Jump to content

insaimz

Użytkownicy
  • Content Count

    2070
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

261 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

2816 profile views
  1. Kompresja nie ma nic do rzeczy w kwestii uderzenia, kontroli na basie, jego konturu itd. Poza tym nie pisalem, jakich plyt slucham, wiec argument z kosmosu.
  2. Nie pytalem jak ustawiac prad dla lamp.
  3. No wlasnie. Ja jak u siebie testowalem pathos logos mkii chyba 100 watt oraz luxmana 550axii 20 watt , to ten drugi mial lepsza kontrole nad dzwiekiem. W rocku japonski wzmak mial lepszego kopa na basie, lepszy kontur i drive. Chodzi o cechy dzwieku, ktore teoretycznie powinny byc tym lepsze im więcej mocy. We wzmakach lampowych tez nie jest fenomenem, ze slabszy potrafi byc szybszy i bardziei energiczny. Dlatego najlepiej sluchac u siebie, chyba, ze z doswiadczenia z gory wiadomo, ze jakies kolumny sa trudne, a jakis wzmak niewydajny.
  4. Tym sie nie kieruj. Nie ma co patrzec na ilosc watt na papierze.
  5. Bo to nie sprzet dla kolekcjonera złomu, byś musiał szukać pod innym adresem. 🙂
  6. Ty mozesz sobie wspolczuc, lub robic co tam chcesz. Reszta czytajacych wie o co chodzi :-))))
  7. Dlatego wiekszosc czasu spedzam na forum zalozonym wlasnie z powodu tego, co tu sie dzieje. Tutaj brakuje merytorycznej wymiany doswiadczen. Pewnie zaraz moja wypowiedz zostanie skasowana.
  8. Manipulacja bez odnoszenia sie do konkretow na temat tego, czy adaptacja duzo daje, czy nie, a od tego sie zaczelo.
  9. W zakladce hifi tak jest. Tutaj panujez stereotyp, ze transport nie ma znaczenia, kable nie maja znaczenia, a cyfrowe to juz w ogole yebnij sie pan w leb. Tymczasem u mnie w systemie wzmak nowy kosztuje 9 k, transport 15, dac chyba 10 i kabel cyfrowy 1000. Ja mam zupelnie inne doswiadczenia. Wystarczylo posluchac na audio show pewnych systemow i potem tego samego w salonie audio z lekka adaptacja akustyczna, dyfuzory na jednej scianie i wiekszy metraz. Lepiej miec system za 100 tys w pokoju o przyjaznej akustyce niz za 200 tys w lipnej akustyce. Muzyka bedzie miala wiecej muzyki, o scenie , basie i tych dodatkach nie wspominajac. Oczywiscie mowie o systemach z klockow o dobrym stosunku jakosci do ceny.
  10. Jeszcze chcialbym dodac, ze luxman wzgledem konkurencji, stazu chyba stu lat na rynku i rozpoznawalnosci marki nie odlecial z cenami w kosmos.
  11. 18 k to za 505 rozumiem? Nie 550?
  12. Jak ze Śląska, to proponuje odwiedzic AudioOn albo 4hifi. Dogadac sie i wypozyczyc do domu kolumny np. AudioSolutions, czy Jean Marie-Reynaud, Wigg Art.
  13. U mnie mial duzo basu ale nie za duzo, podobalo mi sie to. Byl konturowy, byl kopniak w rocku oraz rytm i drive. Ja nie zauwazylem, zeby ten wzmak byl wolniejszy, czy mniej dynamiczny z moimi kolumnami niz inny w klasie d, co testowalem, ani Pathos logos mkII tez nie byl szybszy. Nie ma co sie sugerowac jego moca, co jest zapisana na papierze, bo ma bardzo dobry atak. Top Hi Fi ma niewygrzane sztuki i tu jest problem. Po wyjeciu z pudelka gra dosc dobrze ale potem przez praktycznie 200 h gra zle. Nie chce sie sluchac. Potem następuje mocne otwarcie dzwieku i zaczyna grac muzyke. Do kef bardziej 550 ax w klasie A, moim zdaniem. 505 czy 507 bardziej do dociazonych kolumn, ciut cieplejszych. Warto jednak porownac.
  14. Czyli przeprowadzka byla Joanno?
  15. 550 ax mark ii. 5zopen do pmc czy atc moglby jeszcze go porownac z modelem w klasie ab, bodaj 507 ax
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.