Jump to content

julius-6

Użytkownicy
  • Content Count

    1273
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

246 Dobry

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Fotografia, muzyka, NBA
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

3231 profile views
  1. ja z kolei wybrałem w bezposredniej konfrontacji Lumina. Dużo lepsza średnica, chord gra dynamicznie, nieźle układa scenę, ale jest... troche nudny w srodku. zalezy sporo od setu i upodobań
  2. Nie wydaje mi sie, żeby RME, czy Topping zrobily robote. nei znam smsl to raczej bedzie kierunek analitycznosci . chord gra gladko, z SOTM na transporcie werecz analogowo, po prostu brakuje mu w środku słodyczny i życia. spróbuj wypozyczyc Lumina D2. popsuje sie nieco bas, ale w średnicy pojawią się emocje, barwy... no i nie trzeba osobonego reansportu pod tidal jeśli cenisz sobie średnice, granie z lampy, to możesz byc skłonny poswiecic nieco dołu na rzecz środka. mam do swojego jadisa d30 svetalny 6550, ale w mojej aplikacji jest trche za wolno na dole do lumina, m
  3. Żadna kolumna z tylnym BR nie gra dobrze przy scianie. E3 warto dać miejsce. Chord faktycnzie z nimi gra świetnie - podciaga kapitalnie bas. Jakiego wzmaga uzywasz z nimi ? Najlepiej grają jednak z fajną lampką.... Co do porównainia z Harbeth... nie dziwi mnei to w ogole. Siłą Harbeth jest srednica...a średnicę Snell ma spektakularną w budżecie... nie mam pomysłu jakim tak naprawdę... 😉 prawda @szatan ??
  4. TO , znaczy które? Sol MM miałem - bardzo przyzwoite PRE, w moim odczuciu chyba lepsze od LAR (równiejsze, bardziej rozdzielcze, mniej koksu na basie) Ganymede mialem 2 wersje - pierwsza bardzo jasna, ale z kapitalną korekcją barwy, co pozwalało własciwie kazdego winyla ustawic pod swoje preferencje. Druga juz bez korekcji, ale na full wypasie dual mono. Obie barrdzo dobre, ale nie wiem czy te lampowe warte aż takich pieniędzy.
  5. Ten wzmacniacz jest świetny, niemniej, przy całej sympatii do produktu, który BARDZO przypadł mi do gustu.... w cenie wyjsciowej 24k rozkładał na łopatki większość konkurencji. W cenie 35k będzie tylko jednym z wielu. Nautilus nie zapewni sprzedaży w Chinach, czy za zachodnią granicą, nie zapewni rozwoju. Zresztą Nautilus już miał w dystrybucji wrocławskiego LAR'a i generalnie sprzedawał tego bardzo mało, a jak się dzwoniło z zapytaniem to pchali Ayona. Mi to wygląda niestety na próbę zdeptania świetnego projektu w zarodku... obym się jednak mylił. Bo zarabiając ~10k na sprzedanej s
  6. Dajcie se siana, właśnie uświadomiono mnie, że to Gerwazy aka Gramofonik , aka Malkow wszelkie próby merytorycznej dyskusji (jak widać zresztą wyżej) są skazane na niepowodzenie ☹️
  7. Z ciekawości dlaczego?? Dlaczego? przecież ten headshell to nic specjalnego... Konkludując, jeśli nie zależy Ci na brzmieniu, a z jakiegoś powodu tylko na rezonansie ~10hz to w tym budżecie przychodzi mi do głowy tylko Denon 103R (który wg mnie będzie zdecydowania za twardy pod to ramię) , troche powyżej budżetu jest Cadenza Red od Ortofona.
  8. Zaczynasz totalnie od dupy strony. Tzn dobrze, że myślisz o odpowiednim spasowaniu rezonansowym, ale to tylko liczby, w praktyce nie zawsze tak to wygląda. Zacząłbym od tego jaki masz preamp, jakiej muzyki słuchasz, co masz obecnie i w jakim kierunku chcesz pchnąć brzmienie. 12g masy efektywnej ramienia w praktyce pozwala powiesić 90% wkładek na rynku, bo do po prostu średnie ramię, zawsze możesz je dociążyć, albo odciążyc odpowiednim Headshellem i poprawić spasowanie. Z Twoich wyliczeń trzeba byłoby celować tylko w jakies mocno twarde wkładki, a z mojego doświadczenia to nie jes
  9. Nie , sprzedaje go kolega bo kupił wymarzone BL 111
  10. Wolałbym zdecydowanie DDLa z 7045. Przywiozłem go własnoręcznie koledze do PL razem z moim Luxmanem. Brzmieniowo inna liga niż ta DD8. Jeden z lepszych drapakow jakie sluchałem
  11. Ja też od jakiegoś czasu poluję m.in na PCS 52, a także PS 1000... tego drugiego miałem kiedys dogadanego, ogarnąłem nawet kierowce, który miał odebrać...ale mnie niemiec nabił w butelke i sie wycofał z dealu w ostatniej chwili... a PCS póki co nie trafił się wg mnie w sensownej cenie. tj w takiej , w ktorej warto byłoby zrobić pełne malowanie, albo w stanie idealnym.
  12. Zdecydowanie DD-7, ale absolutnie nie od zbychwro, miałem styczność z jego gramofonami i to niestety handlarz szrotem. A jeśli on poddał go renowacji to znaczy, że był kupiony w japonii w stanie 'śmieć' , albo poobijany, albo pordzewiały, albo jedno i drugie.
  13. Tak jak mowilem, fajna ta plinta wyszła, podoba mi się że decha wyszła w takim nieco chłodnym tonie - podobnie jak sam napęd, całość ma elegansi chatakter. Ciekaw jestem jakie nóżki wymyśliłes - wg mnie pasowałyby w kolorze rurki do SME 😉 no i NIE 3 , a po ludzku 4. Generalnie 125 fajny werk, szkoda, ze u mnie nie doczekał się 12 calowego ramienia, ale neistety nie mam ostatnio tyle czasu i środków na zabawy.
  14. To wymaga dojrzałego słuchacza, ale też takiego, który wie co sprawia mu w muzyce najwięcej frajdy. Nie słuchałem wielu konstrukcji na KT120/150, raczej takich projektowanych pod KT88, ale na 120/150, ale też nie jestem fanem tej lampy. Generalnie gdybym cenił wykop, kontrolę basu, dynamikę i precyzję to szedłbym w tranzystor. WIększość konstrukcji KT nieco po macoszemu traktuje średnicę, barwy, brakuje im wyrafinowania, gładkosci... ale z drugiej strony mogą być niezłą opcją do ciepłych, przymulonych, ale grających średnicą kolumn. Altec z całą pewnością do takich nie należy 😉
  15. Nie słuchałem nigdy nic od Shindo, ale Montille mi chodzi po głowie. Z lamp nie triód El84 to chyba najfajniejsze lampy które słyszałem. Niestety, w zestawieniu z dobrą triodą nawet Kondo Overture wypada mizernie...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.