Jump to content

micwoj

Użytkownicy
  • Content Count

    1748
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

228 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1489 profile views
  1. Masa jest mu do czegoś tam potrzebna, nie da się odciąć. Też kiedyś myślałem że będzie prosto, ale się okazało ze nie działa. Wtedy dopiero przeszedłem do kroku RTFM 🙂
  2. Kledzy kiedyś mi polecali Beyerdynamic DT150 lub DT100
  3. micwoj

    Zwrotnica 4-drożna

    To jak chcesz taką do projektowania, to zobacz jak to rozwiązał Luszti. Ma dechę z najtańszymi konektorami głośnikowymi i najbardziej typowe połączenia między nimi. On to ma przygotowane do 3 dróg, musiałbyś trochę rozbudować. Genialne w swej prostocie 🙂 [Hidden Content]
  4. A może byś wyjął sprawną, narysował i dał komuś na druk 3d? Może ma taki kształt że da się wydrukować, doszlifować i pomalować?
  5. Poza hamowaniem na mokrej nawierzchni - ABS wydłuża drogę hamowania. Szczególnie da się to wyczuć na lodzie/śniegu. Ale na suchym czystym asfalcie też. Kiedy przesiadłem się lata temu na pierwszy samochód z ABS, mocno się zdziwiłem parę razy kiedy próbowałem hamować na chropowatej oblodzonej nawierzchni tak jak zwykle (zblokowane koła w takiej sytuacji wgryzają się nieco w podłoże), a tu nic, bo ABS trzymał pedał w górze. Natomiast systemy które działają na każde koło oddzielnie zaczynały się od ESP. ABS daje tę samą siłę na wszystkie koła. Ale ABS, jeśli ktoś wpadnie w panikę i wciśnie "do dechy" pozwala jeszcze zachować jako tako sterowność samochodu i ominąć przeszkodę. Dlatego jest obowiązkowe. Chłopie, przestań się wypowiadać nt samochodów i prowadzenia, bo jeszcze ci ktoś uwierzy.
  6. micwoj

    I-Amp - opinie

    Ależ mi się twoje ostrzeżenia podobają. Jak dla Amerykanów typu "nie wsadzać kota do mikrofalówki" 🙂
  7. micwoj

    Black Friday 2019

    Coś nie ma co wklejać. STX jeden, ale oni akurat obniżki zrobili miesiąc temu i jeszcze trzymają. Tylko teraz black friday to nazwali.
  8. Tak tradycyjnie przynajmniej silnikowy, pierwsza zmiana po 1000, druga po bodaj 5000. Tak przynajmniej zalecają mechanicy po naprawach silników. Ja bym też tak robił z nowym samochodem którym chciałbym dłużej jeździć. Koszt 200zł, a wióry nie będą szlifowały silnika. Nie wiem jak ze skrzyniami, nie znam się.
  9. Nie, producenci mówią że wcale w nowych samochodach nie trzeba zmieniać oleju na dotarciu, wcale... Nowych silnikó nie trzeba docierać, wcale. One są już na starcie idealne. [Hidden Content] Zmień ten olej i w silniku i w skrzyni chyba, że samochód na 2 lata i ci wszystko jedno.
  10. I wzajemnie, też staram sie ludziom pomagać. Zwykle nic to nie kosztuje, a w zamian kilka osób dojedzie do miejsca docelowego w lepszym humorze. Uważam że warto :)
  11. Bzdura na biegunach. Jeżdżąc pierwszy raz we Wrocławiu na mazowieckich rejestracjach nabrałem przeświadczenia że Wrocławiaki to chamy ostatnie. Oczywiście jadąc w szczycie po nieznanym mieście musiałem chyba ze 20x zmieniać pas w sposób jaki opisałem. I przez to że miałem mazowiecką rejestrację miałem przejeb... Nikt mnie nie chciał wpuścić. Ostatnio byłem na krakowskich i nic takiego nie zaobserwowałem. Oczywiście nie zmieniłem miejsca zamieszkania, tylko samochód z innego leasingu. NB nie zmieniłem przeświadczenia o Wrocławiakach, bo jeżdżąc na codzień po Warszawie widzę że ludzie są zdecydowanie bardziej pomocni. Tak. A reszta powinna ustawić się na obu, nie na prawym. Pod warunkiem oczywiście że to korek, a nie płynny ruch.
  12. Tak czy inaczej namawiam do pomagania sobie wzajemnie na drodze. Nawet wiedząc że są cwaniaki wykorzystujący sytuację. Ileż to razy zdarzało mi się jadąc nieznaną trasą zapędzić się na niewłaściwy pas. Na Ursynowie jest takie nieintuicyjne skrzyżowanie i już ze 3 razy tam się tak złapałem (rzadko tam jeżdżę i zwyczajnie zapominam). Są trzy pasy, ja chcę jechać prosto, jadę środkowym, a nagle się okazuje że lewy i środkowy są do skrętu w lewo, a prawy na którym jest korek jest do jazdy prosto (ciężki kretynizm swoją drogą, mogłyby służby to zmienić). Staram się jakoś grzecznie włączyć tak, żeby nie blokować tego środkowego pasa do skrętu w lewo, ale wszyscy myślą że ja cwaniak co omija korek, nie wpuszczają mnie. Ja się zatrzymuję w końcu na końcu pasa i blokuję ludzi za mną, wszyscy dookoła się denerwują, a ja po prostu nie znam tej drogi i jakoś muszę pojechać. Nie każdy wpychający się w kolejkę to cwaniak.
  13. Teoretycznie najzwyklejsze dongielki powinny działać. W praktyce jak jakiegoś próbowałem to efekty były marne. Może nie umiem. Ale powalczyłem z godzinkę z konfiguracją i dałem sobie spokój.
  14. micwoj

    Kubica w F1 !

    Różnie to można oceniać, ale co wam powiem, że jak Robert ma jakąkolwiek szansę wyprzedzać albo w ogóle powalczyć, to fajnie to robi. Jest fighter 🙂 i się przy tym nie rozwala.
  15. micwoj

    Kubica w F1 !

    Ja się trochę Claire nie dziwię. 1. Nie mają kasy. Startowali z za małą kasą os sponsorów, ale kiedy budżetowali, zakładali że jednak jakieś obrywy za punkty będą i podratują budżet. Żadnych dodatkowych wpływów jednak nie mają, więc nie ma czym zapłacić za nowe graty. 2. Starają się dojechać do końca sezonu przy minimalnych wydatkach, bo kontrakty sponsorskie pewnie zawierają liczbę wyścigów w których mają się pojawić. Reszta to już rozpaczliwe ruchy i składanie samochodów z tego co popadło żeby mieć w ogóle jakiekolwiek samochody do wystawienia na wszystkie wyścigi do końca sezonu. A że komuś się jeździ gorzej, komuś lepiej... Może któryś składak się lepiej udał. Może rzeczywiście mają preferencje na Russela, bo młody chłopak którego mogą związać z zespołem, może więcej kasy przyniósł i trzeba go zachęcić do następnego sezonu? Generalnie czyste biznesowe decyzje managera który ma za krótką kołderkę i jakoś musi rzeczywistość opanować. Z zewnątrz, na tle innych zespołów wygląda to słabo. A zaczęło się od braku wyników w pierwszych 2-3 wyścigach i stąd dziury w budżecie. Teraz ona musi dobrnąć do końca sezonu po jak najniższych kosztach, żeby mieć jak najwięcej kasy na 2020. Tylko kierowców szkoda, bo to będzie cieniem się kładło na ich możliwości negocjacyjne w F1.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.