Jump to content

mariush74

Użytkownicy
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1159 profile views
  1. Nie wiem czy to jest pytanie do mnie, ale wnioskując z odległości kolumn w zapytaniu, to chyba tak.. 170cm od tweetera do tweetera i tyle samo; 170cm od kolumny do głowy.. Odsłuch bliskiego, żeby nie powiedzieć, bardzo bliskiego pola.. Odległość od kolumn do głowy, jest podyktowana warunkami lokalowymi..
  2. Powiem Ci Mirku, jak i kolegom z tego wątku, że już przestałem być fanem jakiś technologii a tylko dobrego brzmienia.. Dlatego jako zagorzały tranzystorowiec, posiadam teraz.., lampę.. Bo zagrała lepiej.. Ale też, nie będę miał sentymentów, gdy tranzystor zagra lepiej aby do niego wrócić.. Takim tranzystorem jest właśnie SIA-25 Vitusa.. Odsłuchiwany wtedy u naszego kolegi na B&W 802 z nowej serii, oraz dzielonym Cd. CEC, dał dzwięk wyborny, łącząc w swój magiczny sposób, granie lampy i tranzystora w jednym pudełku.. Na obronę Krella trzeba zaznaczyć, iż był on wyrwany z jednego m
  3. Zmniejszenie odległości pomiędzy kolumnami, to rzeczywiście metoda P. Rogera.. U mnie sprawdza się bardzo dobrze. Zyskujemy wtedy znacznie lepszą głębie, dociążenie dzwięku, jak i ogniskowanie zródeł pozornych.. Tylko o ile zwężenie bazy dało u mnie same korzyści, to ustawienie na wprost już nie koniecznie.. Lepsze rezultaty osiągam z kolumnami skierowanymi na okolice nosa, policzków, że tak to określę.. Ale jak to zwykle bywa, trzeba sprawdzić u siebie i zweryfikować.. Sam kiedyś miałem monitory ustawione na 2.30 cm licząc od środka głośników wysokotonowych, teraz kolumny stoją 1
  4. No teraz się udało, ale tekst znacznie krótszy niż wczorajszy.. Spotkanie było fantastyczne, powiedziałbym że z pompą.. Gwiazdy wieczoru w postaci kolumn Gauder grały niesamowicie.. Potęga grania, energetyka, rytmika to cechy które od razu rzucają się w uszy. W końcu perkusja ma właściwą sobie siłę, oraz energię grania.. Przejścia perkusisty po bębnach miały swój ciężar a każdy bęben był widoczny i odczuwalny na scenie dzwiękowej, to robiło wrażenie.. Bas był mocny, gitara basowa grała mocno i czysto, dzwięki basu wibrowały. Kolumny pomimo swoich standardowych wymiarów, grają dzwiękiem z
  5. Nie wiem dlaczego tak się dzieje teraz na Audiostereo, ale pisząc dłuższy tekst w poście, potem nie chce się to zapisać.. Jak by mnie wylogowało chociaż jestem zalogowany.. Jest to irytujące.. Czy ktoś jeszcze też tak miał? Wczoraj opisałem na całą stronę, spotkanie u kolegi Damazego w którym to uczestniczyłem, aby potem moja krwawizna się nie zapisała.. Drugi raz mi się pisać nie chciało..
  6. Panowie mam na sprzedaż TCS31 na rodowanych wtykach 48. Kontakt na Priv. jeżeli ktoś by był zainteresowany..
  7. A mi chodzi ostatnio po głowie, wymiana moich ATC19 na jakieś..., lepsze.. Bo tak naprawdę, to góra w 19nastkach jak i całej serii Entry, trochę moim zdaniem nie dorównuje dobrym aplikacjom Scan Speak. Moje poprzednie kolumny przynajmniej w tym aspekcie przewyższały ATC. Dlatego myślę albo o ATC ale 20stkach, nie słuchałem ich, ale podobno tam góra pasma jest już ponoć lepsza, bo do całej reszty w ATC19 nic nie mam, bądz też B&W Nautilius 805 z tej nowej serii.. Tu już brzmienie będzie trochę odmienne, ale chciałbym spróbować..
  8. Przede wszystkim, nie należy oczekiwać cudów od wtyków na rodzie, oraz przydomku NCF.. Zmiany jakie wprowadzają wtyki na kablu są raczej delikatne. Pisząc mój kwiecisty opis o tym, jak to bas staje się coraz mocniejszy za każdym razem gdy zmieniałem wtyki na kablach, nie miałem na myśli atomowego uderzenia basu a jego coraz to lepsze zróżnicowanie, trochę mocniejszy akcent, oraz minimalnie niższe zejście w dół skali.. To nie wtyki dają bas, a cały system ze wzmacniaczem na czele. Jak elektronika nie będzie w tym aspekcie poprawna, to wtyki nic nie dadzą.. W końcu trzeba mieć z czego ten
  9. Dla mnie wtyki NCF 48 rod, te z niebieskim paskiem, jak i starsza wersja 48 rod z czarnym paskiem (obydwie serie posiadam) jest jest bez wad. Wcześniej miałem wtyki 28/38 gold, oraz rod.. Ta nowa seria wtyków 48 rodowana (niebieski pasek) jest po prostu kapitalna i jeszcze minimalnie lepsza od tej wcześniejszej wersji 48 z czarnym paskiem. Ale tej już nie ma, więc nie będę się już do niej odnosił.. Te wtyki 48 (niebieski pasek) w które to zostanie uzbrojony kabel, dadzą nam brzmienie gładkie, rozdzielcze, oraz bas mocny z bardzo dobrym konturem jak i nisko schodzący. Trzeba tylk
  10. 35tka to teraz 32, kabel ten sam tylko oznaczenie inne. Gdy miałem u siebie 55tkę, nie było jakiejś tam wielkiej różnicy pomiędzy tymi kablami. To ta sama klasa jak i szkoła brzmienia. 55tka minimalnie mocniej zaznacza bas i jest bardziej energetyczny względem cieńszego brata..
  11. Jacek już się tym nie zajmuje. Szkoda, bo ceny miał dobre.. No i bardzo fajny gość jest..
  12. To u Jacka. Od niego kupowałem moje wszystkie ATC.. Teraz ma końcówkę Audioneta i pre. Conrad Johnson.
  13. Tak, dlatego bardzo dobrze steruje 19nastkami. Pomimo że lampa, to jednak dzielonka ATC nie miała najmniejszych szans na basie o reszcie nie wspomnę, bo to już przepaść..
  14. ATC19 są w każdym aspekcie lepsze od 11. Tak, 19 są mniej ofensywne od 11.. ATC11 grają trochę bardziej twardo względem 19. Słychać to najbardziej na średnicy, która jest trochę bardziej techniczna, SCM19 grają miększą i bardziej organiczną średnicą. Generalnie brzmienie ATC19 jest bardziej spójne. W większych pomieszczeniach np. 25mk 11nastki zaczynają trochę być przenikliwe w dzwięku, trochę mogą przyjazgocić... 19nastki cały czas są względem nich łagodniejsze. Oczywiście 19 zagrają ostro gdy tak wymaga nagranie, ale komfort słuchania w porównaniu do 11 jest większy.. Dobry tran
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.