Jump to content

4hifi

Branża
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Sklep

Recent Profile Visitors

1101 profile views
  1. Nie ma takiej obawy. X40 również dostanie zasłużoną aktualizacje.
  2. Tak - X40 miało swoje wady. Zostały one wyeliminowane w modelu X45.
  3. Nie trudno się nie zgodzić. Jednak obserwując modele poprzednie jest o niebo lepiej. Wiele uciążliwości miało być poprawionych już pod koniec roku - jednak sytuacja epidemiologiczna trochę opóźniła wszystko. Biorąc jeszcze pod uwagę ogólne spokojne podeście producenta - trochę się czasowo poślizgnął. Jesteśmy zdania jednak iż szybko naprawimy ten błąd. Prosiliśmy aby serwery z softem były umieszczone trochę inaczej - co wykluczy błędy ściągania przy aktualizacjach automatycznych.
  4. Nie dostaliśmy jeszcze oficjalnych plików instalacyjnych do w/w programowania. Dzisiaj przyciśniemy producenta o te pliki jeszcze raz. Podeślemy wtedy sam plik aby aktualizację zrobić ręcznie. Być może w czasie ściągania coś się dzieje z sumą kontrolną - i instalator się sypie. Ustrojstwo jest po prostu rozbudowane. Przy dużej ilości funkcjonalności zawsze istnieje większe ryzyko problemów. Lumin też miał wady i problemu a jego karierę śledzimy od samego początku, jeszcze za czasów jak klienci byli mocno sceptyczni jak chiński produkt może kosztować tyle pieniędzy 🙂
  5. Przypomnieliśmy przed chwilą producentowi o tych uwagach.
  6. Tak jak wspomnieliśmy już. Ze swojej strony przekazaliśmy link producentowi. Dla nas wiarygodność przedstawionych tam testów może być równie wątpliwa. Takie zagrywki w świecie audio były znane i są częste.
  7. Z całym szacunkiem. Chętnie poddamy R8 testom - gdyż możemy wysnuć podobną teorię w kontekście testującego - i stwierdzić iż one nie są wiarygodne i mają za zadanie oczernić producenta. Może też być zgoła inaczej. Byliśmy już wielokrotnie świadkami takich "akcji" więc podchodzimy do tego z dużą rezerwą. Przekażemy też ten link do producenta. Niech się wypowie. Pozostaje jeszcze pytanie czy dac-e kupuje się patrząc na wykresy czy brzmienie.
  8. Przekazaliśmy 1 do 1 wpis dotyczący X40. Dostaliśmy taką samą odpowiedź jak ostatnio. Pracują nad zupełnie nowym oprogramowaniem do starszych modeli. Topologia sprzętu sprawiła im programistyczny problem jeśli chodzi o implementacje pewnych funkcji. Pocieszające iż zapewniają, że nie zrobili tego błędu w nowych modelach i te będą miały upgreade dożywotnio. Jeszcze dzisiaj zaczniemy testować również wersję beta aktualizacji oprogramowania sterującego (Music X Neo) oraz softu do modeli N15D, X14, X35, X45, X50D, X50, X45Pro oraz X50Pro. Wiemy iż jest to kiepska rada - ale użytkowników X30 oraz X40 prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Wierzymy iż nowe oprogramowanie zmieni wszystko Co do szukania okładek - okazało się iż zmieniły się adresy serwerów dlatego wyszukiwanie szwankowało. Z nową aktualizacją zostanie to poprawione (ma wyjść oficjalnie około 14 kwietnia)🙂
  9. Oczywiście - w kontekście tego czy da radę - nie powinno być problemu. Niemniej jednak polecalibyśmy zainteresować się czymś innym - np. modelem 5881 lub 30L. Jeśli nie ma możliwości budżetowych - zawsze można zaproponować wypożyczenie aby sprawdzić we własnym systemie. Tylko odsłuch realnie pozwoli na zweryfikowanie pytania. Jeśli z tym wypożyczeniem będą jakieś problemy, prosimy o kontakt. Pomożemy.
  10. Z jakiego powodu ? to szczerzenie jakieś dezinformacji i paniki już 🙂
  11. Są bardzo podobne. Oparte na tej samej płycie głównej. Różnice wynikają z użytych materiałów (90B - ma droższe kondensatory), lamp gdyż w 90B standardowo montowane są EH w kontekście KT88, oraz oczywiście wygląd.
  12. My mierzyliśmy - Na X40 wyszło nam 40s a X45 uruchamiał się w czasie 38s. Jest jednak kilka czynników, które mogą skutecznie przyspieszyć lub spowolnić start. Nasze egzemplarze miały dyski HDD - 6TB zajęte w 80%
  13. Władnie nad tym pracujemy. Urządzenia są serwisowane w Polsce - posłuchać ich można na chwilę obecną w Gliwicach, Sopocie, Warszawie, Czechowicach oraz u siebie w domu po wpłaceniu kaucji za użyczenie.
  14. Prosimy o numer telefonu na prv albo do nas na maila ([email protected])
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.