Jump to content

micwoj

Użytkownicy
  • Content Count

    1743
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

227 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1398 profile views
  1. micwoj

    Black Friday 2019

    Coś nie ma co wklejać. STX jeden, ale oni akurat obniżki zrobili miesiąc temu i jeszcze trzymają. Tylko teraz black friday to nazwali.
  2. Tak tradycyjnie przynajmniej silnikowy, pierwsza zmiana po 1000, druga po bodaj 5000. Tak przynajmniej zalecają mechanicy po naprawach silników. Ja bym też tak robił z nowym samochodem którym chciałbym dłużej jeździć. Koszt 200zł, a wióry nie będą szlifowały silnika. Nie wiem jak ze skrzyniami, nie znam się.
  3. Nie, producenci mówią że wcale w nowych samochodach nie trzeba zmieniać oleju na dotarciu, wcale... Nowych silnikó nie trzeba docierać, wcale. One są już na starcie idealne. [Hidden Content] Zmień ten olej i w silniku i w skrzyni chyba, że samochód na 2 lata i ci wszystko jedno.
  4. I wzajemnie, też staram sie ludziom pomagać. Zwykle nic to nie kosztuje, a w zamian kilka osób dojedzie do miejsca docelowego w lepszym humorze. Uważam że warto :)
  5. Bzdura na biegunach. Jeżdżąc pierwszy raz we Wrocławiu na mazowieckich rejestracjach nabrałem przeświadczenia że Wrocławiaki to chamy ostatnie. Oczywiście jadąc w szczycie po nieznanym mieście musiałem chyba ze 20x zmieniać pas w sposób jaki opisałem. I przez to że miałem mazowiecką rejestrację miałem przejeb... Nikt mnie nie chciał wpuścić. Ostatnio byłem na krakowskich i nic takiego nie zaobserwowałem. Oczywiście nie zmieniłem miejsca zamieszkania, tylko samochód z innego leasingu. NB nie zmieniłem przeświadczenia o Wrocławiakach, bo jeżdżąc na codzień po Warszawie widzę że ludzie są zdecydowanie bardziej pomocni. Tak. A reszta powinna ustawić się na obu, nie na prawym. Pod warunkiem oczywiście że to korek, a nie płynny ruch.
  6. Tak czy inaczej namawiam do pomagania sobie wzajemnie na drodze. Nawet wiedząc że są cwaniaki wykorzystujący sytuację. Ileż to razy zdarzało mi się jadąc nieznaną trasą zapędzić się na niewłaściwy pas. Na Ursynowie jest takie nieintuicyjne skrzyżowanie i już ze 3 razy tam się tak złapałem (rzadko tam jeżdżę i zwyczajnie zapominam). Są trzy pasy, ja chcę jechać prosto, jadę środkowym, a nagle się okazuje że lewy i środkowy są do skrętu w lewo, a prawy na którym jest korek jest do jazdy prosto (ciężki kretynizm swoją drogą, mogłyby służby to zmienić). Staram się jakoś grzecznie włączyć tak, żeby nie blokować tego środkowego pasa do skrętu w lewo, ale wszyscy myślą że ja cwaniak co omija korek, nie wpuszczają mnie. Ja się zatrzymuję w końcu na końcu pasa i blokuję ludzi za mną, wszyscy dookoła się denerwują, a ja po prostu nie znam tej drogi i jakoś muszę pojechać. Nie każdy wpychający się w kolejkę to cwaniak.
  7. Teoretycznie najzwyklejsze dongielki powinny działać. W praktyce jak jakiegoś próbowałem to efekty były marne. Może nie umiem. Ale powalczyłem z godzinkę z konfiguracją i dałem sobie spokój.
  8. micwoj

    Kubica w F1 !

    Różnie to można oceniać, ale co wam powiem, że jak Robert ma jakąkolwiek szansę wyprzedzać albo w ogóle powalczyć, to fajnie to robi. Jest fighter 🙂 i się przy tym nie rozwala.
  9. micwoj

    Kubica w F1 !

    Ja się trochę Claire nie dziwię. 1. Nie mają kasy. Startowali z za małą kasą os sponsorów, ale kiedy budżetowali, zakładali że jednak jakieś obrywy za punkty będą i podratują budżet. Żadnych dodatkowych wpływów jednak nie mają, więc nie ma czym zapłacić za nowe graty. 2. Starają się dojechać do końca sezonu przy minimalnych wydatkach, bo kontrakty sponsorskie pewnie zawierają liczbę wyścigów w których mają się pojawić. Reszta to już rozpaczliwe ruchy i składanie samochodów z tego co popadło żeby mieć w ogóle jakiekolwiek samochody do wystawienia na wszystkie wyścigi do końca sezonu. A że komuś się jeździ gorzej, komuś lepiej... Może któryś składak się lepiej udał. Może rzeczywiście mają preferencje na Russela, bo młody chłopak którego mogą związać z zespołem, może więcej kasy przyniósł i trzeba go zachęcić do następnego sezonu? Generalnie czyste biznesowe decyzje managera który ma za krótką kołderkę i jakoś musi rzeczywistość opanować. Z zewnątrz, na tle innych zespołów wygląda to słabo. A zaczęło się od braku wyników w pierwszych 2-3 wyścigach i stąd dziury w budżecie. Teraz ona musi dobrnąć do końca sezonu po jak najniższych kosztach, żeby mieć jak najwięcej kasy na 2020. Tylko kierowców szkoda, bo to będzie cieniem się kładło na ich możliwości negocjacyjne w F1.
  10. No i kurde słusznie, kto to widział tak zapier... na takiej ulicy między przejściami? Powinien swoje odsiedzieć i to bez zawiasów. Skąd ty tą statystykę wytrzasnąłeś? Ta średnia po Rzymie to chyba skuterem... Albo Vmax może.
  11. Dawno tu nie zaglądałem, ale widzę że w toku dyskusji nic do ciebie nie dotarło. I ewidentnie dalej nie umiesz jeździć. Przy 20km/g już widać różnicę i można się przerobić. Przy ruszaniu w skręcie można sie przerobić. Itp itd. A może jednak podejmiesz ten wysiłek i pojedziesz gdzieś do szkółki doskonalenia jazdy na płytę poślizgową? A później pogadamy? Zastanawiam się nad tym co piszesz. Mo z jednej strony też max parę razy w życiu zdarzało mi się żeby hamować jakoś ostro przed pieszym. Ale z drugiej strony jeśli jadę koło chodnika, albo przed przejściem, to naprawdę dobrze się rozglądam czy ktoś przypadkiem nie ma zamiaru wejść na przejście. Ale za to trąbić na pieszego który się nawet nie rozejrzał włażąc na przejście to mi się zdarza czasem nawet parę razy miesięcznie. Nie dlatego że mu coś zagrażało bo widziałem że potencjalnie może chcieć wejść na ulicę tylko dlatego, że wcale nie rzucił okiem na otoczenie...
  12. No, tu jeszcze został jeszcze jeden temat. Spdif nie jest natywny. Najlepiej byłoby go już zostawić w spokoju. Najpierw asynchroniczne usb przerabiasz na i2s, z niego na spdif, później spdif na i2s (już w dacu) i ten i2s zasila juz danymi i zegarami kości daca. Jakbyś jeszcze pominą tę konwersję 2x na stary format który z kolei sam z siebie może generować problemy, to byłoby już idealnie.
  13. Konwerter działający w trybie asynchronicznym, ewentualnie z izolacją po stronie I2S albo USB i z głowy problem...Co za filozofię do tego dorabiać? Praktycznie każdy komputer poradzi sobie z muzyką, a jak sobie nie poradzi, to trzeba poszukać procesu lub jakiegoś konfliktu lub uszkodzenia fizycznego który powoduje opróżnienie bufora: [Hidden Content] "Figure 2 shows a buffered system for a 48 kHz sampling rate. Initially, the host starts streaming data at 48 samples every USB start-of-frame (SOF) operation, which occurs each millisecond. However, if the device’s buffer begins to approach the full or empty condition due to clock mismatch, the device can request that the host send more (49) or fewer (47) samples so that buffer overrun or underrun does not occur." Yayacek ma rację. Jeśli pojawią się błędy transmisji to słyszysz trzaski, bo leci przypadkowa liczba zamiast poprawnej próbki. A nie jakieś tam magiczne trudne do uchwycenia zniekształcenia które jeden słyszy, a trzech nie. Wystarczy że wszystko działa poprawnie. Audiofilii tu nie trzeba. Jeśli ktoś pisze o magicznych kablach i fidelizerach to albo ma doświadczenia z uszkodzonym sprzętem i próbował pudrować pryszcza kablami, albo zwyczajnie nie ma na ten temat pojęcia. Bladego. I wsio.
  14. Takie trafiłem znalezisko, szczęka mi opadła WTF? [Hidden Content]
  15. Są na allegro silniczki z przełożeniem (w korpusie). Można sobie dobrać taki z odpowiednim przełożeniem. [Hidden Content] Do doprojektowania zostałoby tylko sprzęgło tak żeby dało się obrócić drabinkę bez kręcenia silnikiem (przy dużym przełożeniu jest to problematyczne). Ale z drukiem 3d myślę że da się to rozwiązać. Np. dwie tarczki z dociskiem ze sprężynki.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.