Jump to content

carpio0

Użytkownicy
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

730 profile views
  1. Tomku widzę że już nic Ci nie pomoże . .. a ty szpieguj dalej - dodatkowo polecam solidne badania ...
  2. dziekuje za podpowiedz natomiast czy 004 tez tak prezentuje mzyke bezpośrednio jak 003 chodzi mi tylko o ten parametr
  3. ponawiam pytanie poniewaz nie wiem czy szukac kolegów z warszawy ktorzy pomoga w odsluchu 004 chodzi oto czy 004 ma taka sama " maniere" jak przekaz muzyczny "na twarz" mnie akurat to bardzo bardzo pasuje dlatego pytam z gory dziekuje z podpowiedz
  4. emil dziekuje czy 004 tez daje taki bezposredni przekaz muzyczny "bliski na twaz"??? bo akurat to bardzo lubie w003 ale pomyslalem zeby ewoluowac w strone 004
  5. Tomku czy sugerujesz że jestem jakoś powiązany ze sprzedającym wile Louis ????bo nie bardzo rozumiem co rozumiesz przez" intencje" Jeżeli tak uważasz to pacnij się w ten audiofilski łeb .... tyle na ten temat Każdy może poczytać w moim wątku twoje przytyk i oceni sam ....
  6. witam kolegów fachowców od LKS mam krótkie konkretne pytanie do WAS mam od 2 lat lks 003 jedna z ostatnich wersji slucham tylko!!! z plyt CD po coaxialu z transportem i tu pytanie czy przy sluchaniu tylko Cd uslysze znaczaca poprawe kupujac 004 na plikach wiem ze tak jest.... ale pytanko dotyczy tylko CD prosze o info jezeli sie ma polepszyc to co "):)
  7. Dxieki tylko żeby kupić 109 w super stanie szukałem rok A gdzie znaleźć 109 v w Polsce niemożliwe..... poluje na 1000 i nie mogę teafic
  8. jak slucham sam to mam taki gruby polarowy koc czasami klade - natomias jak mam gosci a mam czesto to przeciez nie bedzie lezal koc ani dywanu ale dziekuje za porade
  9. Czego mojej osoby czy sprzętu bo nie bardzo Cię rozumiem
  10. ten krązek to kwantyzer kupiony w anglii troche voodoo ale slychac nie po wlaczeniu ale po wylaczeniu jak by zcegos brakowało pod kolumnami jest absorber drgan a dopiero granit taki malutki pewnie nie widać na fotce a co do podłogi wiem ale dywannie bardzo mi pasuje wiem ze sa odbicia ale moje klepka debowa + moja kobieta sam rozumiesz dlatego mam tyle ustroi w pokoju :)
  11. koledzy chyba sie poddaje nie to zebym byl narcystycznie przekonany do mojego sprzetu ale kompletowalem dlugo go pod kątem tego jak bym chciał uslyszec muzyke w moim pokoju - jest misz masz jezeli chodzi o rozne klocki ale sie chyba udalo tak na 4+ po kilkunastu przesluchanych wzmacniaczach i kilku cd w moim torze stwierdzam ze nic niestety lub stety nie zagralo lepiej jezeli chodzi o moj gust podkreslam moj gust tylko i wyłącznie niz moj zestaw nic nie dalo mi takiej szerokiej sceny ,bliskiego 1 palnu ( wokalu z tak naturalna i piekna srednica ) bas sprezyty nienatarczywy jak trzeba walnie po kapiach jak sub a jak trzeba jest piekne detale ale nie techniczne ,sprzestrzen i powietrze ale brak jak pisalem nadal lepszej lokalizacji instrumentow oraz przy cichym sluchaniu barak pelnej dynamiki moze szukam dziury w du.... choc wiem ze ona tam jest :) mam kolege ktory sie hajtnął z jakąs vice miss polski i po 2 latach zaczął latac na bok sawsze zastanawiałem sie po co skoro ma w domu taka laskę teraz juz rozumiem my mysliwi poszukujący ...... skoro moj obecny gra na 4 + na razie sie poddaję wiem ze uczciwie podszedlem do tematu ,nadzwigalem sie jak wielblad tych klocków + full kilometrow i czasu i z czystym sumieniem powiem tak na razie chyba pasuje zostaje to co jest choc bardzo chciałem wydac pare zlotych zeby polepszyc zostal mi jeszcze do osluchu na pon luxman ale odwolam moze kiedys mnie najdzie na nowe poszukiwania ale prosba koledzy nie zamykam wątku jezeli macie jakies propozycje piszcie polecajce sami wiecie ze ta choroba powraca co jakis czas przynajmniej bede mail jakas baze danych do nowych odsluchow :) wszystkim wielkie dzieki ze mi podpowiadaliscie :):) AMEN zostaje ciekaw jestem na ile .............
  12. dziekuje dzis odsluch accuphase e470 i pd 430 .......powiem tak inne granie niz szukam duzo dalsza scena wezsza niz u mnie w torze pieknie pastekowo szczegoly na 4+ ale to nie to....... bas nie taki jakiego szukam
  13. podasz jakis link poprosze poczytam ......
  14. jutro jak sie uda e-470 accuphase a potem do mojego wzmacniacza podepne dp-430 zeby mmiec juz na 100% pewnosc ze wymieniac chce tylko wzmacniacz ( jedyna okazja odsluchac 2 klocki ) w roznych konfiguracjach ktos poleca mi jeszczedo odsluchu pliniusa hauta.... cos tam i luxmana 509 u lub x ale nic o tych zacnych wzmacniaczach nie wiem ....
  15. Na kanapie dzięki Bogu jest szef który akurat przebiega przez środek słuchacza czyli mnie w wiadomym miejscu tak akurat wypadło także mam łatwiej
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.