Jump to content

raj222

Użytkownicy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

711 profile views
  1. Brak możliwości wyłączenia urządzenia (posiadam Bluesound Node 2). Żeby nie mieć mrugającego z tyłu odtwarzacza światła musiałem odłączyć kabel LAN, korzystać z wifi a w aplikacji sterującej wyłączyłem niebieskie podświetlenie. Aplikację BluOS Controller mam zainstalowaną w laptopie z Windowsem, mam też pobraną poprzednia wersje - obecnie 3.12.0. - ale boję się jej zainstalować żeby czegoś nie popsuć.
  2. Dzięki. Też już na to zrobiłem a podświetlenie niebieskich kontrolek w odtwarzaczu wyłączyłem w aplikacji.
  3. Odtwarza normalnie. Co Ci informatycy zrobili a tą aplikacją? W nocy dostanę szały z tym mruganiem z tyłu. Ja mam aplikację zainstalowaną w laptopie z Windowsem. Mam w laptopie poprzednie, starsze wersje BluOS Contreller. Ciekawe jak zainstaluje poprzednią wersję, czy nic nie "pochrzanię" i czy wróci możliwość wyłączania.
  4. Witam Dzisiaj zaktualizowałem odtwarzacz/aplikację BluOS Controller (Bluesound Node 2) do wersji 3.12.0. i nie mogę wyłączyć odtwarzacza. Zawsze wyłączałem odtwarzacz przytrzymując podświetlony klawisz play/pausa przez 5 sekund. Teraz tą metodę nie go wyłączyć. Czy macie podobny problem? Jak wyłączyć odtwarzacz? Cały czas jest podświetlony a z tyłu mruga pomarańczowa dyskoteka. Wojtek
  5. Witam Widzę że korzystasz z aplikacji BluOS. Czy jest możliwość ustawienia w tej aplikacji chronologii wydanych albumów? Jak loguję się bezpośrednio do Tidala, wszystkie dyskografie są uporządkowane chronologicznie. BluOS robi bałagan z płytami danego wykonawcy. Szukam w aplikacji tej funkcji i albo nie ma albo nie mogę odszukać.
  6. Dziś zaktualizowałem aplikację BluOS Controller do wersji 3.6.0. i nie działa pasek postępu utworu. Jak próbuję przesunąć utwór w inne miejsce, utwór zaczyna się od początku. W poprzedniej wersji nie było tego problemu. Też tak macie po aktualizacji?
  7. Witam Jeszcze jedna pytanie. Słucham muzyki z serwisów Tidal i Spotify przez odtwarzacz BN2, aplikacja BluOS. Na Tidal muzyka odtwarzana jest bez przerw, Spotify z funkcją Connect z przerwami. Nie wyobrażam sobie słuchania niektórych płyt Pink Floyd czy Marillionu z przerwą między utworami. Jak słucham muzyki z komputera z aplikacji Spotify, nie ma przerw. Jak słucham przez BN2 są przerwy. Zalogowany jestem do obu serwisów muzycznych w odtwarzaczu BN2. Jak słuchać Spotify przez odtwarzacz BN2 żeby nie było przerw między utworami? Dzięki za odpowiedź
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.