Jump to content

Piotr_57832

Użytkownicy
  • Content Count

    189
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

462 profile views
  1. Sam aktywnie poszukuję monitorów aktywnych. Pierwsza rzecz, która mi przyszła do głowy to Edifier S3000 Pro - zakupiłem i szybko zwróciłem. Do muzyki się zupełnie nie nadają - do gier i filmów pewnie tak. Myślę przetestować Swans M300. Z drugiej strony intrygują mnie profesjonalne monitory studyjne: Fluid FPX7 iLoud Micro Monitor Kali Audio IN-8 (te z filmiku to LP-6 czyli dwudrożne a IN-8 jest trójdrożny) JBL 306P Problem ze studyjnymi jest taki, że trzeba mieć coś do kontroli głośności - DAC i najlepiej jest chyba podłączać po XLR.
  2. Https://allegrolokalnie.pl/oferta/sony-ss-e410-120w-8ohm Sprzedam parę kolumn japońskiej firmy Sony ss-e410 Bardzo udany model z tej serii, wszystkie głośniki są w pełni sprawne, nie naprawiane w 100% fabrycznie oryginalne. Stan wizualny kolumn, widoczny na zdjęciach, oceniam na bardzo dobry. W zeszłym roku na maskownice nałożyłem świeży materiał - może nie jakoś profesjonalnie ale całkiem nieźle. Kolumny deklasują swoim dźwiękiem dużo droższe zestawy. Te kolumny to konstrukcja zamknięta z najlepszych lat firmy Sony. Kolumny grają świetnie bas jest szybki, mocny i głęboki ,soprany czyste i analityczne, dźwięk jest czysty. Traktowałem je jako kolumny podstawkowe, stały na półce a nie na ziemi. Dane techniczne: 3-drożny system głośników z przodu wymienny panel niskotonowy: 20 cm stożek średniotonowy typu 2,5 cm kopułka tweeter projektu: 2 cm niezrównaną wielkość typ: 17,1 l Impedancja nominalna: 8 Ohm mocy wyjściowej: 120 W (Music) DIN 45500 wrażliwość : 87 dB (1 W, 1 m) 8 W (96 dB, 1 m) DIN 45500 Pasmo przenoszenia: 60Hz - 20000Hz Częstotliwość zwrotnicy: 1,2 kHz, 6,5 kHz Wymiary: ok. 260x420x245mm (SxWxG) Waga: około 6.5 kg
  3. Https://allegrolokalnie.pl/oferta/smsl-sanskrit-6th-anniversary
  4. Stan gabinetowy - wzorowy. Pełen komplet. https://allegrolokalnie.pl/oferta/roksan-kandy-k2-stan-wzorowy
  5. Pytanie co lepiej gra - Edifier S3000 Pro czy Swans M300? Kupię jedno z tych dwojga. Czemu chcę kupić monitory aktywne a nie klasyczne hifi? Bo mam dosyć audiofilstwa które kosztowało mnie grubą kasę nie dając nigdy 100% satysfakcji. Miałem wzmacniacze Sony, HK, Marantz, Yamaha, Roksany k2 i k3, kolumny MA, Sony, Indiana Line, Dali no i Focal. Wszystko to kosztowało kupę kasy a przy odsprzedaży zawsze i tak traciłem. Kabelki też kupę kasy kosztowały najpierw Klotz potem Qed potem Wireworld... to samo z kablami zasilającymi. Nie zapinając o DAC a nawet subwooferze itd, itd. Mówię dość! Kupuję dobre monitory aktywne i koniec... żadnego dokupywania kabli, wymiany wzmacniaczy, głośników. Nic. Wyprzedaję co mam i biorę jedne z tych dwóch monitorów - akurat ich cena nie gra roli i tak zostanie mi sporo kasy jak sprzedam moje graty.
  6. Tak się składa, że jestem już właścicielem K3 ale z powodu planów zakupu jeszcze wyższej klasy sprzętu wystawiłem go na Allegro za 4400zł (na gwarancji). Także zapraszam.
  7. Padło? To czemu dostało nagrodę What HIFI w 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 roku? Coś u redaktorów ze słuchem nie tak?
  8. W porównaniu do K2 na K3 dźwięk bardziej rozdzielczy, szczegółowy, przestrzenny (- można poznać jak wielkie jest pomieszczenie w którym nagrywano kawałek), zrównoważony. Bas już nie dominuje ale też nie ma tego fajnego podbicia i tekstury basu z K2. Czuć, że próbuje nisko zejść ale bez podbicia moje Focale nie przenoszą tego wystarczająco. Dźwięk jest oderwany od kolumn i otacza ale z drugiej strony stereofonia nie jest do końca precyzyjna, z grubsza wiadomo gdzie co jest ale nie do końca... Słychać o wiele więcej detali w dźwięku. Zupełnie nie ma "misia" i "koca", to dźwięk otwarty. Ogólnie teraz wiem czemu z nazwy usunięto Kandy i teraz to Roksan K3 - to już nie jest ta cukierkowa, misiowa sygnatura ale zupełnie nowa. Najważniejsza cecha tego dźwięku to to, że można go słuchać bez bólu głowy - nie narzuca się nachalnie, relaksuje. K2 miałem jakieś 2lata temu, więc wiele mi się zatarło w pamięci. Nie pamiętam, czy K2 była bardziej nasycona barwą. Jak z ekspresją też nie pamiętam. Fajnie gdybym mógł postawić jeden klocek obok drugiego i porównać. Mniej niż 20 m2
  9. Napisałem ten wątek dlatego, że obecnie mam Roksana K3, którego już chciałem sprzedać. Dźwięk strasznie przestrzenny, wręcz wpadał w rewerb. Na początku może i fajny efekt, ale w każdym utworze już nie. Wszystko mimo, że szczegółowe to "rozmywało się". Na basie też nie to samo co K2. Całe szczęście, że przełączyłem sobie dac z diy PCM1794a na Khadas Tone Board (ES9038) i dźwięk się ułożył. Jest lepiej, nie ma bałaganu w planach dźwiękowych. Zawsze myślełem, że PCM zawsze lepiej się sprawdza ale nie w tym przypadku. Tak jak jest teraz może zostać, podoba mi się, dociążę tylko bas przez dokupienie Rel T5i. Potem pomyślę nad lepszym dac na ES np. Topping D50s. W przyszłości po przeprowadzce po prostu zmienię monitory na jakieś kolumny.
  10. O nie, miałem z tymi Focalami tego NADa i to zupełnie nie to. Dźwięk "zaokrąglony". Żadnego NADa, to nie moja bajka.
  11. Hmm ten Vincent 227mk mnie zainteresował. Muszę to przemyśleć i może gdzieś posłuchać. Na chwilę obecną to ponad budżet, ale zawsze można dozbierać...
  12. Mam pytanie co najlepiej zgra się z Focal Aria 906, Mam doświadczenie z Rosanem Kandy K2 i tymi monitorami. Bas był świetny, zróżnicowany, czuć było fakturę dźwięku. Jakiś czas temu coś mnie pokusiło o inny wzmak i później żałowałem. Zastanawiam się czy wrócić do K2, czy jest lepsza alternatywa. Wiem, że nie każdy wzmak wydobędzie dobry bas z tych monitorów. Słuchał ktoś duetu tych Focali z Ragą Elex-R? Albo jakimś Audiolabem lub MF?
  13. Pomieszczenie jest na razie małe... jakieś niecałe 20m2, także świadomie nie chcę dużego suba. Rel T5i ma obudowę zamkniętą i to mnie zachęciło. Wiem jak fajnie mogą brzmieć na basie kolumny zamknięte, więc tak samo może być chyba z subwooferem. Kabel do połączenia wysokoprądowego producent dodaje do kompletu, czy osobno? Z tego co widzę to droga rzecz...
  14. Ma ktoś porównanie Roksan Kandy K2 z K3? Tak się składa, że ja mam K3 i miałem K2 i ciekawi mnie, czy wrażenia są podobne. Dźwięk w K3 jest bardziej otwarty, przestrzenny, przejrzysty, rozdzielczy. Jest na pewno bardziej wyrównany od K2. Przyjemne, barwne, niemęczące, granie. Ale... ma gorszy bas od K2. W K2 czuć było jego teksturę i był potężniejszy. Mimo, że K3 jest szczegółowy mało czuć tego "planktonu", wibracji w dźwięku... Czy to kwestia wygrzania? Kupiony w sierpniu... Poza tym czuć lekkie "zaokrąglenia" wybrzmień dźwięku, nie wiem jak to nazwać. Skrajny tego przypadek słyszałem w NAD 356, którego szybko sprzedałem. Tu nie jest aż tak, ale też mam to uczucie. No i na litość, mogliby wreszcie zrobić porządną, stopniową regulację dźwięku i włączanie/wyłączanie z pilota...
  15. Potrzebuję niedużego subwoofera do stereo. Chcę wzmocnić dół pasma. Słyszałem dużo pozytywnych opini o Rel T5i. Jego pułap cenowy też jest dla mnie ok. Moje pytanie o jego charakter dźwięku... mam nadzieję, że bas nie jest rozlazły a punktowy, głęboki i zróżnicowany. Nie słuchałem go na żywo i raczej nie będę miał okazji... Mój sprzęt to Roksan K3, Focal Aria 906, kable WireWorld Oasis 7, dac diy na PCM1794, transport Raspberry 4 + Hifiberry Digi + Pro Na poprzednim Roksanie K2 niższe rejestry były lepsze, bardziej odczuwalne według mnie. Czy K3 wymaga długiego wygrzania? Jestem drugim właścicielem, ale sam wzmacniacz był kupiony ze sklepu w sierpniu zeszłego roku..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.