zejdźmy na ziemię to nie koncert życzeń tylko sprzedaż ku zadowoleniu obu stron.
  9. Cena tego GMF400 jest jakieś 2x za wysoka. Za tyle to się kupuje bezkompromisowe Acoustic Elegance. Co jakiś czas nachodzi mnie pomysł zbudowania topowego zestawu ale na jednym 15" woferze i średniaku. Jednak jedyne pomieszczenie gdzie mogłoby to zagrać nie ma adaptacji akustycznej i jest koszmar. Może za kilka lat coś podłubię 🙂 Kiedyś rozmyślałem o: 1. LaVoce WAN153.00 2. LaVoce MAF061.50 (MAN061.80) lub PHL 950Nd 3. Na górę klasyczna tekstylna kopułka 25 lub 29mm w falowodzie uwzględniającym przesunięcie centr akustycznych. Dwie pieczenie na jednym ogniu. Wyrównanie fazowe to podstawa w takim projekcie. Beyma TPL-150 na to nie pozwoli. Wszystkie wstęgi, magnetostaty z takiego pomysłu wykluczyłem. Za bardzo śmiecimy w tym temacie. Jak masz jakieś przemyślenia to pisz na PW.
  10. KonradRak

    głośnikowy top

    Bogdan wspominałeś o Daytonie RS270. Zrobiłem kilka lat temu zestaw w OZ. Teraz mi przypomniałeś i wygrzebałem z garderoby skrzynki (do odnowienia). Szczerze to zdecydowanie wolałbym w BR SB23NBACS45-8. Dayton ma słabe zejście. Głośnik wielki a wrażenie dźwiękowe mierne. Wybór tego SS też słaby. Jak koniecznie chcesz dobry bas z OZ to musisz sięgnąć po przetworniki 15" i to z rynku PRO a nie "audiofilskich" zabawek. No chyba, że zwrotka aktywna i korekcja.
  11. Też uważam, że ten temat powinien być w zakładce DIY. Zibi trudno rozpatrywać same PHL bo gra cały zestaw. Z technicznego punktu widzenia to bardzo dobry głośnik. Niskie THD ale w zakresie średniotonowym dominuje 3h podobnie jak w Twoich Accutonach. Czyli głośniki charakterystyczne. Teoretycznie gorzej wypadły od Satori MR dla 90dB ale jak rozkręcimy je do 96dB to PHL dalej trzyma jakość a Satori już się ze.rały. No i kolejna sprawa, bo w tym zestawie były 2 na stronę. Przy ekstremalnie wysokich poziomach zero kompresji. Czyściutko jak nigdzie. Audaxa nie miałem ale to głośniki z tej samej epoki tworzone przez grupę tych samych ludzi, podobne technicznie. Zamienników należy szukać u producentów z rynku profesjonalnego. Klasyczne średniotonowce z dużą cewką ale krótką i wysoką f. rezonansową. To co należałoby przetestować: FaitalPRO M5N8-80; LaVoce MAN061.80; LaVoce MAF061.50; Celestion CF0617M; B&C Speaker 5MDN38 8Ω; Eighteen Sound 6ND410; PHL 950Nd W wysokosprawnych paczkach średniak to nie problem. Dużo mniejszy wybór optymalnych woferów 15" do BR a nie estradowych tłuczków. No i na górę ja kompresjnego bym nie zastosował. Oczywiście falowód przy okazji pełne wyrównanie czasowe i np AUDAX TW025A26.
  12. Zrobił 🙂 Głośniki trudno dostępne. Trzeba szukać zamienników.
  13. Cena 3770zł jest uczciwa dla kupującego i sprzedającego. Mnie właśnie brakuje takiej funkcji pure direct gdzie jednym przyciskiem można wyłączyć wszystkie "ulepszacze" Aha sprawdź czy masz aktualny soft. W razie potrzeby zaktualizuj.
  14. To nie ja zacząłem używać języka redaktorów z kolorowych czasopism. Napisałem o RME z punktu widzenia szarego użytkownika. Jak go kupowałem przez myśl mi nie przeszło, że rok później zacznę rozwijać sklep internetowy. Zajmuję się czym innym ale nie będę spamował o kolumnach. To ile kosztuje DAC decyduje siła marki i budżet marketingowy. Mnie jest nawet żal, że RME wydało produkt dla audiofilów (wersja PRO AE) i chce z tego rynku uszczknąć coś dla siebie. Z drugiej strony na profesjonalnym, studyjnym rynku audio jest tak ciasno, że coraz trudniej jest zarabiać. Zadziwiające jest to, że ludzie szukają perfekcji a ich ulubione nagrania były obrabiane w studio na przetwornikach o klasę gorszych. O tym mógłby dużo opowiedzieć Pan Michał Jurewicz z Mytek. Co do ceny RME to 3400zł jest rewelacyjna. Niestety takiej nie mogę zaproponować bo nie bawię się w handel z marżą 2% i ryzykiem, że klient odeśle mi klocek za 1000$. Ja nikogo nie chcę nabierać. Każdy kupi co uważa. Nawet kiedyś zainteresował mnie tani SMSL SU-8 i sprowadziłem na testy. Niby wszystko ok ale głośna praca zasilacza, tandetne wykonanie obudowy, wyświetlacza zniechęciło mnie do polecania tego produktu w cenie 1500zł. Co do charakteru, jakości basu to moglibyśmy godzinami dyskutować. Akurat DAC w tym aspekcie jest ostatni na liście podejrzanych.
  15. No i to jest największa zaleta nowoczesnych DAC. Podłączamy torem zbalansowanym bezpośrednio do kocówki mocy. Regulacja głośności analogowo-cyfrowa. Nie psujemy sygnału przedwzmacniaczem. Te wszystkie DAC delta-sigma od pewnego poziomu grają tak samo. Nie ma możliwości odróżnić: RME ADI-2 DAC od Benchmark DAC3, SMSL D1, Oppo UDP-205, Matrix element, Gustard X26, Chord Quest, Yulong DA10, itp. Jakość tych zabawek jest poza nasza percepcją, są przeźroczyste dla nagrania. Jak ktoś chce wydać 10000zł za ładniejszą obudowę to jego indywidualna sprawa. Mając takie źródło można się zająć wyborem końcówki mocy i najważniejszego czyli kolumn i adaptacją pomieszczenia odsłuchowego. RME można kupić za ok. 3900zł z 2 latnią gwarancją np. w moim sklepie. Jeśli jednak chcecie tylko potestować to mogę podesłać mój prywatny, używany. Na stanie nie trzymam i muszę zamówić u dystrybutora dlatego nie chciałbym zwrotu rozpakowanego. Raz na kilka miesięcy sprzedam taki DAC więc nie blokuję funduszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.