Jump to content

dfx5

Użytkownicy
  • Content Count

    621
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1131 profile views
  1. Wracając do hybrydowego modułu regulacji głośności proszę kilka przykładów jak wygląda podział na regulację cyfrową i analogową dla kilku wartości np. -40 , -50. Proszę oczywiście Ciebie NIXZ o podanie najbardziej miarodajnych przykładów obrazujących sposób tej regulacji głośności. Proszę też o porównanie obu regulacji (standardowej cyfrowej i hybrydowej) w kontekście jakości dźwięku.
  2. dfx5

    Nowy Dac

    Blackromek nie określił kwot, więc nie rozumiem Ciebie. DAC ONE jeśli jest w miarę dostępny cenowo. Oczywiście trzeba się trochę postarać.
  3. dfx5

    Nowy Dac

    Warto zainteresować się polskim DAC ONE.
  4. Co oznacza "hybrid volume" ? Jaka cena? Jest możliwość przetestowania?
  5. Jeśli myślisz o monoblokach Kinki to dałbym im szanse. Warto je przetestować.
  6. Wymieniłem na H360. To było jakieś 2 lata temu.
  7. dfx5

    Audia FLS 1+4

    Zamiast FLS4 może warto kupić Reimyo KAP-777? Ten sprzęt dostępny jest na allegro https://allegro.pl/oferta/reimyo-kap-777-tranzystorowy-wzmacniacz-mocy-8385326213
  8. Niska cena to choćby przedział 5-10 tyś pln.
  9. Panowie i panie proszę o informację czy w dzisiejszych czasach można kupić świetny CD player w niskiej cenie choćby produkcji chińskiej. Są dostępne urządzenia ,które mogą zagrozić firmie Lector, Esoteric itp.
  10. dfx5

    Audia FLS 1+4

    Jeśli nie Audia Flight FLS1 + FLS4 to jaki zestaw? Ktoś wybrał inny system lub wymienił na coś innego?
  11. Źle chyba się zrozumieliśmy się. Regulacja głośności w preampie Kinki odbywa się w krokach 0,25 db i wg mnie trochę za głośno gra gdy na wyświetlaczu pojawia się 1. W wielu wzmacniaczach na początku skali jest za głośno -:) Mnie to w tym sprzęcie nie odpowiadało. To dobry preamp, ale DAC ONE coraz bardziej przekonuje mnie ,że jest niesamowity i świetnie radzi sobie bezpośrednio podłączony do końcówek mocy. Monobloki są za to nieziemskie. Mimo ,że nie są zbalansowane to swoją jakością i barwą dźwięku biją na głowę dużo droższe sprzęty. Można o tym przeczytać w dzisiejszym teście http://highfidelity.pl/@main-3541&lang= . Trochę nieśmiało autor je pochwalił, chyba ze względu na to ,że musi "dbać" o braże Hi End. W teście monobloki Kinki zostały także podpięte do wspomnianego Audia Flight FLS1 i z tego co pisze auror to dobry partner dla tego sprzętu.
  12. Mam (testuje) preamp Kinki i niestety nie jestem zadowolony. Dla mnie degraduję on scenę i szczegółowość oraz ociepla dźwięk poprzez "obcięcie" wysokich częstotliwości. Dodatkowo drażni mnie regulacja głośności. Od początku skali jest dość głośno, a następnie by było głośniej trzeba podkręcić o jakieś 15-20.
  13. SF Line 3 to świetny sprzęt i chciałbym posłuchać. Niestety do Łodzi mam daleko. Jeśli chodzi o zakup to te urządzenia mają już swój wiek, a ja raczek chcę kupić coś max. 3-4 letniego.
  14. Przedwzmacniacze Classe interesuję mnie. Wolałbym jakiś nowy model. Co sądzicie o CP-800 v2? WBAMP to fajne urządzenia. Ciekawe jak grają?
  15. Jeśli chodzi o monobloki Kinki to moim zdaniem grają świetnie, a cena za taką jakość niska. Preamp wolałbym zbalansowany, ponieważ monobloki też docelowo prawdopodobnie takie będą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.