Jump to content

puszkin

Użytkownicy
  • Content Count

    515
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

52 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    muzyka, sport, motoryzacja...
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

5494 profile views
  1. ok dziękuję. 202 w takim razie odpuszczam i po zakupie 250 dr będę się rozglądał za 272 lub 282. Do 282 pewnie dam radę wykorzystać HC dr natomiast do 272 HC się nie przyda i będzie trzeba kombinować z XPS-em. Tej klasy dzielonego Naima nigdy nie słuchałem ale jestem przekonany, że to będzie wyraźny progres względem SN2+HC nawet bez XPS dopiętego do 272.
  2. Panowie, Mam w planach zakup 250 dr. Na początku w roli PRE będzie pracował SN2 + HCdr. Kolejnym krokiem będzie na pewno wymiana SN2 na .....? I tu mam właśnie pytanie. Na jakie PRE zwrócić uwagę? W grę wchodzi np 202 ale czy jest to dużo lepsze pre niż te, które jest w SN2? Myślę jeszcze nad n272 ale w moim przypadku i tak głównym źródłem będą płyty CD . Jakie tam wygląda sprawa z PRE? Jest lepsze niż w 202? No i oczywiście jak się ma do tego wszystkiego 282? Nie mam żadnego doświadczenia z dzielonymi systemami Naim-a dlatego proszę o jakąś podpowiedź.
  3. A czy aby na pewno chodzi o xs2? Jak mnie pamięć nie myli to był XS po jakiś zmianach opisywany jako mk2 potem dopiero xs2. Jak głupoty piszę to proszę mnie poprawić.
  4. u mnie dogięcie do środka powoduje, że scena się zawęża a źródła pozorne zaczynają się zlewać. Natomiast to co ostatnio wypróbowałem w SR3 to zmiana kolejności połączenia zworek. Jak kabel głośnikowy podpięty jest pod terminale z wysokich to zyskuje na jakości właśnie ta częstotliwość. Jak podpinam pod bas to wyraźnie słychać , że jest go więcej ale góra matowieje.... Obecnie podpiąłem kabel pod wysokie, natomiast zworka leci bezpośrednio pod bas, a z basu na średnie. Ten zabieg poprawił jakość basu przy równoczesnym zachowaniu najlepszej jakości wysokich. Jak macie dłuższe zworki to
  5. Gniazdo zasilania buja się chyba w każdym klocku naima. Tak ma być. To nie wada czy niedopatrzenie podczas składania.
  6. lux i accu są idealne do serii SR3. Osobiście miałem okazje słuchać z Accu ( jakiś wyższy model) i było świetnie. Lux wydaje mi się ma podobny charakter więc warto posłuchać.
  7. Dokładnie! Najszybszym i najtańszym sposobem poprawy basu jest przyzwoity sub a za takiego uważam Rel T5/T5i.
  8. Możesz rozwinąć swoją myśl ? Co masz na myśli pisząc "iść w coś z większą jego ilością"? Wydaje mi się, że zewnętrzne źródło nawet do testu w przypadku all in one nie ma sensu. No bo jak? Cd pójdzie, a co z resztą bajerów z all in one? bez zmian....
  9. Kolega pisał, że ma Superuniti. Supernait w kwestii mocy ma trochę więcej do zaoferowania choć na papierze obydwa wzmaki maja po 80w.
  10. Zmniejszenie pogłosu w pomieszczeniu na pewno wpłynie pozytywnie na wysokie tony, tzn będą cichsze a w rezultacie wyeksponuje się bas. Maskownice w AV też skutecznie ograniczają górę. W moim przypadku maskownice założone były tylko chwilę bo wyraźnie słychać było przygaszenie góry co mi bardzo nie odpowiadało. A w jak dużym pomieszczeniu grają Twoje AV ?
  11. Uzupełniając swoją wypowiedź dodam jeszcze, że ani SR3 super, ani SR3 signature nie są demonami basu. Te głośniki są bardzo szybkie ze sprężystym ale umiarkowanie dawkowanym basem. Pomieszczenie odgrywa kluczową rolę o czym przekonałem się na własne uszy.
  12. Jeżeli stoją na dywanie/wykładzinie to warto kupić podstawy granitowe. Ustawienia i akustyka.
  13. Lepsze prowadzenie basu = szybszy. Potwierdzam. Szkoda tylko, że SN3 względem SN2 to nie taki sam progres jak SN2 względem SN1. Wiadomo, że są zwolennicy tylko SN1 ale dla mnie 2-ka gra zdecydowanie lepiej. 3-ki raczej sobie nigdy nie sprawię. Kolejny mój krok to 250dr. Miłego koledzy
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.