Jump to content

fetek

Użytkownicy
  • Content Count

    2660
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

452 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

2178 profile views
  1. fetek

    4 kółka

    co to za szkaradztwo...
  2. zgadzam się w 100%, sam w ten sposób straciłem kilka tyś a konstruktor nadal ma cieszącą się uznaniem firmę. Mimo wszystko chodziło mi o fakt że autor wątku słuchał konstrukcji gotowych, porównywał konkretne głośniki i już miał doświadczenia z Akkusem.
  3. do stereo kup dobre kolumny i suby tylko pod kino.
  4. e tam panowie.. przecież każdy wie że domowy sprzęt przebija te badziewia na targach... 🙂 tak na poważnie, znam konstrukcje robione przez znanych majstrów, ludzie mający z nimi kontakt byli wniebowzięci i nie omieszkali wykonać barwnych opisów w sieci...na szczęście było można ich posłuchać na AS i samemu sobie wyrobić zdanie...sorry grało przeciętnie ale czy to znaczy że kolumny były źle wykonane ? przecież tylu osobom się podobało... Nie ważne co zrobił i jakie komponenty zastosował konstruktor, ważne że osiągnął cel a klient jest zadowolony, że to jego granie.
  5. fetek

    4 kółka

    to Ci się dowcip włączył... to diesle CR VW , które są tak od 2005 roku jak się nazywają ? BTW: V;ki mają dwie szyny 🙂 cały układ jest "rozdzielony". na początku była pompa wtryskowa.. potem były PD a teraz jest CR... wszystkie te silniki nazywają się TDI i wszystkie mają wtrysk bezpośredni. akurat TDI PD a dokładnie a-PD miały lepsza kulturę pracy od pierwszych CR. Dopiero ~2008 rok pokazał coś sensownego. poziom wiedzy w tym temacie jest porażający...
  6. fetek

    4 kółka

    ja 🙂 serio mówię, tylko ze zmienioną konfiguracją więc silnik przechodzi w standby tylko na dłuższych postojach. Ogólnie w dieslu mało komfortowe ale i tak łagodniejsze niż w niektórych benzynach.. jak np mazda.. od siebie dodam że przyzwoita jakość wykonania wnętrza, to było przyjemne auto. w dobrym aucie nie słychać żadnego z wyżej wymienionych... 😅 jaki jest sens tej wypowiedzi ? każda z wymienionych marek miała silniki VP, PD, CR
  7. fetek

    4 kółka

    w USA była firma, która wyprodukowała silnik parowy na wodę...fajna moc, prosta konstrukcja, zero emisji, zero akumulatora i nikt nie był zainteresowany, projekt zamieniono w ciepłownię.
  8. i co z tego ? ile razy ja mam pisać to samo...zadawać pytania ? Ty dalej swoje, potem masz pretensje do innych że zamiast merytorycznego tematu jest burdel. ciekawe i barwne słownictwo, tak forum traktuję jako rozrywkę (trudno do tego podchodzić na poważnie) i Tobie radzę to samo. To ustrojstwo może być ciężko schować, można zakupić grube firany i normalnie mieć je zsunięte do narożników, przy okazji przykryją ewentualnie pochłaniacze.
  9. fetek

    4 kółka

    czy ja gdzieś pisałem o bmw i3, czy aucie elektrycznym ?
  10. fetek

    4 kółka

    a co ma piernik do wiatraka ? skoro mają generować przychód to czemu cała technologia za darmo została udostępniona ? poszukaj sobie oficjalnego oświadczenia koncernu.
  11. czyli wszyscy powinniśmy chwalić albo siedzieć cicho, na pewno będzie konstruktywnie. Podstawa to dobra krytyka, która miała tutaj mieście ale właśnie przez reakcje środowiska, które nie akceptuje żadnych sprzeciwów wszystko się posypało, broniący kolumn wprowadzili największy oftop. Strzelam że też ich nie słyszeli. Porównania, rozważania są chyba jedynym merytorycznym elementem w całym temacie.
  12. fetek

    4 kółka

    ale to dalej jest transport, kiedyś czytałem dość obszerny test "do czego się nadaje hybryda" i niestety wyszło że do niczego, w każdym aspekcie eksploracja będzie droższa niż typowego silnika spalinowego. Oczywiście w teście nie uwzględniono bardzo dobrych silników turbodoładowanych tylko wolnossące klocki. bmw to pełnowartościowe auto z doładowanym silnikiem spalinowym i nie koniecznie najefektywniejsze rozwiązanie, o nim pisałem bo je testowałem. Każde mocniejsze volvo z AWD to też hybryda, zgoda skośni mają wypracowaną renomę i robią to od lat dlatego każdy normalny wie że to się nadaje co najwyżej na taksówkę. Co z tego że mam silnik elektryczny jak obok dali wyjca, który robi wir w baku i ledwie co się odpycha ? przy bezstopniowym przeniesieniu napędu jeździsz ze stoperami i maseczce. Tu chcąc kupić mocniejsze auto kupujesz hybrydę bo nie masz wyboru, tam kupujesz hybrydę z wyboru... ciekawe czego się sprzeda więcej.
  13. standardowy problem w starszych / niższych modelach. Ogólnie zakładam że zdrowa ? olej wymieniasz biegi się nie ślizgają, drgań brak ? W nowych DSG jest ok, nawet S'ka trzyma niższe obroty a D nie schodzi tak koszmarnie nisko tylko wrzuca neutralny, po za tym sterowanie jest elektroniczne więc są fajne udogodnienia, np wyłączając silnik nie musisz wrzucać P bo skrzynia sama to zrobi. Niestety nie jest idealnie, wspominany bieg neutralny załącza się za szybko i zbyt często (uzależnione od trybu jazdy i trybu pracy skrzyni) i zbyt wolno wyłącza, po za tym skrzynie korzystają a czujników przeciążenia i jak np przelecisz przez martwego policjanta to znowu wpadnie luz... spowolniona jest reakcja na gaz, praktycznie każde nowe auto ma laga, coraz częściej spotyka się ograniczenia na pierwszych 3-4 biegach i czuć że auta zaczynają żyć dopiero na wyższych biegach. Cóż.. normy.
  14. fetek

    4 kółka

    tia i w efekcie masz gównianą japońską zamuloną furmankę. Nie wiem czy zauważyłeś ale niektóre koncerny mają zupełnie inne podejście do tematu a toyota udostępniła technologię bo już sama zauważyła że nikt nie jest nią zainteresowany. kwestia sporna, 2.0 litry turbo wspomagane elektrykiem o mocy 400 koni w fajnym cupe ? zobacz co zrobiło audi czy bmw, potem volvo dając mocną benzynę i na sam tył mocnego elektryka. To nie jest głupie rozwiązanie, eliminując klasyczny napęd na cztery koła zyskujesz miejsce i wagę na napęd elektryczny. Masz wszystko co chcesz, po za tym elektrykiem możesz jechać nawet ponad 100kmh i w efekcie taka BMW serii 3 na samym elektryku osiąga setkę w około 11 sekund. Klasyczna hybryda faktycznie nie ma przeszłości ale koncerny już to wiedza. Mnie martwi żywotność takich rozwiązań, z jednej strony baterie z drugiej silnik spaliny, kwestia oleju itd. Auta elektryczne mają jeden podstawowy problem.. długie ładowanie. które po roku stania nadaje się do remontu a jak nie to z zastania i tak prowadzi się co najmniej słabo. "M" to też hybryda... więcej tego spotkasz na drogach niż toyot
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.