Jump to content

szczypior88

Użytkownicy
  • Content Count

    775
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

102 Dobry

About szczypior88

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    muzyka, mechanika samochodowa
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1750 profile views
  1. Neutralność i gładkość pozwala na zjadlwie podejście do słabszych płyt
  2. Powiem tak. Nie znam algorytmu działania RP. Jeśli masz możliwość to wypozycz. Im bardziej pogmatwany pokój, tym Room Perfect da więcej efektu. Sprawa basu jest dyskusyjna. Ciężko mi odpowiedzieć czy Twój przypadek i gust trafi w to czego szukasz w oo tekście Lyngdorfa. Wiem jedno. Jeśli bas jest w nagraniu to on taki będzie. Wytnie mięsa które dudni, dorzuci kontroli i szybkości. Idealna artukulacja. Kwestia tego czy Tobie tego mięsa nie będzie za mało. Jak mówię - konieczny odsłuch. Zwężenie sceny nie polega na dosłownej ciasnocie. Dostajesz wokal Norah Jones która nie ma nadwagi, masz gitarę która za półtora metra długości a nie 3m. Wiesz o co mi chodzi? Muzycy są na szerokiej scenie porozrzucani, ale bez sztucznego rozciagniecia. Dźwięki z tła wyskakują w fajny sposób. Masz klasyczne oderwanie dźwięku, 3D.
  3. Jak to? Przecież masz w streamer MQA digital. Ja jechałem po coax i miałem mqa
  4. Moim zdaniem warto. Filtrujesz śmieci które dochodzą do zasilacza. Wszystko pracuje wtedy na optymalnych warunkach, stabilnych.
  5. Ja bym filtr dał na wejściu. Rdzeń toroidalny ferrytowy, kilka obrotów wokół. Przed ferrytem 100nF. Przewody zasilające silnie skręcone.
  6. Witam Cię. Skoro już mnie wywołałeś to nie pozostaje mi nic innego jak chociaż spróbować odpowiedzieć na Twój grad pytań...Uffff... Let's GO ! Napiszę ogólnikowo trochę, jeśli coś będzie wymagać "dopieszczenia" to dopytaj ok ? 1. Jest to neutralne granie. Nie mylmy jednak neutralności z chłodem. Ten wzmacniacz to nie jest coś co od razu powali na kolana. Przykładowo - lubię granie Naim, Vincent, nawet Hegel - ich dynamikę, wigor ale po 2 godz. najchętniej bym go wywalił za okno. Męczy... Lyngdorf jest zupełnie inny. Z godziny na godzinę słucha się go co raz bardziej. Moim zdaniem wynika to właśnie z jego równego pasma. Przewaliłem mnóstwo wzmacniaczy. Swoich, pożyczonych, od dziecka jestem wprost tym zaszczepiony bo tata siedzi w tym po uszy od 50 lat - 2 wzmaki tygodniowo to norma 😛 Lyngdorf ma niesamowitą gładkość góry pasma. Jest bardzo detaliczny ale baaardzo gładki. Ogólnie tak grają lyngdorfy. Starsze modele są dopalone leciutko na średnicy, mają bardzo delikatną górę. Nowsze modele grają jak bez żadnych ograniczeń, bardzo gładko, spokojnie i szybko. Szczegolna szybkość słyszalna jest na dole pasma. 2. Pozbawienie efekciarstwa. Tyle i tylko tyle. Wyższa średnica daje wrażenie dużej skali dźwięku, szczegółów ale męczy na dłuższą metę. Lyngdorf absolutnie tego nie robi. Podaje wszystko bez efektu wow. Gładko, detalicznie na ciemnym tle, RÓWNO. Za kolumnami jest nienaganny porządek. Co jest warte podkreślenia i to ogromna zaleta cyfry (szczególnie Lyngdorfa) - wzmaki te grają tak samo po cichu jak i głośno. Tzn., że gra bardzo dobrze po cichu, z dynamiką już od najniższych poziomów głośności. 3. CD-2 - geniusz. Dla mnie ten CD to mistrzostwo. W połączeniu z tdai 2170 oferuje jeszcze większą gładkość, dorzuca aksamitu, przestrzeni. Bas jest dalej bardzo szybki i kontrolowany, lekko zmiękczony, muzykalniejszy. Ciężki efekt do opisania. Na pewno warto. 4. Room Perfect - wisienka na torcie. Żeby nie ten system to bym zakończył zabawę z audio z powodu warunków mieszkaniowych jakie mam. Wierz mi - Twój pokój to rewelacja przy moim 😛 Kalibracja dyscyplinuje brzmienie, rozstawia muzyków na scenie w losowych punktach w tym sensie, że nie stoją w linii, oni żyją. Zacieśnia scenę, dorzuca dużo głębi, wysuwa środek do przodu, tak jak by separuje wydarzenia na scenie. Najwięcej się dzieje w dziedzinie basu - z tym ludzie mają najwięcej problemów. Niweluje podbicia, dyscyplinuje, słychać każde muśnięcie gitary basowej, każdy szmer, dokłada szybkości. Początkowo wydaje się brzmienie bardzo odchudzone. Spokojnie - gwarantuję, że po dwóch dniach słuchania na FOCUS, nie wrócisz do grania bez korekcji 🙂 To jest najlepszy system korekcji akustyki jaki na ten moment powstał w kontekście audio. Wojtku co do doboru kolumn to powiem tak. Lyngdorf to osobistość związana z muzykalnością - DALI, NAD, Gryphon. Bardzo często jego sprzęty zestawia się z kolumnami Dali, Harbeth. Jego głośniki które on obecnie produkuje, brzmienie mają zbliżone do Dali, Dali są lekko dopalone od Lyngdorfoskich. Ja od X lat jestem fanem Dali i dla mnie takie połączenie to mega synergia. Tyle. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Jak coś to dawaj śmiało kolejne pytania.
  7. Mnie akurat zazwyczaj podstawy cofaly średnicę delikatnie 🙂 Taki pokój mam po prostu.
  8. Rozumiem że ścieżki że srebra będą 😋 Inaczej to ja nie biorę. Za duża degradacja dzwięku hahha
  9. Marketing się rozdmucha i w świat. Będziecie mnie oglądać w czasopismach obok Pacuły xD
  10. Nic nie będę robił 😛 Ja wolę tematy filtracji 🙂 w tym się mocniej czuje. Koniec dywagacji😋 zasmiecamy wątek
  11. Oczywiście elektronik powie że kable nie mają wpływu na dźwięk i że filtry i kondycjonery też nic nie dają na brzmienie. Jako elektronik też tak uważałem póki nie poszedłem na studia i nie miałem laboratoriów ze zniekształceń i zakłóceń. Jesscze pamiętam jak wykładowca podpowiedzial że warto zadbać o dobry zasilacz i dodatkowe bajery w postaci filtrów. Nie zaszkodzą a mogą zdziałać czasami bardzo dużo. Freju ja miałem na myśli samego Node 2i. Rozważam jego zakup😉
  12. Yaqin ms90 to już ten pułap cenowy. Też go słuchałem z Phoebe III i moim zdaniem Vicek jest słabszy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.