Jump to content

whir

Użytkownicy
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Ktoś czeka na pojawienie się serii Carina (następcy) serii 24X.3? Ja się rozkochałem w 247.3, która w zasadzie bardziej mi podpasowały niż Vela, ale nie mam jeszcze możliwości wymiany. No to się skończyła produkcja. Bardzo jestem ciekawy jak wypadnie seria Carina w porównaniu do poprzednika. Zdaje się że 247.3 to nie było dzieło Andrew Jones'a i może okazać się, że podejście było inne przy konstruowaniu. Kształ skrzynek Vela prezentuje się rewelacyjnie (jak dla mnie), natomiast na zdjęciach Cariny wyglądają jakoś tak trochę marketowo ... mam nadzieję, że na żywo będzie lepiej. Szkoda, że Elac nie oferuje w tych seriach "drewnianego" koloru. Jakoś nie mogę przekonać się do fortepianowych, które tak łatwo się rysują i każdą skazę na nich widać. Nie wiem jak odporne będą nowe serie w wydaniach matowych.
  2. Wg mnie Vela bardziej koncentruje się na najniższym basie, kiedy 247.3/267 skupiają większą uwagę na średnim basie i ten najniższy nie jest taki mocny. Tak było z NAD C388.
  3. Z czym pokazalibyście mi 407-ki tak, żeby mi kapcie spadły? :)
  4. Witam z moimi F500 grającymi z Marantz PM7004 i Yamaha WXAD-10. Zestaw w pracy w biurze. Moje F500 grają z PM7004 i jak dla mnie niczego nie brakuje temu graniu. Z PM8005 było oczywiście lepiej. Nie mam doświadczenia z 68/80 ale 7000 czy 7200 nie powinno być problemów. Fyne całkiem fajnie oddają charakter Marantza.
  5. Nie miałem nigdy okazji z Rotelem, ale w tym egzemplarzu widzę drzemie niemały zapas mocy. R-ki to lubią.
  6. Sprawdziłem. Masz rację. Ale wizualnie wyglądały w Vela na większe :) jak stały obok siebie.
  7. Zawsze można porównać Vela 407 do Elac 247.3 lub nadchodzących 247.4 Carina. Osobiście słuchałem Vela 407 w porównaniu z Elac 267 (to wersja o zaokrąglonych bokach 247.3) z NAD C388 i szczerze mówiąc 267 w kilku aspektach brzmieniowych bardziej mi się podobały te teąńsze. Możliwe, że Vela potrzebuje czegoś więcej aby z nich maksa wycisnąć. Kupując dla siebie to nie dopłaciłbym różnicy (nie zapowiada się u mnie na nowy wzmacniacz za >10k) i brałbym 247.3 czy 267. Styl grania bardzo podobny. Vela ma więcej powietrza i wyeksponowania w wysokich tonach, natomiast bas tak zestrojony, że już mi to mniej odpowiadało. Wygląda, że lubię bas z mniejszych przetworników. Dodatkowo moje pomieszczenie mogłoby nie wytrzymać basu z 407-ek. Wielką ciekawość wzbudzają u mnie Carina 247.4, które stylistyką nawiązują już do Vela.
  8. Pomieszczenie rewelacyjne nie było. To fakt. Sam ostatnio wolę mniej "rozpętaną" górę wiec dochodzą u mnie osobiste preferencje. Przeskoczyłeś na super wzmacniacz.
  9. Słuchałem z Silver'ami i było dobrze (aczkolwiek nie moja szkoła dzwięku). Z Goldami bym się obawiał (ale nie słuchałem) Co do łączenia pm8005 z Rubiconami to już fajnie wcale nie jest. Rubicony potrzebują czegoś więcej aby dobrze zagrać. Słyszałem i porównywałem z pm14s1se i dopiero z 14 grały (choć z dość jasną sygnaturą, która może kłuć w uszy). 8005 z Rubiconami to słaba kontrola i kartonowy bas i poszarpane wybrzmienia talerzy perkusji itp...
  10. Masz obawy to zapytaj renomowanych, znanych sprzedawców o cenę i rabat 🙂
  11. Kupowałem u tego gościa Wireworlda Mini Eclipse 7 z metra 1.5 roku temu wraz ze zworkami. Wszystko ok. Konkretny facet był w moim przypadku. Pudełko to wystawka autora/sklepu. Ten kabelek jest cięty ze szpuli więc nie ma opakowania a banany i otulina zeleży co sobie wybierzesz lub co oferuje dany sprzedawca. Zapewne z ceny możesz trochę urwać jak pogadasz. Z tego co pamiętam gość oferował możliwość wypożyczenia za kaucją (pod warunkiem dostępności danego modelu). A co do podróbek to na alle pumperek ma wystawione lewe Golden Hexlink interkonekty.
  12. To WXAD-10 spełni zadania zadanie :) Jak będziesz miał chęć i już przetestujesz, to zostaw info dla potomnych jak WXAD sprawuje sie z tymi NAD-ami.
  13. To ja na Twoim miejscu kupiłbym Chromecast Audio. Jakość podobna, a nic nie kosztuje. A jak Ci się spodoba, to kupisz coś rozsądzniejszego i bardziej uniwersalnego, lepszej jakości. Jak w 356 pewnie jeszcze Yamaha dobrze się sprawdzi, to w przypadku 375 poczujesz to zamulenie. Jak porównywałem te dwa urządzenia to nie ma pomiędzy nimi dużej różnicy. WXAD-10 bardziej zaokrągla dźwięki i trochę podkreśli średnicę. Ogólnie dźwięk ocieplony i spowolniony. Chromecast nie uzyskasz więcej a trochę inaczej. Dźwięki bardziej zakreślają swój początek i koniec. Czasami może się wydawać, że z Chroma dźwięk jest czystszy, ale jednak troszkę bardziej wycofany.
  14. Warto, ale zależy do czego ma być podłączone to maleństwo. Z ze "zbyt dobrymi" wzmakami się nie dogada. Uogólniając, z mojego doświadczenia, jeśli wzmak jest z przedziały 2- 3 k pln to ok. Jeśli idziemy w sprzęt >= 4kPLN to bez testowania w domu bym nie brał. *ceny nowych wzmacniaczy mam na myśli.
  15. A nie jest to tak, że i apka MusicCast i mConnect działają jako pilot na hardware wxad-10? Jeśli tak, to możemy obejść problem apki a nie hardwarowy. Nie jestem IT, więc nie wiem ale tak mi się wydaje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.