Jump to content

ASURA

Branża
  • Content Count

    1133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

504 Audioholik

Metody kontaktu

  • Adres URL
    http://asura.com.pl

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mnie jakoś tak w praktyce w porównaniu do tych tabelek wyszło że twórcy tabelek skądś zerżneli i poszli na skróty bo faktycznie wygląda to jednak w takim kierunku patrząc tylko na nagranie topowego fortepianu Yamahy (konserwatoryjnego) W dniu 5.12.2018 o 11:15, ASURA napisał: Swego czasu robiono badania odnośnie pasma przenoszenia poszczególnych instrumentów i wyglądało to tak: Później zrobiono podobno dobre pomiary i zrobiono to tak: Realizując testowe nagranie działania mojego Quality Recovery System Piano Wyszło niezbicie że te tabelki podawane na stronach o audio jak i co gorsze na stronach profesjonalistów zajmujących się nagrywaniem są mocno nieaktualne! Przeprowadzając nagrania w studio tylko dwóch instrumentów mikrofonami za bagatela ponad 70 tysięcy złotych których wartość była tylko 1/3 wartości tego fortepianu na zdjęciu. Doszedłem w sposób empiryczny do wniosku i potwierdza to poniższy wykres z moich pomiarów że ktoś nas lata celowo dezinformował że dla dobrego audio to całe wyższe pasmo jest zupełnie nie istotne. Na tym wykresie widać ewidentnie że to pasmo samego fletu z czytelnie zagranym dźwiękiem (można posłuchać na stronie pliki do ściągnięcia) sięga 37000Hz Tak 37kHz !!! Słuchając tego nagrania na bardzo dobrych elektrostatach Stax SR-009s miałem fantastyczną okazję usłyszeć jak ten flet potrafi czysto i klarownie zagrać do samej góry-coś wspaniałego nic nie "dającego po uszach" Co sądzicie czy warto jednak zweryfikować swoją wiedzę i jednak walczyć o to żeby to pasmo w naszych systemach było mając świadomość że już same przetworniki często kończą swoją pracę na 20-22kHz
  2. Kto takie kolumny skonstruował i posłuchał na 7Hz 😂 Wdowa jakaś była żeby odebrać nagrodę
  3. ASURA

    Kabel sieciowy DIY

    Znaczy dobrze, sprzedaj za tym Jarbo
  4. Świerzynki z 2005roku😀
  5. Tak i dlatego sobie takie dwa podejrzane typy wręcz NOS ściągnąłem. Nie chcę mieć takich dużych bydlaków jak Ty czy Sly w pokoju będę musiał zawalczyć z pojemnością budy która już predysponuje do 140litrów ale poprzez konstrukcję obudowy, to nie będzie takie pudełko na buty jak Ty czy ja miałem ani deska pancerna u Sly. Jak to mówią kto nie próbuje ten nie ma a w audio jak wiem najbardziej liczy się nie cel ale droga do niego😎
  6. U Ciebie, od czego maszDSP 🤔
  7. Nie wiem, z70litrów dało radę a przy modyfikacji frontu charakterystyka się o 6dB dała radę wyprostować. Kogoś chciał byś wyeliminować?🤔
  8. Może tak być ale też możesz się mylić bo Sansui różnie różne modele stroiło i tak są modele w takiej samej wymiarowi obudowie co na 15” ledwie schodzą na 45Hz jak i takie które z tego samego pudła zagrają 23Hz. Nie wiem na czym polegała polityka sprzedaży tej firmy ale przez jakiś czas mocno współpracowali z JBL em i coś tam się mogło wykluć Z tej współpracy. Na pewno na obudowy nie dawali panzerholz😄 ot po taniości poza przetwornikiem jechali
  9. Tak odchodząc trochę od systemu a zagłębiając się w double bas, czyli po naszemu taki bardzo bardzo duży kontrabas to czym mniejsze pomieszczenie w którym był nagrywany to tym większa wszechobecność dookoła basu w nim wynikająca z wielokrotnych odbić od blisko położonych ścian i sufitu w studio nagraniowym; niesamowite uczycie pływania w dźwięku ale... bez masowania wątroby.
  10. To taki Hayrleyowiec jeżdżący swoim motocyklem z liskiem na baku w którym jest paliwo oktanowe JBN 😜 Teraz to tylko nagrania Wagnera z tymi dużymi kontrabasem będą na tapecie;) lub coś takiego
  11. Tą sieczkę przestałem już od drugiej strony czytać za to Szymon jaki jest taki jest ale jego opinie warto przeczytać, przypomnę na [Hidden Content]
  12. Taaak, większość ma ból d u p u widząc sprzęt w pomieszczeniu Sylwka
  13. Moje gratulacje, zawsze Was na AVS wraz z Lampizatorem Pacyfic chwaliłem. (najlepiej grało z podstawką Stacore mz.) Teraz napisz ile z tych 6 systemów pracuje w pomieszczeniu w którym fala swobodna może nie 10 ale wystarczy te 16Hz jest słyszana w sposób naturalny nie wymuszony w miejscu odsłuchu z połowy jej długości? Przypomnę odległość większa od 10,23metra. OT dlaczego nagrania basu ze studia Petera Gabriela dobrze brzmią choćby na realizacji Sade? Odpowiedź jest banalnie prosta w tym dużym reżyserskim studio bas dochodząc do konsolety ma szansę naturalnie się rozwinąć i realizator dźwięku go poprawnie słyszy i wie co z nim robi😎
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.