Jump to content

przemak

Użytkownicy
  • Posts

    12327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

przemak last won the day on August 18 2019

przemak had the most liked content!

Reputation Całkowita

6064 Pięciotysięcznik

Audiostereo

5063

Bocznica

1001

1 Follower

Metody kontaktu

  • Adres URL
    nagrywamy.com

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

10217 profile views

przemak's Achievements

  1. przemak

    Audio mity

    Taaa... niechcący poruszyłeś problem, z powodu którego w ogóle tu jestem... Niestety, zdecydowana większość forumowiczów ma podobne czy wręcz identyczne poglądy, co wyklucza jakąkolwiek dyskusję.
  2. No, jak nie sądzisz to zamyka sprawę 😉
  3. Właśnie o tym wykresie pisałem. Bez pustki w dole nawet do średnicy praktycznie nie działają... Myślisz, że w realu będzie lepiej? 😉
  4. A viola da gamba nie ma, kolanami się trzyma 😉
  5. przemak

    Audio mity

    Sory, ale to już nie wina słownika 😉
  6. Te cienkie panele bez pustki powietrznej za nimi prawie nie działają, bo niby jak, ale na pewno nie zaszkodzą. Możesz spróbować sufit, wejdą grubsze panele albo coś innego, np. gąbka basotect.
  7. przemak

    Audio mity

    Taaa, Beranek jeszcze do tego 😉 Można spróbować 😉 Nie sądzę. Ani audiofila ani tutejszych "kąstruktorów" fakty nie interesują 😉
  8. No właśnie, ciekawe, jaki to kontrabas 😉
  9. przemak

    Audio mity

    Rozumiem, że chodzi o tłumik? Ufff... 😉 Raczej "przyjemność słuchania dlatego że jest głośno" 😉 Oczywiście, nigdzie nie napisałem, że chodzi o wierność. Mi chodzi o przyjemność, ochronę słuchu i spokój rodziny i sąsiadów.
  10. Ja też nie wiem 😉 To zdanie: to jest próba obrazy czy zaczepka? 😉 Generalnie pytam o związek z tematem wątku.
  11. No to tego już zupełnie nie rozumiem 😉 Pokaż jakiekolwiek urządzenie, które inaczej gra przy niskich sygnałach a inaczej przy wysokich* 😉 *sprawdzić, czy nie kompresor albo przester 😉
  12. Ja nic nie rozumiem 😉 W szczególności jak rodzaj obudowy wpływa na różnice pasma przy różnych poziomach 😉
  13. przemak

    Audio mity

    Oczywiście. Nie dopisałem, bo uznałem to za oczywiste, że mówimy o muzyce odtwarzanej z głośnością niższą czy nawet wiele niższą niż w rzeczywistości - pop, rock, nawet symfoniczna. W przypadku lutni czy np. gitary solo czasem jest odwrotnie 😉 ale nawet jeżeli zniekształcenia są przy dużych głośnościach większe, to i tak w przypadku takiej muzyki nie wchodzimy zasadniczo w ten zakres. Jak wyżej - miałem na myśli muzykę której słucha się ciszej niż na żywa. W przypadku drugiego przykładu nie ma po co zgłaśniać a więc problem rosnących zniekształceń nie istnieje. Właśnie o to mi chodzi - 108 z trzech metrów to jest bardzo głośno. Można rzec, że niepotrzebnie głośno. Podobny efekt można uzyskać przy niższym SPL, odpowiednio dozując odpowiednie zniekształcenia. Przy takim poziomie zniekształcenia w aparacie słuchu są już spore i kompresja jest słyszalna. Tak, ale zasadniczo są to nieparzyste harmoniczne. Ucho natomiast jest "single ended" i generuje przede wszystkim drugą harmoniczną.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.