Jump to content

julius-6

Użytkownicy
  • Content Count

    1345
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

299 Dobry

Audiostereo

299

Bocznica

0

Karta premium

Informacje profilowe

  • Zainteresowania
    Fotografia, muzyka, NBA
  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

4195 profile views
  1. Panowie nabyliśmy dla kolegi używkę IA 30mk2, jakie wrazenia z grania Gold Lion KT77 w tym piecu ? To raczej kiepsko świadczy o reszcie toru winylowego. LPS-1 to takie minimum przyzwoitości. Phono pre jest mocno pomijane, a wg mnie ma znaczenie tak samo duże jak sama wkładka. LPS to taki poziom Ortofona 2M Blue - czyli niby entry level, ale mozna juz wszystkiego komfortowo sluchać. Można dużo lepiej (i duzo drożej) , można i gorzej, ale na szczęście w budzecie 1.5-2k zaczyna się coś dziać i nie jestesmy juz skazani na kiepskie preampy Cambridge, czy Project jak parę lat temu.
  2. Wiekszosc kotow interesuje się bardziej kolumnami z maskownicą niż bez. Bo na maskownicy mozna sobie zrobić drapak. Moje po zdjęciu maskownic kompletnie olewają kolumny. A każda maskownica generalnie działa jak 'koc' i nieco ucina wyzsze częstotliwosci. Czasami to nie wypada wcale źle... : )
  3. Nie wychodzę z SETów juz od 2 lat także raczej jakiś na pewno będzie : ) Te ARTy m.in dlatego mnie interesuja bo mają opinie takich, ktore z 8W grają już bardzo dobrze, a wiadomo że raczej to nei są paczki do rocka. LAR gra dość zadziornie, watów ma więcej więc naturalnie dół dostaje więcej życia, a całe kolumny dociążenia.
  4. Cóż z moimi Opium jest podobnie. Niby grały z 9W, z Sensei 300B , ale jednak jak dostawały więcej watów to zaczynały życ na dole. Szkoda, ze mi sprzątnąłeś sprzed nosa tubki od Karola, bo ostrzyłem sobie na nie zęby, a tak musze czekać na kolejny wypust 😉
  5. To ciekawe, bo generalnie Audiony uchodzą za dość dynamicznie grające 300b. Trafomatic to też dobra integra 300B. Pytanie jeszcze jakie były lampy mocy w obu wzmakach ? Wydaje się, że Deco 8 powinny raczej grać z 300b. Moze zrodelko nie takie ?
  6. julius-6

    Potrzebuję ...

    kupiłem, zobaczymy - relatywnie niewielka kasa, a co barwnego byś zatem polecił ?
  7. julius-6

    Potrzebuję ...

    Para 0.22 i 0.47 uf minimum 400vdc. Miflex kcpu, może byc też Jupiter, AN lub inny nisko, barwnie i ciepło grający typ konda Trzeba mi 2 pary
  8. Mysleo tych tubkach, ale zawinąłeś egzemplarz, kotry mialem słuchać 😉 Jak bys porównał ich brzmienie do ARTów ?
  9. Oglnie czasu brak , bo szykuje sie do napisania pare słów o AMP 150. TO pierwszy tranzystor od lat, ktory mnie... hmm zachwycił ? No mega mi sie spodobał. Ogólny feel z uzytktkowania, spasowanie elementow, sam w sobie klocek. Mega fajna prezentacja. Dojrzała, z nieco wycofana sceną, ale też nieco zblizonymi wokalami. Nie gra to w twarz , ale też nie separuje od muzyki emocji. Potraktowałem go lampowym pre / źródłem i własciwie bylo tak, że cięzko sie do czegos przyczepić. Mega udana konstrukcja , powaznie mysle o zakupie
  10. Mówisz o A200 vs AMP 150 ? Miałem w domu oba i cholera... chyba wolę amp150
  11. Proszę o rozwiniecie Czego dotyczą największe zmiany/poprawa? Konstruktor iskry twierdzi, że zasilaia zewnetrzne jest raczej zbędne.
  12. Na razie molestuję @Audio-ON o GATO. Nie lubię tranów, ale Gato ciekawiło mnie jeszcze jak kosztowalo 40k, jest szansa , że się zgra, choć jestem nieco sceptyczny, bo kocham srednicę Single ENdów ?
  13. nie do konca tak jest. Mini Utopie wymgaja dosc osobliwego toru, kupiłem bo pojawiły sie w dobrych pieniadzach, a nie mialem pomysłu na nic innego, natomiast obawiam sie że tutaj ani 300b ani Iovita, ani 211 nie zrobi tego co trzeba, także... hm hm hm
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.