Jump to content

.:Gerard:.

Użytkownicy
  • Content Count

    2124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

458 Bardzo dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

5952 profile views
  1. Kruzewniki mialo byc Z tym napisem dałem tylko przykład jako ciekawostka "pol żartem pol serio", domki które pokazałem sa jako "domki letniskowe" dla urlopowiczów Reaguje zle na zaczepki, chciałem tylko pogadać o audio i sie pochwalić gdzie spędzę czas urlopowy Nie zmienia faktu ze moglem sie powstrzymać z wpisem ktory zacytowałeś, Przepraszam
  2. Odnoszę sie do Audio, co na bocznicy się dzieje to czytam tylko wyrywkowo, Który z nas jest ideałem ? niestety jestesmy tylko ludźmi, chcieli byśmy dobrze ale to nie my sterujemy Lubie Cie za zawziętą walkę własnego zdania , ale czasami jest tego za dużo Nie nakazuje Tobie tyko proszę, o stonowanie wypowiedzi , oczywiście zrobisz jak zechcesz Pisze Tobie o Milionerze który możne sobie stawiać cos gdzie zechce a Ty sie pytasz czy stoi prawidłowo ? wiesz ze napis na (Gerrard) na gramofonie jest pozłacany a ten egzemplarz nowy kosztuje 12.000€ ?
  3. E tam :), słuchałem z Sylwkiem ucho w ucho i on jest perfekcjonista jeżeli chodzi o audio, wypowiada sie za siebie i tyle On na pewno nie narzuca nikomu własnego zdania Ja Cie proszę, mniej gadaj
  4. Pare zdjęć, zamazałem logo strony aby nie byc posądzany o reklame inna willa
  5. Nie mam winyla, ale będę mial okazje tydzień zagłębić sie w ten świat Poznałem Audiofila, który jest właścicielem paru Villi na Bałkanach, każda wyposażona w dobrej klasy Audio, zarezerwowałem urlop u niego, odkupił ode mnie Preamp żeby do Villi wstawić, niedaleko mnie sie wybudował, fajnie sie urządza, relacje zdam 😉
  6. Sa to Confidence 50 czy 60 ? Przed paroma tygodniami słuchałem 60-tek, ciekawe jak wypadły w Wawie
  7. Dalem tyko przykład ze podstawki to nie Audio-voodoo a ich zastosowanie powinno być najpierw przemyślane i przetestowane, jak pisze will66, najlepiej jak każdy dobierze pod własne warunki, przedobrzyć to tez źle 😉
  8. ad. 1 Na dniach będzie wystawa w Warszawie, może będą sie wystawiać, podejdź lekko tupnij nogą i zobaczysz czy wibracje nie przechodzą na kolumnę Ja testowałem i przechodzą ad. 2 Tez bym sie obawiał braku stabilności i nie zdecydowałem sie na te Podiumy ad. 3 Nie wiem, ale próbowałem optymalnie odizolować kolumny od podlogi : filc + drewno + guma + filc, + dociążenie od góry Efekt: poczucie skrócenia pogłosu w dolnym pasmie, wyszczuplenie, tylko tak przesadnie, ze zabiło poczucie uczestniczenia w spektaklu, nastąpiło oddalenie i jakbym słuchać z pomieszania przez szybę Po różnych testach, u mnie najlepiej jest gdy w "połowie" są odizolowane kolumny, lubię poczucie potęgi "kontrolowanej" przed sobą
  9. Ciekawe co wymyślisz pod ten dowód ?
  10. Za poprawę sceny jest nie tylko akustyka odpowiedzialna, dodatkowo wydajność systemowa, zwrotnice, filtry i zoptymalizowanie zakłóceń sygnału. Lokalizacja odbić akustyczki (pierwszych i późnych) ma wpływ na przestrzeń i glebie sceny, a także dodatki o których wspomniałem, tworzą krótkie opóźnienia, (prawidłowo skorygowane) pogłosy, w efekcie powiększają i poprawiają przejrzystość źródeł eksponując środowisko każdego instrumentu
  11. Wilson Audio Sasha DAW - Budowanie sceny: Przy dobrych nagraniach Live zaczyna układać się przestrzennie Bic Runga - It's Over czy Anouk brakowało poczucia realizmu źródeł w przestrzeni, dopiero "Jazz Variants - The O-zone Percussion Group" czy "Yello - Kiss the Cloud featuring Fifi Rong" zaczęło przenosić w kierunek realizmu i poszerzać scenę - Dźwięk: Dolne pasmo zwarte o szybkich wybrzmieniach, ALE ta szybkość tylko w połowie była dobra, dźwięki kończyły się drastycznym cięciem, przez co efekt swobody (wybuchu rozproszenia) wybrzmień został stłumiony, było poczucie „objęcia i przyduszenia” niepełnych wykończeń niskich tonów ° Niski zakres tonalnie nie trzymał balansu, dla efektu wyeksponowanie części która odpowiada za sekcje rytmiczną, trochę przesadnie i narzucone, brakowało mi dopełnienia sub basem, neutralności i większego urozmaicenia ° Średnica moim zdaniem bez dociążenia, bardziej nastawiona na efekt podkreślania wyrazistości w efekcie za twardo, przez brak dociążenia brakowało spójności z niższym zakresem ° Wysokie trzymające spójność ze średnicą, niby słyszalne ale z mierną skutecznością, detale zaakcentowane ale bez swobodnych rozświetleń Marten Coltrane - Budowanie sceny: Słuchanie "The O-Zone percussion group" czy "Victor Wooten - LIVE In America" dały lepsze poczucie „Live”, wciąganie w prezentacje, większe czerpanie przyjemności z odsłuchu, większe rozłożenie sceny, swoboda i pokazywanie pełniejszych dźwięków To nie było jeszcze to co ja bardzo lubię (poczucie potęgi i realnej wielkości muzyków przed słuchaczem) ale w tym kierunku prezentacja zmierza - Dźwięk: W tym przypadku pojawił się oddech i swoboda, lepszy balans w całym zakresie i poczucie neutralności, konstrukcja nie potrafi pokazać wielkiej energii ale chociaż realnie do wielkości własnej konstrukcji, nie za chudo i nie przepompowanie ° Niskie: Z równowagą, potrafiące zejść i pokazać (w małym stopniu ale jednak) sub-bas, łagodniejsze w akcentowaniu rytmiki od Wilsonow, a i tak wydają się bardziej prawdziwie to pokazywać, odczuwalny własny charakter ° Średnica: Ceramik ale na zawieszeniu które ma w mare duży wychyl i zszycie z dolnym pasmem było zdecydowanie lepsze, łagodniej ale tez wyraźnie, możliwość pokazania więcej gęstości, barw, dałoby naturalność ° Wysokie, potrafiło rozświetlać, nie przesadnie ale z własną charakterystyką, ja lubię gdy wysoko-tonowy pokazuje wiele ale zapominając ze istnieje i gdy nie można określić z jakiego materiału jest zrobiony Podsumowując, jak ktoś szuka pakietu: przejrzystości, balansu tonalnego z bogatym zakresem, dobrym rozmieszczeniem źródeł, to Marten Coltrane w wystarczającym stopniu to pokaże Z ogółu tonalnego negatywnie odbieram, ze niewielkim stopniu narzucają własny charakter, elektroniką i okablowaniem można zapewne trochę wpłynąć na dźwięk i ukierunkować pod własny gust
  12. Pierwsza myśl, "Jaka Czeska ? Przecież Block to Niemiecka firma" Teraz rozumiem
  13. Jako źródło Burmester Stream i Esoteric CD końcówka mocy Burmester 911 MK3 Power Amplifier
  14. To nie Tobie niedawno wpierano w temacie o Tannoy ? Wiec powinieneś rozumieć, jak ktos wie lepiej od Ciebie
  15. Odechciewa sie pisać w tej zakladce, audio mity królują .....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.