Jump to content

fetek

Użytkownicy
  • Content Count

    2763
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

609 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

2484 profile views
  1. przede wszystkim był czarny... przypominam że to egipt.
  2. w każdym kraju schemat jest ten sam, wy już dawno jesteście spacyfikowani a u nas proces dopiero trwa więc jest "głośniej" problem w tym że za zwrócenie uwagi możesz dostać po łbie nawet jeśli masz rację.
  3. może trochę lżejszy budżet... sony 28mm f/2.0 fe Zeiss Sonnar T* FE 55 mm f/1.8 [Hidden Content]
  4. fetek

    4 kółka

    Nabierzesz doświadczenia to zrozumiesz o co chodzi.
  5. aa no tak 28mm, właśnie się zastanawiam czy nie kupić.
  6. fetek

    4 kółka

    nie było, od lat jest ten sam problem. Była seria źle wykonanych głowic, zbierał się nagar potem dochodziło do pęknięć i też wszyscy mieli to gdzieś tylko w przypadku toyoty trudno coś znaleźć "w internecie". a świstak siedzi.... nie wierzę w czary hamowani ani Photoshopa 🙂 ale niech Ci będzie. pompa seria czy loba ?
  7. fetek

    4 kółka

    tak, ford to norma, kia i hyundai też mają problemy ale serie trzymają a auta coraz ciekawsze. nie zgadzasz się ale potwierdzasz że hamowania dodała analogicznie 5 i 7 koni. CDLA i 350 koni na takich gratach to bardzo mocno naciągany wynik. to co robią w serwisie ? poczekaj aż im bak skoroduje..
  8. fetek

    4 kółka

    pamiętaj że oni dopiero wprowadzają to co inny masowo sprzedają od blisko 15 lat, kurczowo trzymali się relatywnie prostej technologii. W silniku N/A nawet jak coś już się posypało to szary obywatel jeździ dalej bo niczego nie czuje, w silniku doładowanym taki patent nie przejdzie. kto miał rav4 albo sie zakochał i zbierał na naprawy albo znienawidził.
  9. fetek

    4 kółka

    nie wiem, jak widzę to na ulicy to mi się z biedą kojarzy. Ogólnie skarbonka i śmietnik ale kto co lubi. Macan też nie jest koszerny, kolejne porsche dla szarego kowalskiego bo było tanie a mimo wszystko pod wieloma względami lepsze od bezpośredniej konkurencji ze strony VW Mi się podoba urus, fajnie się tym jeździ no ale to trochę inna liga i z praktycznego punktu widzenia chyba bym wolał coś z USA takie były stare toyoty nie nowsze, pierwsze valvematic to była tragedia. No i podwozie, nie jest tak źle jak u Mazdy ale też fajnie mieć znajomego blacharza.
  10. wspominałeś co najmniej o trzech karatach, dwóch zintegrowanych i sb. [Hidden Content] pierwszy link z google. Rog w asusie czy Creative mają to w pakiecie tylko że praktycznie żadna gra nie ma dźwięku zakodowanego w DTS / Dolby więc albo wypuścisz PCM 2ch albo sygnał niezrozumiały przez amplituner. Po to stworzono DD live DTSC by w locie przechwycić dźwięk z gry i zakodować go do klasycznego dolby albo dts.
  11. matko gdzie Cie zrobili obie karty mają DTS i DD, do obsługi gier potrzebujesz DTS Connect/Dolby Digital Live ... gry mają własne systemy dźwięku przestrzennego a nawet stary EAX na słuchawkach zje kinowe 5.1
  12. fetek

    4 kółka

    no właśnie... mocno gówniane auto. krótko masz auto, FMIC 300 czy wcisnęli Ci wagnera ? typ hamowani nie ma znaczenia, inercja jak już może zafałszować moment w niskich partiach choć i tak jest to kwestia wysoce dyskusyjna. większość fordów nie trzyma serii, termika je zabija.
  13. fetek

    4 kółka

    toyoty hybrydy i tak jeździły całkiem fajnie, kiedyś gdy nie było konkurencji. Teraz kupujesz 2.0T + aku na ~50km (nie gówniane 7) i sumaryczną moc na poziomie 300 koni. i wyłożyłeś się na podstawach ? dobre. coś w tym jest. czyli doświadczenia zero, pękła jakaś fajna moc ? to nie jest bonus producenta tylko hamowani, ewentualnie pomiaru niezgodnego z normą. Nie te czasy.
  14. fetek

    4 kółka

    ja zaryzykowałem i jeździ całkiem przyjemnie. Bardziej mnie martwiła skrzynia niż silnik bo tego nie jestem w stanie tanio zrobić. auto było tanie więc co tam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.