Skocz do zawartości

Фома

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1010
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

250 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Ostatnie wizyty

679 wyświetleń profilu
  1. Фома

    Audio mity

    Fajnie się was czyta, renesans audiomitów 🙂 Pozdrawiam
  2. Фома

    Charlie Parker

    Scofield zapytany jaką jedną" płytę zabrał by na bezludną wyspę, odpowiedział bez wahania że coś Birda..
  3. Фома

    czym jest audiofilizm

    Czyli wolisz siadać przed audio by studiować i badać wykresy, niż dla odczuwania wrażeń i zmysłowo sensualnych orgazmów mózgowych? ;)
  4. Фома

    czym jest audiofilizm

    Jeśli komuś poprawia to samopoczucie to jak najbardziej zbliża nie oddala. Złe samopoczucie oddala od muzyki. Brak rozsądku to brak rozsądku w audio może prowadzić donikąd, w ślepy zaułek lub ruinę. W muzyce ciężko odnieść brak rozsądku"..Zależy od wrażliwości. Bez niej mogą wystąpić pewne nadużycia np środków wyrazu. Czyli umiar będzie tu kluczem inaczej mamy cyrk. Prawda naukowa co ma wspólnego z muzyką? Jedynie może precyzyjnie określić czas, interwały ,częstotliwość z jaką wibruje dany dźwięk. Jego wysokość. Matematyka. Jak najbardziej.Tyle że muzyka to przede wszystkim umiejętność wyrażania i budowania nie tylko za pomocą czasu, i interwałów oraz wiedzy dotyczącej harmoniki czy dynamiki. Jest np sobie taka artykulacja. Albo sonorystyka.. Granice owej wyznacza instrument i tu możemy zaprząc naukę do określenia/wyrysowania tych granic ale nie to tworzy muzykę. Tylko wrażliwość wykonawcy i smak. I przede wszystkim osobiste ujęcie tego. I jeśli jest dobry, miał dzień i dobre samopoczucie i trafił w nas to w tedy jest MUZYKA. Aby to wszystko się zadziało musi być słuch i słuchanie. Z obu stron.
  5. Фома

    czym jest audiofilizm

    od "nie słyszę" do muzyki jeszcze dalej ;
  6. rożne są produkcje nagraniowe . No i tu jest pies pogrzebany. Bo zależy jaki jest wolumen tych wokali. Jeśli na większości nagrań jak słoń a na niektórych jak paszcza smoka to tak. Subtelnie na wielkość dźwięków ma wpływ moc rezystora. Można łączyć dwa równolegle np 1/4 dla większego wolumenu ale bez utraty szczegółowości. Albo walić dużej mocy poj szt tez dla wolumenu ale zamkniętej nieco góry. Lub odwrotnie poj małej mocy celem zmniejszenia dźwięków. I to tyle. Większy problem to inne cechy. W dobrze zrobionym zrównoważonym urządzeniu powinien być przejrzysty rezystor. Ale takich idealnych to nie ma. Uważam że lepiej w tanich poszukać alternatyw. Spróbujmy choinek. Wykonawca materiałów by się znalazł myślę że za friko. Problem to sam projekt zdaje się ze w cad'zie czy czymś takim muszę dopytać
  7. Pozwolę się nie zgodzić do końca ;) Przecież równie można powiedzieć że do systemów które nie mają środka shinkoh będzie protezą jak znalazł. Tak sobie myślę że cechy rezystorów nie są do leczenia systemu z wad. W charcrofcie Z foil nie zauważyłem braku środka wręcz przeciwnie środek pojawia się kiedy jest potrzebny, a nie jest ciągle" obecny. Wadą jest pewna powściągliwość z jaka to robi. (W przeciwieństwie do właśnie shinkoha..Ten wali na okrągło"..) Wokale na zf" są naturalne mają właściwą wielkość i przede wszystkim swoistą obecność. Ale znów nie ma mięsa i dociążenia. Brak wyostrzeń czy podkreślania skrajów. Oczywiście początki miał tragiczne i faktycznie epatował górę w niemiły sposób. Po przegraniu kilkuset godzin jest to bardzo przejrzysty rezystor, bez oznak wyostrzeń czy epatowania skrajów. Piszę to oczywiście w odniesieniu do konwersji I/V, i konkretnego projektu który uchodzi raczej za cholernie przejrzysty i rozdzielczy. Bo nie wiem jak zachowuje się w innej elektronice piecach czy pre. Nie wykluczam że niekoniecznie ok. Do plusów dodał bym tez świetne oddanie faktury dołu, co przy innych rezystorach nie było tak czysto i w taki oczywisty sposób oddane. Jak i harmoniczne. Reszta co do separacji, zgodzę się.. niemniej to i oddanie dynamiki ma związek jeszcze z czymś innym pośrednio. Dla mnie osobiście zwyczajnie przegięty cenowo. Co do shinkoha analogowości tam nie zauważyłem, raczej granie efektownym - dużym środkiem. Dale bezpieczny niby tak..Riken też można powiedzieć bezpieczny..Tylko właśnie.
  8. Z rezystorów. Tantalowych. Shinkoh wyokrąglały skraje i upraszczały..AN też nie był zachwycony. Testowane na dac pcm1794
  9. Daj im czas min 3 tygodnie. dale rn 55 to słaby rezystor i szary brałem je kiedyś dla kolegi w hifi collective..Nie był zadowolony
  10. Im wyższa moc poza subtelnym zwiększeniem wolumenu (co poniektórym może się spodobać) dźwięk staje się tez bardziej uproszczony", skrajnie góra mniej otwarta. Mówiąc po audiofilsku p Warto też spróbować dubel np po 2sz 1/4w. Nie zawsze cenowo to pasuje np przy takich charcroftach zfoil.. Warto spróbować też foliowo węglowe znacznie tańsze alternatywy. A te choinki ala wstęga Mobiusa ciekawa rzecz. Spróbował bym dla eksperymentu. CNC i heja
  11. To sa dwa rożne typy rezystorów drutowe i foliowe. Ciekawią mnie te rezystory ale zastanawia mnie jedna istotna kwestia.. Czy od wlutu pierwsze chwile grały już na właściwym powiedzmy prawie tym docelowym poziomie , po czym był spadek w dół, czy od pierwszej chwili nie bardzo dopiero po długim wygrzaniu wskoczyły na właściwy tor?
  12. Obstawiam foliówki w tym miejscu, typu zfoil"
  13. Фома

    Lutownica na gąrące powietrze

    kilka regulatorów prócz tego ale to już luz.. http://www.majstar.com.pl/?t=szablony Z tego co piszą na którejś z przerzucanych stron to grubość szablonu ma znaczenie w aplikowaniu pasty
  14. Potencjometr TKD 2CP601 /10k Nówka. kupiony w tym roku w Hifi collective przegrał próbnie ok 100godź, zmiana projektu..Cena 100zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.