Jump to content

mcr1

Użytkownicy
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. Tez zastanawiam sie nad sprzedaniem stream magic 6 i kupnie irdacII bo potrzebije tylko dac + wzmacniacz sluchawkowy. Czy ktos porownywal dzwiekowo ?
  2. To co teraz z moim stream magic 6 😞
  3. Jak wg was gra wolfson 8740 ?
  4. mcr1

    Idzie nowe?

    Mozna nagrywac normalnie bez loudness war a jak ktos chce to moze przeciez uzyc replay gain zeby sobie zmasakrowac nagranie jak tam mu sie podoba np kompresor 9 db a co tam... - smartfony maja wystarczajaca moc zeby to zrobic w locie. W druga strone niestety sie juz nie da przywrocic dynamiki w nagraniu.
  5. mcr1

    Idzie nowe?

    Niech lepiej zlikwiduja loudness war w muzyce. To by dopiero ucieszyło wszystkich a nie jakieś tam kolejne udziwnienia. Jak to Pawlak powiedział trafnie że człowiek musi sie meczyc w tych luksusach :)
  6. mcr1

    Idzie nowe?

    Nie ma to jak dobre stereo
  7. mcr1

    Idzie nowe?

    Sluchalem sampla na sluchawkach. Nic specjalnego jak dla mnie kolejna ingerencja w dzwiek. Rozumie jak by to byl dzwiek wielokanalowy nagrywany od poczatku na wielu kanalach a nie stereo przerobione przez jakis dekoder. Nie ma mocnych w 8k nie bedzie takie jak film nagrany kamera 8k. Pewnych rzeczy juz sie nie poprawi - trzeba sie cieszyc tym co jest.
  8. mcr1

    Monitorki do 2000zł

    Moze Arie 906 [Hidden Content]
  9. Ja mam fiio taishan czy jakos tak za okolo 20 - 30 euro i gra lepiej z tv jak z wyjscia sluchawkowego tv. Tak jakos czysciej na basie jak mowisz do tv wystarczajacy.👍
  10. A probowales polaczyc optykim z tunera tv do tego daca z pominieciem tv ?
  11. Center jest chyba odfiltrowany z niskich czestotliwosci ktore ida na glowne kanaly i na kanal subwoofera. Ja podlaczylem kiedys sub out z kina do pma 1510ae ktory byl podlaczony do arii 936 zeby odtwarzalo tylko niskie i gralo to kiepsko. Nie ma jak dedykowany dobry sub.
  12. Dobrze jakby miał korekcję akustyki pomieszczenia jak RN803D
  13. Tez mialem c375 w domu. Nowka. Nierowny balans kanalow. 2 razy sie zawiesil po wlaczeniu. Odeslalem bo balem sie co bedzie pozniej
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.