Jump to content

Pawcio70

Użytkownicy
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Neutralny

1 Follower

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1678 profile views
  1. Mam nagrania z przełomu lat 50 i 60 zgrywane w DSD z taśmy matki (z której też vinyle były robione kiedyś) i są dostępne na płycie SACD. Transjenty, kontrasty dynamiczne, otwarcie dźwięku i świetna holografia (mimo słyszalnego w tle szumu taśmy i przydźwięków ówczesnego sprzętu studyjnego) pokazują, ze warto mieć dobry sprzęt za pierdylion $$$. Do słuchania płyt vinylowych na torze lampowym to rzeczywiście wolałbym odrestaurowany sprzęt z epoki ale dobry ówczesny (vintage) sprzęt po odrestaurowaniu też kosztuje pierdylion $$$. Jakość źródłowego nagrania oraz jego ewentualna obróbka (mastering
  2. p0is0n - Oczywiście Auralic występuje w kilku wersjach a lumin to transport sieciowy albo streamer. Lumin poza LAN i USB (dla danych) nie ma wejść cyfrowych tak jak większosć daków np. Bartok (2 x AES, Spdif optyk i RCA - itp). Lumin to typowe All in One - zamknięta konstrukcja. Auralic to kwestia modelu.
  3. Sandowall - DCS Bartok to detaliczność, przejrzystość i delikatne podbicie wyższej średnicy i góry - cena też wysoka. Jeśli półka cenowa Bartoka nie jest problemem to Lumin X1 jest jego konkurentem. T2 to trochę niższa półka niż Bartok, ale szczególnie po wyjściu zbalansowanym to dokładnie spełnia oczekiwania autora wątku. Auralic to "strojenie / brzmienie" bliższe dcs ale jakość dźwięku niższa. Lumin i Auralic to typowy streamer a Bartok to DAC z funkcją streamera. Osobiście uciekłem z Auralic do Lumin T2 (nie słuchałem platformy G2 Auralic bo poprzednia generacja mnie umęczyła). D
  4. piano ale to jest błąd naszego dziennikarza albo drukarza, bo w teście jest druga generacja - komuś się pomyliło a inni to bezmyślnie powielali. To jest tekst z 2014 roku i te kolumny miałem (właśnie z drugiej generacji). A Q21 (reklamuje) pisze o nowości - trzeciej generacji (minęło już 6 lat) więc chciałem się dowiedzieć co to za nowość o której nawet producent nie wie. 🙂
  5. Miałem, kiedyś ATC SCM 40 drugiej generacji, które wyglądały identycznie jak na zdjęciach. Czym się różni 3-cia generacja o której jest informacja w poście od drugiej bo na stronie producenta ani w żadnej zachodniej recenzji nie ma informacji o wersji mk 3. Moim zdaniem wyjątkowo udane głośniki w swoim przedziale cenowym, w cenie praktycznie samego materiału. Pierwsza to były prostopadłościenne obudowy ze starą kopułką wysokotonową a druga generacja jak na zdjęciu z nową kopułką wysokotonową, zaokrągloną obudową i zwrotnicą z lepszych komponentów oraz kratką ochronną na magnesy.
  6. p0is0n polecam tranzystorowe single ended,dual mono Reimyo KAP 777 (2 x 200 / 2 x 400 przy 8 ohm / 4 ohm), szczególnie obłęd jak wpuścisz sygnał zbalansowany. Z kablem sieciowym hijiri nagomi moim zdaniem rewelacja - ma to co opisujesz na wstępie, chociaż tak naprawdę w każdym systemie i dla każdego ucha te same słowa znaczą co innego. Będziesz mieć Audio Show w domu.
  7. Darius Maximus taki temat to wywołanie "gównoburzy". Szkoda na to czasu... tutaj. Na FB są grupy skupiające się na tych zagadnieniach tj. Grupa "KABEL" z Szacunku do przewodnictwa w Audio czy Szczere Audio czy True Analog & HiFi Maniacs (i kilka innych), gdzie możesz na ten temat z podobnymi do nas podzielić się doświadczeniami. Często i tak jakiś amator, teoretyk, któremu na tanim urządzeniu pomiarowym z demobilu sygnał o określonej częstotliwości pokazuje taka samą sinusoidę puszczony na każdym przewodniku będzie twierdzić, że kable nie wpływają na dźwięk systemu i że to psychoakustyka.
  8. Szkoda, że obsługa posprzedażowa marki Ayon jest taka denna a trwałość co najwyżej przeciętna... oraz czasami niezrozumiałe są pewne rozwiązania konstrukcyjne (opinie elektroników). Jakość soniczna i wygląd zewnętrzny są moim zdaniem adekwatne do ceny i już kolejny ich produkt użytkuję.
  9. Z tańszych - polskiej manufaktury - sugeruję kontakt z Adam Szymański - Sound Sphere - dobra relacja ceny do możliwości i możesz wybierając jeden z 2 typów wtyków dźwięk pod siebie dopasować. (interkonekty i kable głośnikowe) Ja odkąd kupiłem kable głośnikowe Synergistic Research UEF4 mam problem z głowy - zmieniając bullet (pasywny dzynks który jest podłączany do ekranu na kablu) - dostrajam cechy dźwięku pod zmiany w systemie lub nastrój. Masz praktycznie trzy ustawienia. (bullet czerwony, niebieski lub bez). Co do interkonektów to są ich setki - ja po różnych testach, próbach w mo
  10. Po LAN jest najlepiej bo USB ma swoje ograniczenia. Ale żeby było dobrze po LAN to też trzeba to dobrze skonfigurować, zasilanie do NAS-a zmienić czasem lepszy ale okropnie drogi switch audiofilski zastosować aby wycisnąć maksymalną jakość dźwięku.
  11. Super artykuł. Szkoda, że zdjęcia nie są bardziej dosłowne (makro) z zestawieniem obok siebie dwóch komponentów. Dla rzetelności artykułu powinny być zdjęcia z zamówieniem wtyków, bo może są i podróby i oryginały - aby mieć pewność, że nie zamówiono z premedytacją podróbek aby wystraszyć potencjalnych nabywców z tańszego źródła. Najbardziej szokujące jest to, że na portalu aukcyjnym ali... stosują zdjęcia produktów i opakowań oryginalnych (przykład Furutech, gdzie na ali... i w rcm i dc-components i jeszcze gdzieś znalazłem te same zdjęcia z kodem paskowym, hologramem. Są w Polsce
  12. Ja używam serwera audio Fidata ale to już nie do Oppo, który służy do bajek dla dzieci i filmow blueray od 2 lat. Jest świetny serwer audio Soundgenic i-o data - dobra relacja ceny / do jakosci ale nie wiem czy zadziała z Oppo. Jeśli nie przez wifi tylko po kablu LAN to Oppo powinien dawać radę, nawet z laptopa na drugim końcu mieszkania ciągnął pliki audio bez problemu (stabilnie) i dawał radę z Tidal po zaktualizowaniu oprogramowania. Teraz staniały dyski ssd a USB flash mają już po 256 GB więc nie ma co się męczyć z HDD.
  13. Cena sugerowana cennikowa jest 1289 EUR więc różnica między 6999 a 1289 Eur jest ok. 1180 pln a dodatkow nasz VAT to 23% w Niemczech 19% czyli należy odjąć pazerność naszego Państwa czyli 280 pln to daje różnicę 900 pln czyli ok. 13%. Część stanowi rezerwa na różnice kursów walutowych a część wynika z wielkości rynku i kosztów pośrednich. Tłumaczenie instrukcji na język polski podzielony na mniejsza ilość egzemplarzy, skala sprzedaży w szt. (wielkość rynku) nakłady na reklamę w stosunku do sprzedaży, utrzymanie serwisu gwarancyjnego (stały koszt) przy mniejszej sprzedaży - to wszystko jes
  14. Ayona Cd-07 będziesz mógł tuningować, jest specjalista w Krakowie. Ja zaczynałem przygodę z Ayonami ładnych kilka lat temu od 1sx, więc co do jakości sonicznej 07 nie wypowiadam się. Poszukaj na audiomarkt.de i na hifi.pl co jest dostępne. Dywagowanie co byś mógł kupić nie ma sensu, bo możesz kupić to co jest wystawione na sprzedaż z używek.
  15. Ciszyn11 używam Ayon 35 Signature + Pre od blisko 3 lat. (to mój kolejny Ayon). Jest w pełni zbalansowany. Ma świetny preamp (analogowy a nie cyfrowy). Praktycznie potrzebujesz tylko transport plików cyfrowych - streaming bridge (możesz podłączyć też komputer przez USB) i masz kompletne rozwiązanie do sterowania końcówką mocy lub wzmakiem. Możesz też odtwarzać płyty SACD co naprawdę słychać!!!. Jak masz konkretne pytania to pisz na priv albo możesz zadzwonić po kontakcie na priv. W tej cenie nic lepszego (mam na myśli jakość dźwięku) nie dostaniesz. Urządzenia jak i części są nadal produkowane
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.