Jump to content

Sine Metu

Użytkownicy
  • Content Count

    540
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Sine Metu last won the day on April 5

Sine Metu had the most liked content!

Community Reputation

1575 Audioholik^2

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1783 profile views
  1. Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie soundchasera [emoji23][emoji1787]
  2. A-S2100 - test z marca 2015. https://www.avtest.pl/audio-video/wydania-2015/item/download/77_bd620db2fd954c0fdab3a353f352dc76 A-S1100 - test z października 2015. https://www.avtest.pl/audio-video/wydania-2015/item/download/75_1d25ca4b7610adadfe8baa30d0248438 A co do "lepszości" XLR: We wzmacniaczu zbalansowanym (symetrycznym), każdy z kanałów zbudowany jest z dwóch identycznych, stanowiących lustrzane odbicia układów. Oczywiście nie da się zbudować dwóch absolutnie identycznych wzmacniaczy (tolerancja wykonania elementów, strojenie itp.), dwie połówki zawsze będą od siebie minimalnie różne i stąd działanie i zniekształcenia (szum to przecież także zniekształcenie z punktu widzenia oryginalnego sygnału) nie będą dokładnie te same i nie ma mowy o pełnym znoszeniu się wszystkich niedoskonałości. Co więcej w praktyce często zdarza się, iż wzmacniacz zbalansowany ma tendencję do eksponowania zniekształceń nieparzystych, na które ucho ludzkie jest mniej tolerancyjne. Zaletą konfiguracji zbalansowanej jest przede wszystkim redukcja szumów, pod warunkiem wszakże, iż obydwie 'połówki' wzmacniacza każdego kanału są ze sobą bardzo dobrze sparowane; w przeciwnym razie układ taki może wygenerować nawet wyższy poziom zniekształceń, niż typowy, niezbalansowany. Jeżeli XLR brzmi inaczej niż RCA, to znaczy że jest spieprzone.
  3. A Yamaha spokojnie robi swoje [emoji56]
  4. A wydawałoby się, że możemy sprzeczać się kulturalnie, trochę tak dla zabawy... Byle nie brunatne, czy tam brązowe. A fuj! [emoji90] Oj tam, od razu doktorskie. Maturę masz?
  5. Jak widać, niestety nie zadałeś sobie tej odrobiny trudu aby się zapoznać z odpowiednimi zapisami Ustawy i Regulaminu. Moją odpowiedź masz we właściwym wątku. Cóż, to będą już drugie przeprosiny - z tym, że tym razem nie za oskarżenie mnie o kradzież, a za chamski atak personalny. Wiesz, jak to niedawno w innym wątku napisał jeden z moderatorów: To jest porządna knajpa i pewne zasady obowiązują. Plastik, triode zarzucił mi brak zdolności manualnych i mu odpowiedziałem tak jak widać na załączonym obrazku. Wyjaśniam, bo wiadomo, że nie śledzisz wszystkich wątków. A może go przenieśmy, bo to ciekawy temat jest.
  6. I w Twoim wpisie: Przeczytaj sobie "Ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych", że o Regulaminie forum nie wspomnę. Ile potrzebujesz czasu aby przeprosić?
  7. No właśnie, ja bym jednak z tym sapiens nie przesadzał zbytnio [emoji14] Idę do sklepu, to mogę Ci przy okazji kupić czteropaka. Mocny Full będzie dobry? [emoji6] [emoji6]
  8. Bo Marantz właśnie odfrunął z cenami w kosmos [emoji14]
  9. Odezwał się fachowiec [emoji23][emoji1787] Bo co mogło pójść źle?
  10. A czy Ty w ogóle masz jakiekolwiek pojęcie o zasadzie działania połączeń symetrycznych? Co do samych urządzeń, cytowałem wcześniej.
  11. XLR to standard przesyłu sygnału - krótko mówiąc, kable XLR. Natomiast w urządzeniach, które wcale nie muszą być symetryczne wewnątrz, zaraz za gniazdkiem jest symetryzator/desymetryzator i już. Dublowanie całych torów jest bez sensu. Pomijając sens stosowania XLR w domu na odcinkach 60 cm.
  12. Ściąganie, tak jak i kopiowanie, jest legalne. W cenie nośników zawarta jest opłata na rzecz twórców - i nawet jak masz na dysku, płycie czy karcie pamięci wyłącznie swoje prywatne zdjęcia, to haracz na rzecz twórców i tak płacisz. I to jest dopiero złodziejstwo.
  13. We wzmacniaczu zbalansowanym (symetrycznym), każdy z kanałów zbudowany jest z dwóch identycznych, stanowiących lustrzane odbicia układów. Oczywiście nie da się zbudować dwóch absolutnie identycznych wzmacniaczy (tolerancja wykonania elementów, strojenie itp.), dwie połówki zawsze będą od siebie minimalnie różne i stąd działanie i zniekształcenia (szum to przecież także zniekształcenie z punktu widzenia oryginalnego sygnału) nie będą dokładnie te same i nie ma mowy o pełnym znoszeniu się wszystkich niedoskonałości. Co więcej w praktyce często zdarza się, iż wzmacniacz zbalansowany ma tendencję do eksponowania zniekształceń nieparzystych, na które ucho ludzkie jest mniej tolerancyjne. Zaletą konfiguracji zbalansowanej jest przede wszystkim redukcja szumów, pod warunkiem wszakże, iż obydwie 'połówki' wzmacniacza każdego kanału są ze sobą bardzo dobrze sparowane; w przeciwnym razie układ taki może wygenerować nawet wyższy poziom zniekształceń, niż typowy, niezbalansowany. - Audio.
  14. James Hughes Cannon May 19, 1890 to February 20, 1950 Founder in 1915 of the Cannon Electric Co. in Los Angeles; and known for inventing the "Cannon Plug" (also known as the XLR connector used widely today)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.