Jump to content

Roxi

Użytkownicy
  • Content Count

    2355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Roxi last won the day on March 21

Roxi had the most liked content!

Community Reputation

1480 Audioholik

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

49542 profile views
  1. Mają je wystawione na Allegro. Mógłbyś pograć i im zwrócić. To oni musieliby się starać o zwrot prowizji od Allegro i martwić się o negatywny komentarz. Widamo jednak, że Ty jesteś poważnym audiofilem i takich numerów nie zrobisz 🙂 https://allegro.pl/oferta/dynaudio-evoke-10-nowosc-dunskie-dobre-granie-7783589215
  2. A jaki Preamp do nich? Nie rób fochów Adaś, chyba nikt poważnie nie odbiera naszej forumowej rozrywki 🙂
  3. Zostałeś publicznie przeprocesowany 🙂 Od influencera do marudera 🙂 To oczywiście żarty. Wiem, że chciałeś akurat te kurduple kupić 🙂 Jak stan dobry, to okazja 🙂
  4. Jakbyś był poważnie zainteresowany, to nie robiłbyś takiego larma o 180 zł, które możesz później zamienić na dwie płyty ze Stocfisha. Zawracasz im tylko gitarę. Oby jak najmniej takich maruderów jak Ty, bo później normalny klient nic nie może załatwić 🙂
  5. Adaś, pożyczałeś już 12 par kolumn na odsłuch z tego, co piszesz, a te miały być trzynaste. Chłopaki zakładają, że nie kupisz, to za bieganie po poczcie chcą na dobrą flaszkę. Dla mnie jest sprawa jasna, że im się to należy, a Ty robisz z tego publiczną aferę. Bądź człowiekiem 🙂
  6. Masz racje, ja też jestem zdania, że Adaś jest mało rokującym klientem. Widać dobrze znają się tam na ludzkich w tym Nautiliusie. W końcu tyle lat doświadczenia w handlu, to wiedza, co robią 🙂
  7. Nie martw się, nie jest tak źle na razie. Nie wyrzucili Cię na pysk z salonu 🙂 jak mnie z jednego klubu na forum 🙂
  8. Kto wie, czy jakbym nie miał sklepu audio, to tez nie pobierałbym takiej opłaty. Jest to jakaś forma zachęty i zwiększenia motywacji dla poważnie zainteresowanych. Nie musiałbym też się użerać z fantastami. A czasu każdy ma jak na lekarstwo. Od odsłuchów są w końcu salony. Różnie można na to patrzeć 🙂
  9. Ładnie wyglądają, może fajnie grają. Wypożycz sobie, nie ma, co z siebie "dziada" robić o parę groszy 🙂
  10. Ja bym się aż tak znowu nie napinał. Nie jest to jakiś wielki pieniądz, a może Tobie akurat podpasują 🙂
  11. Z punktu widzenia dystrybutora wypożyczenie aktywnemu w jakiejś społeczności użytkownikowi sprzętu do przetestowania, to nic innego jak "Influencer marketing". Tobie jako, że latasz po forum jak kot z pełnym pęcherzem, to powinni poprosić, abyś pograł trochę na nich, a później je wychwalał 🙂 Wbrew pozorom, to nie jest abstrakcja, bo tak gdzie jest prawdziwy marketing, to śledzą aktywnych userów w danej branży w różnych społecznościówkach i sami do nich uderzają 🙂 Skrajnością są ci bezczelni Influencerzy, którzy chcą za friko jechać na wakacje za wpis na blogu. Ty jednak nie chcesz nic za darmo 🙂
  12. 🙂 Stare metody, to nie chodzi o to, że ktoś wcześniej nie brał kaucji. Tylko zasad zrozumienia wpływu niezależnej opinii vs firmowy przekaz. Rozumie stanowisko firmy, bo jest bardzo dużo bajkopisarzy, którzy tylko chcą coś pomacać i nic z tego nie wychodzi. Dlatego może to mieć sens w przypadku drogich sprzętów, ciężkich, demonstracji itd. ale nie tanich monitorów.
  13. Takie podejście ma jakiś większy sens, w przypadku droższych sprzętów gdzie wysyłka ich nawet za kaucją powoduję realną utratę wartości. Podobnie w przypadku urządzeń lampowych itp. Tanie monitory, które mają fabryczne opakowanie to nie widzę tu ryzyka jakiegoś. Z drugiej strony firma będzie wydawała pieniądze na płatne recenzje, którym wielu ludzi nie ufa. Jak widać firma działa starymi metodami. Szeptany marketing, płatne filmy i recenzje zamiast naturalne i otwarte metody budowania relacji z klientami. Więcej na tym tracą niż zyskują. O te 200 zł nie ma też coś specjalnie się napinać. Jak się Tobie monitory nie spodobają, to możesz im powiedzieć, że te 200 zł mogą sobie wydać na jakąś akcję wspierającą głodne dzieci 🙂
  14. Jest to akurat teraz ostatnia rzecz jak warto jemu się zajmować. Bardziej chodzi o sprawdzenie ukrytej w nich „mocy”. Możesz być pewny, że szybciej nic nie napisze, niż coś niezgodnego z prawdą. Natomiast nie powiem nic złego na samo Dynaudio, bo za małe pieniądze daje dużo dobrych głośników i solidna skrzynkę. Gdzieś musiały być jednak oszczędności, bo koncern nie jest w końcu organizacja non profit 🙂
  15. To jest właśnie coś, za co trudno nie docenić Grzegorza Rogali. On zawsze odbiera telefon i odpisuje. Jak mu coś nie odpowiada, to mówi wprost. Jak się umawia, to zawsze się z tego wywiązuje. Cześć osób zachowuje się niepoważnie. Nie odpisuje, nie odbiera tel itd. Ludzie nadal nie rozumieją, że inne osoby czytają forum i obserwują w jaki sposób rozwiązuje się problemy klientów, a każda dodatkowa recenzja wzmacnia sprzedaż. Im więcej ich jest tym lepiej, nawet jak jakiś procent jest negatywny. Tymczasem cześć handlowców woli uciąć kontakt lub udawać, że nie ma tematu. A gdzie kupowałeś poprzednio kolumny Dynaudio? Specjalnie ich nie motywujesz informując o liczbie innych odsłuchów, ale z drugiej strony dystrybutor ma okazje zaprezentować, że pomimo problemów szanuje klienta nawet na entry level i wybrednego. To zawsze budzi szacunek i sympatie zamiast wypinać się na kogoś. Możesz zadzwonić do innych sklepów. Może komuś bardziej zależeć niż etatowemu sprzedawcy.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.