Jump to content

zbyszek 1982

Użytkownicy
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

736 profile views
  1. A nikt przypadkiem nie grzebał w tych kolumnach?
  2. @plastik1989 A sprowadzanie dyskusji do stanu posiadania rozmówców i garści inwektyw przy braku merytorycznych argumentów jest okej? Posprzątaj z łaski swojej ten chlew, bo zgłaszałem posty na panel już wczoraj. Wiem, że niemiło kasować posty kolegów, ale moderator powinien być bezstronny.
  3. Bolałoby mnie jakbym zarabiał je tak jak ty.
  4. Szkoda, że za pieniądze nie kupisz rozumu.
  5. Czyli z jednej strony trzeba magika do ustawiania Linna, bo to nie na kompetencje przeciętnego kowalskiego, a z drugiej strony kluczowe ustawienie jakim jest azymut olewamy, bo "na ucho" słychać, że igła jest wklejona prosto. Innymi słowy, masz zero dowodów na poparcie swojej tezy. To jest tak niepoważne, że aż szkoda zachodu na komentowanie.
  6. A jak to stwierdziłeś? Jakich narzędzi użyłeś żeby to potwierdzić?
  7. W moich E/III scena też jest w zasadzie między kolumnami. Natomiast jak na nagraniu są jakieś sztuczki fazowe, to dzwięki dobiegają i daleko spoza kolumn. Także u mnie to kwestia nagrania. Każda płyta gra inaczej.
  8. Linn Clinik to jest taka sama bzdura i skok na kasę jak wymienianie opon w ASO. Niektórzy czują się lepiej jak im opony zmieni wypachniony machanik i zabulą za wymianę jak za nowy komplet, ale nie zmienia to faktu, że gumiarz Mirek z warsztatu za rogiem zrobi to samo, choć bez abstrakcyjnego enturażu. Nie mylmy zaawansowania technologicznego ze strategią marketingową.
  9. Myślę, że wybiegasz z tym założeniem za daleko. Nie każdy producent kolumn ma własną komorę bezechową, ale są odpowiednie instytucje, np. NRC w Kanadzie, czy nawet AGH u nas, które takie komory mają i udostępniają. W NRC mają od kilku dekad cały zestaw pomieszczeń używanych do testowania i projektowania kolumn. Od komory bezechowej, poprzez pomieszczenie do ślepych porównań różnych kolumn, do symulowanych pomieszczeń mieszkalnych. Wielu producentów z tego korzysta.
  10. Polska jest akurat największym producentem telewizorów w Europie. Jakieś 20 mln sztuk rocznie. 🙂
  11. Ja nie mówię, że źle. Większość High-Endowych producentów audio to są tak naprawdę garażowe manufaktury bez większego zaplecza technologicznego. Wystarczy poszukać w sieci jak wyglądają "fabryki" i "laboratoria badawcze" takiego Harbetha, Audio Note'a itd. Nie wiedzieć czemu, u nas jak ktoś chce wejść na rynek, to od razu są oczekiwania, żeby tam sztab ludzi latami opracowywał produkt wydając miliony euro na prace badawcze, bo jak nie, to od razu "kowal audio". Dla mnie główny problem z niszowymi produktami (takimi jak te kolumny) jest taki, że są w zasadzie nieodsprzedawalne, bo te nasze marki to tak naprawdę no-name na rynku audio. Dodatkowo wysyp wszelkiej maści szarlatanów od kabli, podstawek, modyfikacji sprzętów fabrycznych itd sprawia, że bardzo trudno się na tym rynku poruszać. Każdy kto ukręci kawałek przewodu z losowych drutów, lub wystruga coś w stolarni od razu uważa się za wielkiego konstruktora i sprzedaje te swoje dzieła za absurdalne pieniądze. Łatwo się naciąć, a audiofile to jak wiadomo wyjątkowo naiwna grupa konsumentów.
  12. Trzeba powiesić kolumnę na gałęzi w najbliższym parku, i już gawiedź będzie zachwycona, bo przecież high-endowy Harbeth też tak robi.
  13. Artykuł z generatora. Jak widać działa bo ludzie klikają.
  14. zbyszek 1982

    Potrzebuję ...

    Kupię 2 metry przewodu Belden 8402.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.