Jump to content

Wiesław Szypniewski

Użytkownicy
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Neutralny

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    HIFI od lat 70 ' XX w.
    HIFI set amplituner DENON +DCD 720AE SILVER + kolumny ALTUS 110 upgrade totalna poprawa brzmienia oraz stereo i rozdzielczosci w HIFI , samodzielna unikalna modernizacja;.
    DENON DCD 720 AE to najlepszy cd w sterefonii oraz muzykalnosci, b.dobry w odtwarZaniu detali muzycznych, w tym 2gi plan;

    AMPLI= STEREO DENON DRA 500AE , ok 80 W/8ohm /ch;
    duza moc, w tym nowoczesny interface .
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1068 profile views
  1. Miernikiem zmierz opor glosnikow po prostu i od razu wiadomo, dopiero potem rozkimnka zwrotnicy
  2. No NIE jest to taki dziadek, problem moze to byc kwestia zwyklego p-otka, lub tez scalaka -impulsatora ,w zaleznosci jakie sterowanie, oczywiscie do sluchania muzy stero tyl jest zbedny, wiec dramatu nie ma
  3. Zwieksza cisn. akust, spl o 3 dB, lecz wazniejsza jest zmiana ch-rk promieniowania= =z kulistej na walcowa, szczeg. ponizej 1khz
  4. Nonsens, tym bardziej ze wiecerj oktaw jest w zakresie basow, niz wysokich
  5. PROBLEM NIE DOT GŁAOSNIKA, TYLKO NIEDOSTATECZNEGO USTAWIENIA ORDERU, ORAZ FP NA ZWROTNICY
  6. dobrze mowisz - heco warto polecac, ale chyba lepsze sa dali zensor
  7. standard FM moze lepiej brzmiec niz dab+ ktory ma do 380kbs, przewaga tego drugiego to nizsze szumy , oczywiscie wiecej kanalow w pasmie
  8. KOPUŁKI - NA MIEJSCU SKLEJENIA NASACZYC ACETONEM, WYJAC, PRZYKLEIC NOWE NA BUTAPREN, KLEJ POLIMEROWY MEMBRANA - NIEWIELKIE WGNIECENIA - ZOSTAWIC, MOZNA SPROBOIWAC TRAKTOWAC JAKS PARA JAK RADZA , LECZ NIEKTORZY MOZE SPOWODOWAC ROZWLOKNIENIE CELULOZY, TRZEBA UWAZAC
  9. NONSENS DRUCIARNIA ZA 400 ZŁ, GDY MOZNA KUPIC PORZADNY WZMAK ZA TO SAMO
  10. TAK , TU NIE MA SPECJALNIE ROZNICY : 1. TE DAC TOPPINGI SA PODOBNEJ KLASY, OPARTE NA M.IN. DAC CIRRUS (JAK NP W MARANTZ), ORAZ OPAMPY BURR BROWN - TO SPOKO B. DOBRE KOMPONENTY WŁOZONE PRZEZ CHINOLI 2. TO ZE MASZ KOLUMNY PO TUNINGU KTÓRY POLEGA NA WYMIANIE KOMPONENTÓW - TO ZA MAŁO , KONKRETNE ZMIANY WNOSI ZMIANA FILTROWANIA W ZWROTNICY - TO JEST EWIDENTNA PRZYCZYNA WPŁYWU NA ODSŁUCH - MUSISZ SPRAWDZIC SCHEMAT ELEKTRYCZNY 3. TWOJ OPIS POTWIERDZA TAKZE ZE TE GRAJACE" KABLE TO AUDIO VOODO, NIC NIE DAJE
  11. te drzwi pokojowe to porazka , a ze nie mozesz wymienic zainstalowac wytłumienia, wiec prowizorka powiesic 1- 2koce, przeciez nie bedziesz wieszał styropianu kiedys był modny do waletowania`, a do tego moze byc pianka gruba na 10 cm, dobrze przystawiona
  12. bo pewnie cienkie i z alu tyle obsmarkanego miedzia, tzw ccaw
  13. Taki jest wpływ kabli o cienkiej średnicy - za te kase nie warto
  14. Nie da sie obliczyc, nawet na pałe, jak nie masz karty ch-rki , mozesz porownac swoje głosniki o danej srednicy oraz rodzaju membrany z porzadnym producentem, który podaje ch-rke zasadniczo subwoofery maja kilka czestl. odciecia - 80, 150 Hz
  15. SPOKO DA SIE TO ZROBIC, NIE WYPOWIADAJ SIE ZA INNYCH, BAZUJAC NA SWOIM DYLETANCTWIE, SŁABY TO TY JESTES GŁOSNIKA TONSILA SA DOBREJ JAKOSCI, ZARÓWNO BASOWE, SREDNICY, ORAZ KOPUŁKA TYTANOWA
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.