Jump to content

Czlowiek97

Użytkownicy
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1225 profile views
  1. Rotel RA-1572 - Masa wyjść, dosyć wysoka moc, której Audio Physiki potrzebują i nuta ciepełka, która kolumnom się zdecydowanie przyda.
  2. Ja bym postawił na Xavian Ambra. Jest to nowsze wcielenie XN 250. Doda Heglowi trochę "ludzkości" gdyż ten gra dźwiękiem, który wielu by opisało jako "chłodny". Poza walorami sonicznymi, dostajemy przepiękną stolarkę. Sam na nie aktualnie zbieram, choć potrwa to, oj potrwa.. :)
  3. Audio Physiki ogólnie to wzorowa przestrzeń w danym przedziale cenowym. Classic to najniższa seria i przestrzeń w głąb oraz w szerz jest świetna, ale "sztuczek" góra - dół jeszcze nie potrafią.
  4. Bezpośrednio F501 i Classic 8 nie porównywałem, ale również bym poszedł w stronę Audio Physic. Jeśli jest chęć "zagęścić" brzmienie nie tracąc cech kolumn, to możemy zrobić to chociażby wzmacniaczem. Z Fyne Audio mistrzów dynamiki i kontroli możemy nie zrobić za pomocą wzmaka. A najlepiej byłoby rozejrzeć się za Sitarami 25 lub chociaż zwykłymi. Classiki to jednak nie to samo.
  5. No muszę przyznać, iż jestem w szoku. Słuchałeś na YT jak grają Dynki i wyciągnąłeś jakiekolwiek wnioski? 🙂 No nieważne... Mam identyczne odczucia jak inni, gdy myślę o Dali i Dynaudio. Granie Dynków może być lepsze, ale nie musi. To dosyć podobna szkoła i jakość grania. Jeśli byś szukał czegoś zupełnie innego, to można w ciemno kupić, ale może być tak, że zamienisz siekierkę na... siekierkę 😄 Ewentualnie na kijek jeśli Denon nie zdoła ich napędzić. A on choć słabeuszem na pewno nie jest, to sądzę, że Dynaudio prądu może nie wystarczyć. Dali to naprawdę dobre kolumny i jeśli oczekuje
  6. Może warto napisać jaka to była lampa i co Ci w niej nie pasowało. Jest wiele rodzajów konstrukcji różniących się mocą, wydajnością, charakterem brzmienia. Konstrukcje jak Hegel czy Cambridge Audio grają dźwiękiem innym o 180°. Musisz się poważnie nad tym zastanowić, bo recenzje można sobie gdzieś tam wsadzić. Haiku to takie przejście między światem lampy, a tranzystora i ja na niego bym stawiał. Niedawno powstał wątek odnośnie wzmacniacza do jak się nie mylę 4-5k. Na pewno go znajdziesz. Rzuć okiem na niego i przeanalizuj. Propozycje sprzętowe inne, bo budżet inny, ale problem w wyborze
  7. Chyba znalazłem sposób, żeby pogodzić te dwa jakże różne światy(Hegel i Atoll). Kupić integrę na KT88 i będzie wykop, barwa, scena i instrumenty będą jeszcze większe jak w Atollu :D
  8. Typ brzmienia H80 trzeba po prostu lubić. Jest specyficzne - Lekkie i zwiewne. Scena pod względem rozmiarów może i nie ma sobie równych w tej cenie, ale instrumenty nie tworzą wyraźnych brył, a punkty. Ciężko to ubrać w słowa. Ja określam je jako "poszatkowane". Jeśli lubimy brzmienie klimatyczne oraz odczucie obecność muzyków w pokoju, to Hegel nie jest najlepszym wyborem. Atoll gra większymi źródłami pozornymi, choć nie są one tak rewelacyjnie rozmieszczone. W porównaniu do Hegla są spore, ale skutkuje to zachodzeniem ich na siebie. Przy Atollu odnosi się wrażenie bogatszych barw i takiego j
  9. Musical misiowaty- ciepły zdecydowanie inne granie od H200. Co prawda nie miałem m5si ale M6si i H200 też. Gdyby H200 miał wejścia cyfrowe to może bym przy nim został - jest pozytywnie specyficzny. Śmiem się nie zgodzić, ponieważ u mnie Musicalowi M5SI na pewno było daleko do misiowatości, ale może są to różnice wynikające z reszty toru. U mnie reszta była względnie neutralna.
  10. Wg mnie H160 gra innym stylem niż H100 czy H200. Bliżej mu do H80, H90 czy Rosta, czyli brzmienia neutralnego za wszelką cenę. Ja przesiadając się z lampy chyba wolałbym H200, ponieważ może Ci brakować harmonicznych z Luny. Zapewne i tak będzie brakować, ale przy H200 zdecydowanie mniej dzięki nutce zaokrąglenia. Musical Fidelity M5SI też jest fajną alternatywą dla Hegla. Lyngdorf SDAI 2175 mógłby nawet się okazać lepszy i jeszcze by zostało z półtora tysiaczka.
  11. I wszystko jasne 🙂 Kolega nie zapewnił odpowiedniego towarzystwa dla AE. To nie jest tak jak myślisz 😄 To że coś dobrze gra metal, nie oznacza, że gorzej zagra inny gatunek. Szybkość i bezpośredniość nie są ważne tylko w metalu, bo przecież kto kupuje celowo system pod granie typu "za kotarą". Jedyne gdzie sobie wyobrażam takie granie to sypialnia. Przy metalu musisz mieć więcej pieprznięcia, a przy zakładanym budżecie, zachowując owo pieprznięcie, musisz się pożegnać z wyrafinowaną i ciepłą średnicą. Zresztą przy szarpidrutach nie ona jest kluczowa jak to bywa np. w jazzie.
  12. Może kolega słuchał na jakiejś budżetowej Yamaszce, albo czymś "Made in Poland" typu Diora? Pierwsze słyszę, żeby AE były jazgotliwe i suche, ale okej, może się nie znam.
  13. Acoustic Energy Aegis EVO 3, które dla dynamicznych płyt zostały stworzone. Przy wolniejszym "bicie" też nie brak emocji. Impedancja 4 Ohm jest równa w całym paśmie więc nie są trudne do napędzenie. Kilka lat temu miałem je z Pioneerem A-400. Kolumny kosztowały 1300zł, zaś Pionek 700zł. Za 2000zł miałem granie pozwalające już analizować co dzieje się na scenie. Od tamtej pory Acoustic Energy potaniały, lecz Pioneery cholernie podrożały i niestety za 500zł nawet A-300 nie kupisz. Nie mam pojęcia jaki wzmacniacz Ci polecić w granicach 500zł.
  14. Ale recenzenci chyba są od tego, by przetestować dany sprzęt tak dogłębnie i z tak wieloma towarzyszącymi, by późniejszy opis jak najbardziej odzwierciedlał faktyczne brzmienie, a ewentualne różnice wynikały jedynie z akustyki. Jeśli jeden pseudo-dziennikarz ma pokój przystosowany w 100% do odsłuchu i drugi pseudo-dziennikarz również ma pokój przystosowany w 100% do odsłuchu, to na logikę różnice nie mogą być aż tak rozbieżne. W takim przypadku dochodzimy do zagadnienia GUST. Jeśli każdy recenzent jest przekonany do tego co pisze(i nie jest sponsorowany jak np. Stereoikolorowo), to w
  15. Z tego wynikało, że ze sceną również jest kłopot. Teraz się okazuje, że jest przyzwoicie i masz to na czym Ci zależało. Może problemem nie jest akustyka i sprzęt, a po prostu za dużo wymagasz 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.