Jump to content

Kacper525

Użytkownicy
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Usługi

Recent Profile Visitors

798 profile views
  1. Kacper525

    Naim club

    W takim razie tak jak wcześniej koledzy pisali, wszystko wydaje się być ok 🙂
  2. Kacper525

    Naim club

    Sprawdź prosze, czy przy przełączaniu źródeł, wciśnięciu mute również "strzal" jest mocno słyszalny w jednym tylko głośniku. W moim przypadku wzmak nadawal sie do naprawy, https://www.youtube.com/watch?v=eShWwvHCSB0
  3. Kacper525

    Naim club

    Cieknące logo oraz zmieniający kolor panel w Salisbury są wymieniane za darmo, nie zależnie w jakim celu sprzęt jest tam wysłany, obie usterki są wadami fabrycznymi. Jeśli zlecisz to dystrybutorowi to jedyne o co mogą poprosić (moim zdaniem nie powinni) to koszta robocizny ponieważ owe części ich nic nie kosztują.
  4. Kacper525

    Naim club

    Na początku dystrybutor chciał kasę za robociznę, natomiast „oświecenia doznałem” po otrzymaniu kilku maili / informacji z Salisbury iż owa usterka w UK jest usuwana nieodpłatnie. Będąc zdeterminowanym skontaktowałem się ze sklepem, w którym kupiłem zasilacz, opowiedziałem im historie i załatwili tak ze nie poniosłem żadnych kosztów związanych z wymiana. Muszę zaznaczyć ze sprzęt jest poza gwarancja fabryczna. Jeśli panel zmienił kolor, Salisbury wysyła go dystrybutorom w celu wymiany za Free,
  5. Kacper525

    Naim club

    W końcu się doczekałem! Zasilacz dziś odebrany z serwisu, panel nowy i w pełni czarny 🙂
  6. Kacper525

    Naim club

    Osobiście preferuje Audiovector, mialem również okazje posłuchać z Audio physic Avanti i musze przyznac iż brzmiało przyjemnie 🙂 Chciałbym zaznaczyć natomiast, że nigdy nie słuchałem Nova, moje doświadczenia związane są z Nait XS2.
  7. Kacper525

    Naim club

    Mój flatcap xs miał „lejące logo”, nr seryjny zaczyna się od 28... , sprzęt kupiłem w Holandii natomiast na moje oko pierwotnie został sprowadzony z UK. Logo wymieniłem, 75 eurasow zapłaciłem i wyglada jak nowy :-D
  8. Kacper525

    Naim club

    Pozostałe 3 elementy (streamer, wzmacniacz, zasilacz) - z nimi nic się nie dzieje a również są narażane na światło, zreszta jak większość znajdujących się przedmiotów w domu. Podobno tylko pewna partia/ seria sprzętu wypuszczona z fabryki cierpi na owa dolegliwość.
  9. Kacper525

    Naim club

    "Rozumiem obiekcje forumowicza Kacper525 dlaczego w zwiazku ze znanym problemem i sposobem jego rozwiazania Naim traktuje inaczej uzytkownikow w GB a inaczej gdzie indziej. To raczej nie kwestia jednego czy drugiego dystrybutora ze jeden wymieni za free a drugi za 100 EUR. To problem producenta ktory w jednakowy sposob powinien traktowac klientow." zgadzam sie. "3. Mam pechowy egzemplarz... chociaz to raczej tez nie swiadczy dobrze o jakosci za sporo kasy. Oczywiscie rzecz wzgledna. " Nie, nie masz pechowego egzemplarza, Naim takich jest. Moja przygoda z Naim zaczęła sie od zakupu wzmacniacza, w którym po przywiezieniu ze sklepu do domu okazało sie, że z lewego kanału/głośnika dochodzi donośny "trzask" podczas przełączania źródeł - wzmacniacz byl uszkodzony. Naprawiono, czekałem 2 miesiące za nim wróci z UK (podobno grubsza sprawa), po roku od naprawy lewy kanał przestał całkowicie działać ... w końcu fabryka podjęła decyzje o wymianie płyty głównej... odpukać do dzis jest spokój. Lejące logo jak juz wcześniej wspomniałem również przerabialem....
  10. Kacper525

    Naim club

    Tak jak już wyżej napisałem, niektóre drobne naprawy ( w tym wymiana obudowy) mogą być wykonane u lokalnych przedstawicieli. Nie ma potrzeby wysyłania ponieważ w takich sytuacjach (jeśli wina ewidentnie leży po stronie producenta a w tym przypadku tak jest) producent zwraca koszta usługi/czasu pracy wykonawcy - czyli dystrybutorowi. Jestem w posiadaniu kilku produktów premium a także kilku z poziomu "samsung" - doskonale wiem jak sie w obu przypadkach serwis odbywa. Mysle ze dalsza nasza polemika na w/w temat nie ma sensu ponieważ decyzja o tym co z moim zasilaczem zrobić nie zależy od Ciebie ani (bezpośrednio) ode mnie. Nie omieszkam natomiast poinformować jesli pojawia sie nowe watki w "sprawie" ;-)
  11. Kacper525

    Naim club

    taa, to cieknące logo to kolejna z atrakcji Naim, w swoim flatcapie wymieniłem, zapłaciłem €70, nie dyskutowałem na temat ewentualnej gwarancji ponieważ sprzęt przypłynął z innego kraju, zakupiony na ebay w dość okazyjnej cenie... spoko. Natomiast zmieniający kolory jak kameleon panel XP5XS uważam już za przesadę. To ze naim robi świetne stereo (co jest defakto kwestia gustu bo nie każdy musi lubić sposób w jaki naim gra) nie oznacza ze mogą olewać walory estetyczne czy wykończeniowe.
  12. Kacper525

    Naim club

    Nie ma serwisu globalnego bo fabryka strzeże tajemnicy części, naprawy i produkcji, „grubsze” naprawy mogą być wykonywane tylko i wyłącznie w fabryce Naim. Naprawy, które nie wymagają ingerencji Salisbury mogę być wykonywane u lokalnych dystrybutorów ... owszem. Skoro w UK wymianę wadliwego panelu/obudowy wykonują w gratisie to uważam ze w każdym innym kraju gdzie mieści się oficjalny przedstawiciel, tego typu usługa powinna być wykonana również nie odpłatnie. Naim Salisbury powinien w takim przypadku zwracać koszty owej robocizny ponieważ defekt jest wynikiem blednie dobranych komponentów na etapie producji, co oznacza ze nie powstał w czasie eksploatowania czy z przyczyn użytkowania czy zużycia. Naim nie znajduje się na poziomie samsung ponieważ jest marka premium, która ma w swej ofercie posiada miedzy innymi wzmacniacz za 100k euro. Myśle ze firma montująca swoje nagłośnienie w pojazdach Bentley tuż obok zegarków Breitling umieszczonych w konsoli centralnej owych pojazdów powinna bardziej dbać o swój prestiż. 100 euro to dla mnie nie dużo ale jeśli miałbym dawać każdemu kto o owa stówkę poprosi pewnie byłbym juz bankrutem- nie jestem chytry i nie jestem głupi. ;-) Owy problem był podobno obecny od 1 dnia kiedy sprzęt opuścił fabrykę, z czasem nabiera efektu i staje się na tyle transparentny że nie sposób nie zauważyć.
  13. Kacper525

    Naim club

    Juz ich o tym poinformowałem, bez wchodzenia w polemikę przyznali ze to wada powstała w fazie produkcji. Jedyne co mnie teraz martwi to fakt iż w kraju w którym żyje dystrybutor prosi o 100€ jako koszta naprawy, w UK ową usługę wykonują bezpłatnie w ramach gwarancji związanej z w/w usterka. Osobiście uważam ze naprawy/ usuwanie usterek związanych z wadami powstałymi w fazie produkcji powinny być usuwane nie odpłatnie. Naim to produkt premium, firma mająca w swojej ofercie wzmaczniacz za 100k euro, myśle ze serwis nie zależnie od kraju powinni oferować wszędzie ten sam. Jestem tego samego zdania, producent powinien w pełni brać na siebie odpowiedzialność za błędy powstałe w fazie produkcyjnej. Tego typu atrakcje nie są śladami użytkowania!
  14. Kacper525

    Naim club

    Po półtora roku od zakupu, natomiast zasilacz był tzw demo modelem, wyprodukowanym w 2013 roku
  15. Kacper525

    Naim club

    Nigdy nie używam żadnych detergentów do czyszczenia obudowy a jedynie suchych szmatek z mikrofibry. Z tego dziś udało mi się ustalić jest to błąd powstały w fazie produkcyjnej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.