Jump to content

Mikelas76

Użytkownicy
  • Content Count

    469
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

167 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1272 profile views
  1. fajnie to wyglada i fajnie brzmi. jestem tego pewien. lector robi robote, jestem tego pewien.
  2. Mialem w krotkim odstepie czasu hybrde lectora zxt70 i menuetto custom. Lector zajefajnie muzykalny, cud miod i malina ALE... przynajmniej u mnie gral troche za waska scena. Menuetto z kolei custom a wiec lepsze komponenty ale cos mi nie do konca zagralo. Jakby cos z basem i mocą nie do konca ... A nie jestem jakims tam basolubem.
  3. juz odliczam godziny 🤣 dzisiaj 3,5h. Konstruktor mówił ze po 15h juz cos sie wstepnie uksztaltuje. Tylko mnie zastanawia, czy takie nie za glosne sluchanie bedzie wystarczajace. Mala coreczka przemyka po salonie wiec nie przesadzam z volume.
  4. z tego co kiedys czytalem po roznych forach to akurat granit powinien byc dosc gruby aby byl "gluchy". Ja ze wzgledow estetycznych wybralem tylko 5cm a to chyba absolutne minimum. Kolumna dokrecona do kamienia. wykorzystalem gniazda na kolce i kamien na przelot. Laczone dluga sruba. Kamien od spodu ma gniazda na kolce (te od kolumn). Ale to wszystko z uwagi na dywan i siersciucha ktory skakal mi po kolumnach doprowadzajac do palpitacji serca. Gdyby kolumny staly na parkiecie itp. to zainwestowalbym tylko w cos takiego: [Hidden Content] Wibracje, wibracje, wibracje
  5. flamebird na jednej lampie ecc88. prosze bardzo. Alledrogo od goscia Owca cos tam. Pieknie zrobione i polowa ceny gnieznienskiej!!!
  6. Czesc wam ponownie. W koncu bede pelnoprawnym czlonkiem klubu. Dzisiaj w koncu po przeszlo 3 miesiacach dostalem Blazebirda lekko modyfikowanego. Jak pisalem wczesniej, wygrzany mlodszy brat z tej manufaktury zagral fajniej niz sam streamer+koncowka. Tu moze byc tylko lepiej. Juz slysze inna szkole grania a czas wygrzewania lamp to do 150h. Poczekamy zobaczymy. Nastepna w kolejce to wymiana koncowki.
  7. No to u mnie nadszedł dzień aby się pochwalić nowym nabytkiem. Preamp WBA Blazebird lekko modyfikowany. Czas pokaze jak dobry byl to krok. Jak pisalem wczesniej, wygrzany mlodszy brat z tej manufaktury zagral fajniej niz sam streamer+koncowka. Tu moze byc tylko lepiej. Juz slysze inna szkole grania a czas wygrzewania lamp to do 150h. Poczekamy zobaczymy. Nastepna w kolejce to wymiana koncowki.
  8. ktos by powiedzial ze to jest plumkanie. A ja powiem ze to dobrze nageane plumkanie [Hidden Content]
  9. Nooo, Marko ale opis, az sie niechce wierzyc ze tak wszystko po kolei sie ukladalo, szacun. Jak bede gotow to Ciebie chyba zmecze zebys z tym kablem do Gniezno wpadl hehe albo przeslal mi kabel na testy bo juz wygrzany 🙂
  10. nie mylisz sie. ja z glosnikowymi czekam juz pol roku 😁
  11. Kurde to ja chyba mam przegiecie 🤭 bo na razie wychodzi mi 35%. Jak skoncze kompletowanie (brakujacy dac) wyjdzie prawie 28%
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.