Jump to content

zaworotko

Użytkownicy
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

343 profile views
  1. Może to nie jest dobre miejsce na porównywanie tych dwóch daców, ale odpiszę. Wyred 4 to bardziej wyrównane granie, żadne pasmo nie jest faworyzowane, detal i scena wzorowe, jeśli w nagraniu są brudy, to będzie je słychać, jeśli realizator chciał, żeby dźwięk wychodził za siany, to pojawi się u sąsiada. Jeśli zadaniem daca jest przekazanie bez zniekształceń tego co jest zostało nagrane, to Wyred 4 jest znakomitym daciem. Nemesis nie jest tak uczciwy. Pasmo tak nie jest tak dobrze wyrównane, wokale są troszkę z tyłu, podobnie jak wyższy bas, więcej jest tego niskiego, brudny są ugładzane, scena w tej wersji która mam (UP2) jest bardzo dobra, Nemesisa słucha się bardzo przyjemne. W stosunku ceny do jakości oba daci są znakomite, Wyred 4 jest ogólnie lepszym daciem, ale w niektórych systemach być może Nemesis mógłby się lepiej sprawdzić.
  2. Zasilacz liniowy do Raspberry Pi. Wysokiej jakości moduł zasilający, szczególnie polecany do Raspberry z różnymi nakładkami pracującej jako serwer audio. Zasilacz zbudowany na grubej płytce pcb z grubymi ścieżkami. Wysokiej jakości elementy - kondensatory: Nichicon, Nippon. Regulator: LT1085CT + dwustopniowy filtr CLC. Maksymalny prąd wyjściowy: 3A Dwa pozłacane wyjścia USB do zasilania osobno raspberry i nakładki. Jedno wyjście DC 5V na wtyczce 5.5/2.1 W komplecie znajduje się: - zasilacz liniowy w czarnej aluminiowej obudowie (tak jak na zdjęciu) - kabel zasilający - kabel prądu stałego 5.5/2.1 -> 5.5/2.1 z dwoma filtrami ferrytowymi (możliwość zastąpienia kablem z inną wtyczką wyjściową i w ten sposób zasilania innych urządzeń wymagających napięcia 5V) https://allegrolokalnie.pl/oferta/zasilacz-liniowy-raspberry-pi-3-weiliang-audio
  3. Opampy miałem akurat bardzo różne (większość dalej posiadam), choćby lme49900, staccato, burson V6 vivid i classic, z tańszych większość tych bardziej znanych. Niektóre grały całkiem ciekawie, ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że stockowe są bardzo właściwe i producent zastosował je nie bez powodu i nie z przypadku. Co do kondensatorów, to w tym czasie, kiedy miałem swojego Xianga jeszcze nikt nie próbował ich wymieniać, wówczas Xiang jeszcze bez tego był giant-killerem 😉 Jeśli Twoje mody są poparte licznymi próbami, to zwracam honor, nie sądziłem, że ktoś chciałbym poświęcać tyle czasu na tego rodzaju zabawy. Jasne, że gra cały system, ale to czy dac powinien być tym trochę lepszym czy gorszym elementem, to akurat kwestia dyskusyjna.
  4. Słuchałem tylko wersji dc-2. Z opisów innych użytkowników wynika, że dc-2 to dalej jest ten sam charakter grania, ale z poprawionymi aspektami przestrzeni.
  5. Kupiłem od razu wersje upgrade (używaną). Nie robiłem bezpośredniego porównania do XSów, gdyż sprzedałem oba zanim nabyłem W4S. Opisują go jako ultra analogowe granie i faktycznie coś w tym jest. Nie ma w nim ostrości. Co mi się szybko rzuciło jeszcze w uszy, to to, że wokale są troszkę wycofane, akurat w moim systemie było to pożądane.
  6. Maiłem Xianga wersję A i potem B na 4497. Wersja A rywalizowała u mnie z nuforce dac80, który ogólnie grał lepiej (gładkość, szczegół i scena), ale chińczyk był bardziej muzykalny. Odwrotna sytuacja była w przypadku wersji na 4497, wtedy do porównania miałem matrixa mini-i i właśnie ten ostatni był bardziej muzykalny. Z modów robiłem tylko wymianę opampów. Zastawia mnie mnie to gustawo, że wszystkie robione przez Ciebie mody są strzałem w dziesiątkę. To trochę mało prawdopodobne, żeby każda pomyślana modyfikacja zmieniała dźwięk w dobrym kierunku. Raczej spodziewałabym się czegoś odwrotnego, że większość okaże się psująca dźwięk. Jak ja np. wymieniam opampy, to zdecydowana większość mi nie leży, dopiero za którym razem trafiam na właściwe połączenie. Może masz dużo szczęścia, a może ulegasz dość powszechnej iluzji - inny dźwięk = lepszy dźwięk. Aktualnie posiadam dwa daci, jeden taki jak kolega wyżej - WYRED 4 SOUND DAC2 DSD wersja SE (nowy około 2500$) oraz audio nemesis dc-2 (nowy około 3000 zł, używany 1200-1400). Chętnie skonfrontowałbym moje daci z jakimś silnie upgradowanym Xiangiem. Szczególnie interesuje mnie porównanie do audio nemesis, który jest w zasadzie w tych samych pieniądzach. Jak coś jestem z Warszawy.
  7. Witam, posiadam końcówkę Copland 515. Gra to pięknie, ale czasami wydaje mi się, że prawy kanał pracuje trochę ciszej. Podejrzewam, że może to być kwestia ustawienia biasu. Szukałem w internecie instrukcji do mojego Coplanda, ale niestety nie znalazłem. Może ktoś z Was ją posiada? Albo wie jak ustawić ten bias? Byłbym wdzięczny za pomoc.
  8. Albo czy ktoś jest w stanie określić poziom wyjścia HDMI tej nakładki. Jak się ma do wyjśćia HDMI np. w gustardzie, którego można dostać w podobnych pieniądzach.
  9. To szkoda, że nie posłuchałem tych z Sobieskiego, bo Dapo można czasami kupić sporo taniej (choćby używane).
  10. Oj podobało się (ale jednak do Grobel nie było podjazdu). Grały Sveda Audio Dapo, czy to był jakiś inny model?
  11. Ja też bym chętnie spróbował tych OKSANGów, ale w końcówce mocy i też nie wiem jakie wybrać. Potrzebuję dwóch duali. Do tej pory próbowałem instalować w tej końcówce różne zwykłe opampy i wszystkie działały, więc wielkich wymagań elektrycznych tam chyba nie ma.
  12. Witam, mam do Was pytanie związane z przedwzmacniaczem electrocompaniet 4.7. Posiadam takowy od niedawna (genialne urządzenie) i zdjąłem mu dzisiaj pokrywę, żeby zobaczyć jak wygląda w środku. Znalazłem jeden opamp (zdjęcie) na stoliku, więc łatwo wymienialny. Czy ktoś z Was wie czy to dual czy singiel, za co odpowiada i czy w ogóle warto go ruszać?
  13. Panowie, pozwolę sobie odświeżyć temat. Kolumny ze mną zostały i jakiś czas temu kupiłem do nich używanego atolla in200. Zagrało to razem już całkiem fajnie, ale dopiero kiedy użyłem atolla w formie tylko końcówki mocy, do której podpiąłem przyzwoity dac z regulacją natężenia dźwięku (norofce dac80), to zagrało to tak jak powinno zagrać od początku. Pojawiła się bardzo dobra przestrzeń, mnóstwo powietrza, dobra dynamika i kontrola. Chciałbym teraz dalej pójść w tym kierunku, czyli zostać przy układzie końcówka mocy (ewentualnie monobloki) + dac z regulacją głośności. Na początek szukam jeszcze lepszej od atolla końcówki mocy (chętnie poszedłbym w wersję in400, ale mnie na to nie stać), w cenie około 4-5k, za używany sprzęt, oczywiście. Czy da się za tyle jeszcze lepiej od atolla i jak tak, to co to może być?
  14. Pewnie masz wersję z asynchronous XMOS U8, ta faktycznie fajnie gra po USB.
  15. Jeszcze do końca nie zdecydowałem, który zostanie, ale raczej stawiam na nuforca. Teraz używam nuforca w funkcji nie tylko źródła ale też i preampa, w połączeniu z końcówką, która siedzi w moim atollu in200, daje mi to najlepsze granie. XiangSheng niestety nie posiada funkcji preampa. Wcześniej porównywałem te dwa daci, kiedy atoll in200 robił za całą integrę. Xiang lepiej mi się sprawdził w rocku i popie, oferując bardziej funowe brzmienie. Przewaga nuforca była w klasyce, lepsza przestrzeń, bardziej precyzyjna lokalizacja źródeł i wyraźniej akcentowane szczegóły.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.