Jump to content

ssq

Użytkownicy
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

0 Neutralny

Audiostereo

0

Bocznica

0

Karta premium

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

607 profile views
  1. Elo. Posiadam obecnie 5.1 który jest w miarę ok, ale chcę już po prostu iść w 7.1 i ujednolicić cały system. 🙂 Wkrótce przemalowuję pokój (przyciemniam wzorem innych kinomaniaków, bo to zajebiście wygląda). Idąc za ciosem myślę od razu o 2 głośniczkach na sufit (małych podwieszanych, nie instalowanych). Interesuje mnie dźwięk wyrównany (bez faworyzowania żadnego pasma), fajnie jakby było rozdzielcze ale hehe jedzie mi tu czołg że będą 😛. Temat subka na razie zostawmy. Głośniczki nie mogą być białe albo z metalowymi elementami (żeby nie rzucały się w oczy). Najlepiej jak nie będą wiel
  2. Żaden SVS nie jest subkiem do małego pomieszczenia nawet ten sb2000 nie rozwinie skrzydeł, chyba że chodziło Ci o jakieś mniejsze tańsze subki to tak.
  3. OK głośniki już zainstalowane. Te budżetowe Cantony na surround są ok - dźwięk jasny, faworyzowane wysokie tony, ale na przód taki dźwięk by mi się nie podobał, męczące i lepiej mieć jednak neutralne w całym paśmie. Dlatego nie wymieniam reszty na Cantony. Ponadto myślę już o 7.1, bo 5.1 to za mało i brakuje dźwięków z tyłu. 🙂
  4. Jak dla mnie jak coś kosztuje kilka-naście tys. to już musi wszystkie basy dobrze zagrać i w kinie i muzyce. Znam SVS SB-2000, on nie gra dobrze długich basów, są schowane. Tzn... np. piosenka Celine Dion w Titanicu - lepiej radziły sobie z nią budżetowe suby (mają fajne długie basy, 'ciepłe', miękkie). Mi się chyba po prostu nie podoba charakter basu w SVS, chociaż nie znam ich droższych modeli więc może nie mam racji. Nie wiem czy opcja wyrównywania Hz coś by na to pomogła. SB-2000 do scen akcji za to jest ok.
  5. LE 103 to jedne z trzech modeli, które były przeze mnie brane pod uwagę (posiłkując się starymi recenzjami .pdf z gazetki audio :D). Dzięki za polecenie, zostały już przeze mnie kupione. Jeśli ktoś szuka do 1000zł. to może Monitor Audio Bronze BX1, to właśnie one stanąwszy na tyłach przypomniały mi, że coś jest nie tak z moimi Sony. 🙂
  6. Witam. Posiadam budżetowy zestaw 5.1 do kina domowego/pc - przód i tył Sony + centralny Tannoy + subwoofer Philipsa. Najsłabszym ogniwem są surroundy, które grają niezwykle zapyziale i chcę je wymienić w najbliższym czasie. Niestety obecnie na allegro / olx nie ma prawie żadnych sensownych głośników w cenie do 500zł. 😕 Wymagam dobrej przestrzenności oraz czystych średnich-wysokich tonów (może nawet wyeksponowanych), basy nie są istotne. Poza tym niewielki rozmiar (głębokość nie większa niż 30cm). Interesuję się firmą KEF, ponoć są przestrzenne, ale czy nie grają za ciemno? Prosz
  7. Zapewne tak jest, chodzi o wymiary pokoju i ustawienie. Ponieważ kabel od suba nie sięgał, zrobiliśmy na odwrót, sub był postawiony w miejscu odsłuchu (na środku), a ja chodziłam po pokoju patrząc gdzie są najmocniejsze basy. Tam gdzie sub stał wcześniej było ok. Ale po prostu miejsce odsłujchowe jest kijowe, siedząc pod ścianą jest o wiele lepiej i muszę przemeblować pokój. Pytanie - lepiej ustawić sprzęt by był skierowany wzdłuż krótszej czy dłuższej ściany? Znacie jakiś dobry film na yt który wyjaśni laikowi na co uważać przy ustawianiu?
  8. Cześć, mam pewną zagwozdkę, którą może potraficie mi wyjaśnić. Otóż niedawno byłam z bratem u siostry, mieszkanie w bloku. Podmieniłam jej subwoofer za 150zł. na taki za 300 (oba Sony), bo ten tańszy trochę 'pierdzi' (źle zrobiony wylot basowy). Tańszy jest na razie u mnie. Brat ma suba Dali za ok. 2000zł w swoim pokoju. Chciałam sobie kupić jakiś lepszy sub, tylko że... u siostry w mieszkaniu basy są o wiele lepsze niż u nas!! Stopa perkusji jest wyraźnie słyszalna i przyjemnie odczuwalna. Porównywałam na piosenkach tego samego dnia, w jej mieszkaniu, u mnie w pokoju i w pokoju u brata.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.