Jump to content

Profi

Użytkownicy
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

29 Neutralny

Audiostereo

29

Bocznica

0

Karta premium

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1187 profile views
  1. Z pewnością nie rozwiązuje. Jednak robi istotną różnicę. Wystarczy porównać.
  2. Spróbuj TAD CR1 TX a nie zabraknie Ci basu w żadnych warunkach akustycznych - nawet tych najgorszych. A to jedynie jeden z ich wielu atutów. Piszę jako użytkownik w kiepskiej akustyce. Innym fajnym "rozwiązaniem" jest JBL K2.
  3. Grimm Audio MU1 - wprawdzie cena detaliczna wyższa, ale wydaje się wszechstronne urządzenie z pochlebnymi recenzjami. Macie może jakieś osobiste doświadczenia?
  4. Maćku, Zgodnie z: "chcesz rozśmieszyć Najwyższego powiedz mu jakie masz plany" udało mi się na kupić elektroniki i kabli, a cały czas nie mam kolumn. Jako że znasz mój wątek od początku to wiesz najlepiej jaka ironia losu mnie spotkała. A może bardziej kolejna lekcja dla mojej ignorancji. Na szczęście wnioski wyciągnięte i uczę się. Stąd też za rzuciłem pierwotne pomysły i poszukuję innych rozwiązań.
  5. Sławku, masz może jakiś update odnośnie zaawansowania tego projektu oraz jego założeń? Myślę, że mogłoby to być w kręgu mojego zainteresowania.
  6. Niestety bez możliwości bezpośredniego porównania w tym samych warunkach ciężko o ocenę i miarodajne wnioski. Subiektywnie wydaje mi się, że dotychczas najlepiej zagrały TADy. Dlatego też mam nadzieję na ich bezpośrednie porównanie z JBL K2. Liczę, że byłby to istotny krok do przodu. Ponadto pojawił się jeszcze pomysł na zamówienie projektu indywidualnego u polskiego wytwórcy. Tyle merytorycznie. A teraz mimo, iż po ostatniej analogicznej sytuacji postanowiłem ignorować tym podobne wpisy to trudno jednak pozostać całkowicie obojętnym. Prosiłbym by nie zaśmiecać tutaj, a dla mających potrz
  7. Myślę, że to niekoniecznie musi być dyskwalifikujące. Mam wild z Top-hifi i sam zastanawiałem się swego czasu nad fabryczną rekonfekcją. Aktualnie na sprzedaż za okazyjną cenę. Jeśli ktoś zainteresowany zapraszam na priv.
  8. Jak zawsze umiesz mnie bezbłędnie sprowadzić na ziemię. Twój głos rozsądku bezcenny.
  9. Jasiu, a wiesz że właśnie tak planuję zrobić. Pomyślałem jedynie, że sprawdzę najpierw czy ktoś już tego nie uczynił przede mną. To co pcha mnie w tym kierunku to nie jedynie same recenzje, a również parametry techniczne. Nie wiem jedynie jak mają się te od elastyczności dopasowania do końcówki, o których tu piszecie, bo nie znam się na tym. I byłbym rad za taką podpowiedź. A nadto zamierzam wybrać wersję ze wzmacniaczem słuchawkowym HPA4. Gdyby nie sprawdziło się to będę miał przynajmniej fajne wzmocnienie w tym kierunku, a jak wyjdzie dobrze to patrząc na cenę będzie hicior. 😉
  10. W poszukiwaniach jak najbardziej neutralnego, przeźroczystego preampu natrafiłem na coś takiego: [Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content] Ma ktoś może jakieś doświadczenia? Co wynika ze specyfikacji w zakresie poruszanej wcześniej uniwersalności i łatwości wysterowania końcówki?
  11. Gerard, no i widzisz kolejny raz nie posłuchałem i już teraz wciągnęło mnie na dobre. Idę w każde rozwiązanie, które da mi połączenie szczegółowości, precyzji, przejrzystości z muzykalnością. W skrócie jak najwięcej wszystkiego. Jeśli chodzi o elektronikę to wydaje mi się, że to czego szukam oferuje Gryphon - póki co nie znajduję wad. Problem cały czas mam z optymalnymi kolumnami.
  12. Dobrze policzyłeś: 1/40. A reszta to pozostałe koszty zawarte w technicznym koszcie wytworzenia oraz inne składowe, o których wspomniał Sylwek. Myślę jednak, iż to jeden ze skrajnych przykładów działalności w tej branży i raczej zakładam, że taki model biznesowy generalnie nie przyniesie nikomu powodzenia w dłuższej perspektywie. Dziś klienci są co raz bardziej wyedukowani, mają łatwy dostęp do wiedzy, a rynek wyjątkowo szybko takie projekty weryfikuje. Chyba, że np. efekty soniczne w wyniku jakiś unikatowych kompetencji pozwolą na ponad normatywne czerpanie korzyści.
  13. Tylko jedni "zawyżają" ceny oficjalne i potem udzielają wysokich rabatów, a inni stosują przeciwną, albo pośrednią strategię. Dlatego wskazałem by te porównania były miarodajne należy odnosić się do cen rzeczywistych.
  14. Sylwku, w tym co napisałeś zgadza się jedynie, że jestem początkującym adeptem w tym hobby. Jednak w biznesie mam 30 lat doświadczeń. I to co obserwuje w tej branży jest dla mnie rynkowym standardem. Jak wszędzie, nic zaskakującego. A teraz konkret: policz wartość (oczywiście po cenach detalicznych - transakcyjnych) samych użytych przetworników w np. DARC100 wersja z diamentowym tweeter'em - konkretne dane. A gdzie cała reszta, w tym obudowa, co do której zasadności konstrukcji nie sposób mi się odnieść, to w zakresie jakości i kosztów jej wykonania, w tym widocznego rzemiosła jest
  15. Trudno zgodzić się z tą opinią. Z pewnością są produkty o których piszesz. Jednak te z którymi ostatnio miałem do czynienia mają wskaźnik koszt materiałowy/cena korzystniejszy od 1:5, a wiadomo również, iż cena transakcyjna znacząco jeszcze go "poprawia". I tak naprawdę to do tej ceny należałoby się odnosić, by uzyskać porównywalne dane, właśnie ze względu na odmienne polityki producentów w tym zakresie. Wydaje mi się, że z przedstawionego punktu widzenia to jednak zbyt pobieżna ocena.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.