Skocz do zawartości

Parsec

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2369
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Parsec w dniu 19 Wrzesień 2011

Użytkownicy przyznają Parsec punkty reputacji!

Reputacja

2 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Parsec

    Giełda Płyt

    Dzieki kiza! To jest jedno z wydan , ktore juz mam. Pozdrawiam, Parsec
  2. Parsec

    Giełda Płyt

    Poszukuje plyty CD Brygada Kryzys "Brygada Kryzys" wydanej przez Izabelin Studio w 1991, numer katalogowy Izabelin NR2. Na okladce litera "K" w gwiezdzie, ma kolor czerwony a nie niebieski jak w innych wydaniach. Link do szczegolow: http://www.archiwumrocka.art.pl/brygada-kryzys,plyta,1415,brygada-kryzys.html Kupno, zamiana czy inne rozwiazanie mozliwe. Jesli ktos z Was ma to wydanie Brygady, a nie jest zainteresowany sprzedaza to tez prosze o kontakt. Pozdrawiam, Parsec
  3. Polica, Polica, Polica ... http://www.youtube.com/watch?v=Rl03afAqeFQ
  4. Parsec

    Moje nowe odkrycie

    Polica - pierwsza plyta wyjdzie w lutym. http://www.youtube.com/watch?v=Rl03afAqeFQ http://thisispolica.com
  5. Parsec

    Klub Infinity Classics

    Poczytaj i pomysl o Graz: http://www.audioworld.com/sw/Forum1/HTML/008160.html
  6. Parsec

    Vinyl miażdży CD...

    Skoro w okolicy sa to pojade i im podziekuje. Chyba szczegolnie za testowanie kabli dla nas :o)
  7. Parsec

    Vinyl miażdży CD...

    NASA podejrzewa, ze glownym skladnikie czarny dziur jest wlasnie winyl. Co do trzaskow, to na dobrym sprzecie i z dobrej jakosci plyta, sa one minimalne, czasmi wcale ich nie slychac. Chodzi winyl oczywiscie.
  8. Parsec

    Klub Infinity Classics

    IJEN -> google "Graz diaphragms".
  9. Czy ktos z Was mial okazje skuchac lamp produkcji La Radiotechique - RT? Nie tych sprzedawanch pod nazwa RTC, lecz RT.
  10. Parsec

    e88cc

    Glosuje na Aperexa, szczegolnie ze z pewnego zrodla. Philips jest OK ale bez rewelacji.
  11. Parsec

    e88cc

    Hmmm, Father PiO alive and kicking?!
  12. Parsec

    e88cc

    Mgrkleszcz- Sklep do ktorego aukcji podales linki to pozadny sklep , ktory stawia wszystko jasno. Nie ma mowy o zadnych ”podrobach”. Sprzedaja to co obie firmy sprzedawaly. Siemens i Brimar sprzedawaly mnostwo lamp pod swoja nazwa lecz wyprodukowanych przez kogo innego. Piasza jasno: Simens : ORIGIN UNKNOWN (possibly Tesla) Brimar: FOREIGN MADE(EUROPEAN)
  13. Dzieki za rozwiazanie zagadki. Mam teraz druga. Kto jest producentem lampy z ponizszego zdjecia? Nie jest to lampa angielska bo jast oglaszana jako "Foreign" w angielskim sklepie. Niska cena moze sugerowac, ze to radziecka produkcja.
  14. Dzieki wszystkim za rady odnosnie wzmacniaczy. Wydaje mi sie ze jesli chodzi o wzmacniacz to pojde jednak inna droga . DAC Electrocompaniet zostaje u mnie na stale. Nie wypisuje sie z klubu.
  15. Polska lampa czy owoc wspolpacy RWPG?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.