Jump to content

Silver_85

Użytkownicy
  • Content Count

    3085
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1398 Audioholik

About Silver_85

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

9712 profile views
  1. Z bieżącej produkcji nawet ciekawe są gold liony, ale i tak nosy lepsze 🙂 Tylko trzeba się naszukać i jest większe ryzyko , że się kupi "padlinę" .
  2. Nie miałem okazji posłuchać SCM40 , ale to jest kolumna trójdrożna z typowo średniotonową kopułką. Nie dziwi mnie , że są różnice na średnicy w porównaniu do SCM20. A , które lepsze to się nie wypowiem bo nie miałem okazji porównać, ale w ciemno postawiłbym na SCM40. Jest szansa , że niedługo posłucham u siebie scm40 to będę wiedział więcej.
  3. No ciekawe jak gra w porównaniu do 35.2 . Gość zrobił słabe zdjęcia . Kiedyś wystawiłem wzmacniacz z beznadziejnymi zdjęciami z telefonu i nie było zainteresowania. Jak zmieniłem do konkretne to ludzie mało się niepozabijali 🙂
  4. Potwierdzam. Na fornir nic nie "nakładać" . Z kurzu przecierać miękką szmatką. Jak jest potrzeba to lekko zwilżyć jak są tłuste plamy np. po palcach. A co Ci nałożyli na "surowy" fornir ?
  5. Szukasz suba więc zmiany i tak będą 😉 A tak poważnie interesuje mnie z czym łączyłeś XN360 ? Wzmacniacz, źródło ? I jak to wypada w porównaniu z obecnym systemem ? Jakie masz pre do obecnych kolumn ?
  6. U mnie podobnie. Fabryczne mam właściwie prawie jak nowe. Od razu zastąpiły je TS 6550. Dobrze pasują do tego wzmacniacza. Miałem też na testach KT88 Gold Liony, KT88-Z Treasure i zostałem przy TS.
  7. Potrzebujesz właśnie miernik (multimetr) i płaski śrubokręt nie za duży. Ustawisz multimert na pomiar napięcia stałego (jak coś pomyliłem to niech ktoś mnie poprawi). Masz po obu stronach punkty pomiarowe dla każdej lampy mocy (V1,V2,V3,V4) . W załączniku fotka punktów pomiarowych dla lamp V1 i V2. Dajesz plus z miernika do plusa we wzmacniaczu i analogicznie minus. Na zdjęciu widać też potencjometr do regulacji . Delikatnie śrubokrętem regulujesz. Analogicznie robisz to dla 4 lamp mocy. Generalnie jest to prosta sprawa i trwa 2-3 minuty.
  8. Mam już kilka lat tego A55TP i nie mam z nim problemów. Nie są to awaryjne wzmacniacze. Jakieś pierdoły pewnie się zdarzały, ale serwis to na pewno ogarniał. Nic nie brumi, obsługa ogranicza się do sprawdzenia biasu co 2-3 miesiące.
  9. Pewnie Sonus Faber Electa Amator wystawiane na OLX.
  10. Generalnie ja przez podbarwiony bas np. jakiejś kolumny rozumiałem jako mało zróżnicowany bas o jednolitym tempie, barwie. Najczęściej "zwalisty" . To tak trochę jakbyś słuchał wiolonczeli czy kontrabasu i by brzmiały tak samo. Jakiej byś płyty nie rzucił to charakter basu pozostaje bardzo podobny.
  11. Silver_85

    Tannoy dc10a

    Musiałbym przejrzeć półki 🙂 Na szybko przychodzi mi do głowy Antonio Forcione, Fausto Mesolella (Live ad Alcatraz ), Allan Taylor, Pat Metheny, Peter Green.
  12. Silver_85

    Tannoy dc10a

    Obie pozycje to stockfisch records więc jest bardzo dobrze. Trochę "podkręcone" brzmienie. Warto mieć te płyty.
  13. Silver_85

    Tannoy dc10a

    Nie mam niestety. Chisa Jonesa mam Moonstruck & No looking back oraz Roadhouses & Automobiles.
  14. Silver_85

    Tannoy dc10a

    Jeśli to tylko jeden kawałek to nie zawracaj sobie tym głowy.
  15. Silver_85

    Tannoy dc10a

    W tym kawałku z tego co pamiętam gra bass lub double bass. Dawno nie słuchałem tej płyty. Jak będę odpalał system dziś bądź jutro to sprawdzę. Na laptopie za dużo nie słuchać 🙂 Generalnie płyty Stockfischa są dość efekciarsko nagrane.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.