Jump to content

AndrzejPiaseczno

Użytkownicy
  • Content Count

    1332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

127 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1285 profile views
  1. 1. Do tych zacików nie podepniesz bananów... chyba że za pomocą wiertarki. 2. Jeżeli masz kabel z 4 bananami z 1 strony i z 2 z innej to masz problem... bo trzeba je bedzie rozciąć. 3. 4 zaciski mają sens tylko gdy użyjemy 2 kabli 4 żył. Ja na twoim miejscu bym tego nie robił.... możesz na chwilę podpiąć sobie do kolumn 4 i do wzmaka 2 i po jakimś czasie zamienił na 2x2.
  2. DAC Magic 100 stawia raczej na górne restry. Bas jesr szybki i raczej krótki skąpy. Jak zależy Ci na odchudzeniu basu i dodania powietrza i wysokich to dobry kierunek.
  3. Poprawka: Chromecast obcina hires do 96k/24 nawet na wyjściu cyfrowym.
  4. Z PCeta można grać na Chromecast Audio.. wystarczy wtyczka do Google Chrome lub postawienie serwera BuubleUpnp.. Co do problemów ze zrywaniem połączenia to Baaardzo dużo zależy od telefonu.... nie wiem dlaczego.. moze chodzi o wersję softu.. U mnie w BubbleUpnp czasami sie zacina czasami nie widzi chroma czasami w ogóle trzeba mu restart zrobić.. ja mam podłączony do prądu ze wzmacniacza więc z pilota moge go wyłączyć. Co do jakości grania to nie ma się do czego przyczepić... Btw. analog ma max 96k/24.. tylko jako proxy idzie 192/24.
  5. Autor napisał: 'Raczej to nie jest wina akustyki bo miałem w tym samym pomieszczeniu inne kolumny np. Jbl Es 80, Klipsch F20 i w tych kolumnach niskie tony były bardzo mocne, aż za mocne..' Ja miałem identyczny problem w Avance Omega 509... basu zero.. też zacząłem zaglądać do środka wszystkie połączenia na wsuwki.. ich oczyszczenie pomogło... Jest jeszcze opcja że ktoś dał w palnik i cewki się podtopiły... ale tutaj wysokotonówki by padły pierwsze.
  6. Nie czytaj opini bo dostaniesz kociego rozumu... wiekszosc z nich to kupy kłaków nie jest warta. To są używane kolumny więc: - nie są drogie to opchniesz jak nie podejdą +/- wyjdziesz na zero ALE - w transporcie mogą się uwalic bierz kuriera z ubezpieczeniem i przy odbiorze odpakuj i sprawdz czy gra wszystko - wysyłający niech zrobi fotki przed spakowaniem. - moze okazac sie ze cos wczesniej kyos w nich grzebał albo cos jest uwalone dlatego ktos sprzedaje - najlepiej brac lokalnie z mozliwoscia odsluchu.
  7. No i co? Udalo się cos poprawic.. czy autora wątku przywaliła kolumna?
  8. Ten MH25.2 ma wyjątkowe te wysokie z wszystkich wzmacniaczy jakie słyszałem.. On jakby niższy sopran temperował a wyższy wyciągał i eksponował. Do x14 to piecyk marzenie. Bo one sa gęste bardziej w tym niższym sopranie.
  9. Też jestem zdania że Adam powinien kupić Music Halla 25.2 i.... będzie piekna gora z długimi i ślicznymi wybrzmieniami. Co do ceny mam amplituner za 390 zł z przesyłką i.... to nie on jest najsłabszym ogniwem.
  10. Dla ułatwienia napiszę to innymi słowami: Rafal735R wskazując słaby wzmacniacz za 300 i fakt że można się do takiego słabego grania przyzwyczaić po paru dniach. Przekaz jest ewidenty i czarno biały DAC za 5500 k powinien powalać na kolana od pierwszego podłączenia.. a słuchanie na siłe pare dni udowadnia tylko jego słabość.
  11. To nic nie da Procek ma temperaturę 28C a wiatrak i tak się kręci 1100 rpm... i żaden Speedometr tego nie jest wstanie zmniejszyć. Chyba żeby dać inny wiatraczek.
  12. Ja w podobnym metrażu 4x6 z subem B&W asw 600 słyszałem jakieś buczenie od 24hz, ale ten sam poziom głośności co kolumny to dopiero od 45hz. Reasumując ten sub to dobry kierunek do sprawdzenia... na olx był wiekszy asw 650. Ja bym w takim metrażu szedł w kolumny podłogowe 2x8 cali. Sub schodzi może niżej ale zgrać to z kolumnami to już inna bajka... taki charakter basu jak ten asw ma chyba tylko Klipsh... łupnięcie bez odtrobiny ciepła i przeciągnięcia.
  13. Witam. Czy Ktoś by mi pomógł w skompletowaniu zestawu Raspberry do postawienia Playera na nim - wystarczy wyjście spdif - ale jak by był DAC w miare rozsądny to było by ok. Wymagania minimalne: mam Flacki z płyt CD 44,1 więc gęstych formatów nie musi mieć, zresztą głuchy jestem i nie słyszę różnicy w górę od CD. Net może być po z RJ45 ale wolał bym WiFi obyło by się bez Switcha. Sterowanie z Androida albo jakiś pilot RC. 1. Które Raspberry 3A, 3B, 4, 2B+ 2. Jaka karta - HiFiBerry Digi+ Pro - to już 200 zł 3. jaki zasilacz 4. jaka obudowa 5. Jakie chłodzenie ? 6. o czym zapomniałem ? Teraz mam Optiplexa 390 - trochę wiatrak mnie denerwuje - albo może wie ktoś jak to wyciszyć go jeszcze bardziej?
  14. Fajne też są wszystkie krągłości na kolumnach i fakt że okleina się sama na nich prostuje i z czasem zaczyna odstawać... ba nawet po 1 roku..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.