Jump to content

fhvbn

Użytkownicy
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Emotiva daje 2 lata gwarancji i nie ma menu w języku Polskim. Denon i Marantz daje 3 lata gwarancji i posiada menu ekranowe w języku Polskim. Polacy przecież nie gęsi, w nowych modelach projektorów JVC też jest menu po Polsku, w projektorach Sony chyba też jest menu spolszczone.
  2. No napewno nie będę malował Tikurillą lub Flugerem które są tylko o 200zł droższe od śnieżki, myślisz że na projektorze za 36 tys robi te 200zł róźnicę. Ale może z Marantzem Dali będzie grać lepiej niż z Denonem.
  3. W czym niby Emotiva jest lepsza od Denona i Marantza.
  4. Jeżeli Dali to albo Denon albo Marantz. Czyli ze stajni.
  5. Kwiatki w dedykowanym pomieszczeniu do kina domowego ja bym się wkurzył, pewnie małżonka kazała ci je tam dać.
  6. Co 32 cale z 6m, ja w swojej salce będę miał 100 cali z odległośći 2,6-2,9m.
  7. Zbyt dużo odbić obrazu od sufitu i ścian i brak wykonanej akustyki nawet nie ma dywanu na podłodze jakoś tej osobie która zrobiła to kino nie przeszkadza :
  8. Ja polecam Śnieżkę akrylową też obecnie buduję salkę kinową i tę farbę wybrałem. Ja będzie się coś odbijać od ścian i sufitu to rzucę filc lub aksamii velur na ściany i sufit i po sprawie.
  9. Denon x8500 gra dużo lepiej od x6500 a gdzie tam x4500 odsłuchiwałem w salonie Horna. PS. Lamborghini to przecież też Skoda.
  10. Wychodzi na to że z Japońskich to tylko Yamaha wolna.
  11. Trzeba było od razu kupić taki odtwarzacz a nie mieszać na forum że coś nie działa, kto by pomyślał że przy takim projektorze masz zabawkę typu NVIDIA Shield. Kup Oppo lub Cambridge może jeszcze dostaniesz jak poszukasz dobrze, to są jedyne najlepsze źródła obrazu i dzwięku na rynku.
  12. Ja dalej nie widzę różnicy i chyba nie do końca rozumiem tę waszą filozofię, jeżeli ktoś chcę JVC to kupi nawet jak ma biały sufit i białe ściany, jeżeli ktoś chcę Epsona to kupi go do jaskini gdzie ma 100% zaciemnienia i ściany i sufit w ciemnym kolorze, ewentualnie na odwrót i tyle. I nie wiem kogo w przypadku projektora miała by boleć strata 10 czy nawet 20 tys zł tylko dlatego że nie ma 100% zaciemnienia i ew. jasny kolor ścian, KOGOŚ KOGO NA TO STAĆ nie będzie mu to robiło różnicy że mógł kupić projektor za 7 tys zł a nie za 20 tys zł skoro obraz się za wiele nie różni ze względu na brak adaptacji pod projektor. Jeżeli ktoś chcę Porsche to kupi nawet jeżeli ma się ograniczać w przebiegach bo dużo pali i paliwo drogie i zrobi 5 tys km rocznie, jeżeli ktoś kupi Skodę to zrobi ogromny przebieg ok 50 tys km rocznie bo mało spali i ogólnie eksploatacja samochodu jest znacznie tańsza i więc co za tym idzie będzie dużo korzystał i nie będzie się ograniczał. Tak samo z lampami do projektorów do JVC kosztuje z modułem 2 tys zł, a do Epsona zaledwie 600 zł. Więc w przypadku JVC trzeba ograniczyć się z oglądaniem tak z 200-300 godzin rocznie bo drogo kosztuje ta zabawa ale w przypadku Epsona można iść na całość bo wymienna lampa jest tania i zrobić nawet 1-1,5 tys godzin rocznie. Dobrze to rozumuje.
  13. Skoro za blu-ray CXUHD dałem prawie 4 tys zł to raczej to kino powstanie na pewno, teraz jestem na etapie doboru pozostałych komponentów kina. A 20 płyt wystarczy na ten haj end. Przy braku zaciemnienia to nie ma sensu kupować żadnego projektora bo i Benq i Optoma i Epson za kilka tys zł tak jak Sony czy JVC za kilkanaście tys zł nic nie pokażą i obraz będzie do bani, to wtedy zostaje tylko telewizor. Nawet na najtańszy projektor do kina domowego na rynku typu Epson czy Optoma musisz mieć przynajmniej częściowe zaciemnienia albo najlepiej całkowite, i nie że tylko JVC kwota urządzenia nie ma tu nić do rzeczy. Warunki w pomieszczeniu muszą być idealne dla każdego projektora takie same dla projektora za 3 tysiące zł i takie same dla projektora za 36 tysięcy zł.
  14. Przy braku zaciemnienia to nie ma sensu kupować żadnego projektora bo i Benq i Optoma i Epson za kilka tys zł tak jak Sony czy JVC za kilkanaście tys zł nic nie pokażą i obraz będzie do bani, to wtedy zostaje tylko telewizor. Nawet na najtańszy projektor do kina domowego na rynku typu Epson czy Optoma musisz mieć przynajmniej częściowe zaciemnienia albo najlepiej całkowite, i nie że tylko JVC kwota urządzenia nie ma tu nić do rzeczy. Warunki w pomieszczeniu muszą być idealne dla każdego projektora takie same dla projektora za 3 tysiące zł i takie same dla projektora za 36 tysięcy zł. Przy braku zaciemnienia to nie ma sensu kupować żadnego projektora bo i Benq i Optoma i Epson za kilka tys zł tak jak Sony czy JVC za kilkanaście tys zł nic nie pokażą i obraz będzie do bani, to wtedy zostaje tylko telewizor. Nawet na najtańszy projektor do kina domowego na rynku typu Epson czy Optoma musisz mieć przynajmniej częściowe zaciemnienia albo najlepiej całkowite, i nie że tylko JVC kwota urządzenia nie ma tu nić do rzeczy. Warunki w pomieszczeniu muszą być idealne dla każdego projektora takie same dla projektora za 3 tysiące zł i takie same dla projektora za 36 tysięcy zł.
  15. Zdecydowanie 7.2.2 aniżeli 5.2.4. Filmów 7.1 jest dużo więcej niż Dolby Atmos, i wykorzystasz boczne jak i tylne surroundy na pewno, 2 głośniki do Atmos zdecydowanie wystarczające niepotrzebne aż 4, chyba że masz długi pokój.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.