Jump to content

T

Użytkownicy
  • Posts

    120
  • Joined

  • Last visited

Reputation Całkowita

14 Neutralny

Audiostereo

14

Recent Profile Visitors

669 profile views

T's Achievements

  1. Witam, do sprzedania mam kapitalny amplituner kina domowego ARCAM AVR 450 w stanie IDEALNYM. Jest to wysoka polka amplitunerow, mozna powiedziec audiofilska i jako jeden z bardzo niewielu amplitunerow kina domowego nadaje sie takze do sluchania muzyki stereo. Posiada tryb STEREO DIRECT w ktorym to wylaczana jest praktycznie cala elektronika, dziala tylko wzmocnienie i kontrola glosnosci. Definitywnie oferuje potezna moc - 90 W na kanal przy wszystkich kanalach zasilanych (nie jak podawane w Japonskich amplitunerach przy jednym kanale zasilanym, 1500W maksymalny pobor pradu mowi wszystko), dzwiek najwyzszej klasy oraz najnowsze dekodery wszelkiej masci jak DTS-HD czy Dolby TrueHD, wsparcie dla obrazu 4k - idealne wzmocnienie do nowoczesnego kina domowego. Link do pelnej specyfikacji amplitunera: http://www.arcam.co.uk/products,FMJ,AV-Receiver,avr450.htm#techspecs Wzmacniacz jest w stanie praktycznie jak nowy i w 100% SPRAWNY, zakupiony w UK od pierwszego wlasciciela. W komplecie jest oryginalne pudelko, kabel zasilajacy, oryginalny pilot, instrukcja po angielsku oraz mikrofon do kalibracji. CENA NOWEGO to ponad 10 000zl. Sprzet mozna sprawdzic i odebrac w Piasecznie lub czasem w Warszawie i jako ze mam orginalne PODWOJNE pudlo, moge wyslac ubezpieczonym kurierem za 25zl (lub za pobraniem 5zl wiecej, wysylka platna z gory).
  2. Dobrydzien 🙂 Ma ktos moze doswiadczenie z zasilaniem systemu audio UPSem, ale TYLKO TYPEM ON-LINE ? Mam strasznie "brudny" prad w sieci - buczy mi transofrmator we wzmaku, jednym subie, buczenie w kolumnach komputerowych, wiec nawet bez pomiarow wiem ze jest ZLE 🙂 Probowalem filtrow Tomanka i PS Audio (starszy model, nie te nowe aktywne) ktore kompletnie nic nie daly 🙂 Poczytalem nieco o UPSach ON-LINE i z tego co wyczytalem, separuja one w 100% od sieci zewnetrznej i jest to praktycznie mala prywatna elektrownia produkujaca idealna czysta sinusoide 🙂 Kino domowe mam w wolnostojacym garazu do ktorego idzie kabel 5x4mm2 pod ziemia i przez piwnice, mogl bym wiec postawic go w piwnicy i puscic jedna faze i zero przez UPS tylko do wzmacniaczy i urzadzen audio 🙂 Oswietnienie, klime i czesc gniazdek mam w kinie na jednym obwodzie i dwa osobne z gniazdkami pod wzmacniacze i suby, wiec jest to bez problemu do zorganizowania (z wyksztalcenia jestem elekromechanikiem) 🙂 Model ktory chodzi mi po glowie konkretnie to [Hidden Content],id13529.html i w opisie jest taki tekst: "Zasilacz awaryjny zapewnia zawsze czystą i pozbawioną zakłóceń moc elektryczną. Dzięki budowie w technologii On-Line o podwójnej konwersji napięcia wejściowego, podłączone urządzenia podlegają najwyższej ochronie. W pierwszej fazie sygnał wejściowy AC jest konwertowany na sygnał DC. Następnie w drugiej fazie następuje ponowna konwersja sygnału z DC na AC poprzez falownik. Dzięki temu obciążenie podłączone do UPS jest w pełni odseparowane od sieci zasilającej i jej niedoskonałości, a w rezultacie na wyjściu otrzymujemy zawsze czystą i stabilną moc, oraz zerowy czas przełączania w tryb bateryjny." 🙂 Tak wiec w teorii brzmi to zacnie, szukam kogos kto w praktyce korzysta z takiego rozwiazania i moze sie podzielic opinie z pierwszej reki, z gory dziekuje 🙂
  3. Sorry 😄 zgadzam ze ze te 1/10 to glupota i bezsensowne podejscie 🙂 Robi czlek najleposze co moze w domu i na co go stac i jesli ma poziom zadowolenia na wysokim poziomie, to to jest najwazniejsze w tym wszystkim :-) Ja o wiele wole u siebie obejrzec film niz isc do jakiegokolwiek kina i na tym dla mnie temat porownan sie konczy 🙂
  4. PS. dodam ze w "sumie doznan" zawiera sie tez i to ze moge sobie isc wlaczyc film jaki chce, kiedy chce, nikt mi nie gada nad uszami czy szelesci, moge sie wygodnie nawet i polozyc i inne rzeczy nie zwiazane z jakoscia dzwieku per se 🙂 Wiec jesli o niebo wole obejrzec film u siebie niz w kinie, to co wiecej ma znaczenie ? 🙂
  5. Tak sobie pomyslalem ze takie porownywanie kosztow nie ma za bardzo sensu, jako ze komercyjne kino jest zbudowane na duza ilosc widzow, co za tym idzie do duuuuuuzego pomieszczenia co wymusza zupelnie inny sprzet, inne moce i inne ekrany, inne wydatki na akustyke, wentylacje itepe ktore sa w tych wydaniach niebotycznie drogie 🙂 Porownanie mialo by sens gdyby zrobic ta sama salke kinowa na 4-6 widzow jak w domu ino na sprzecie domowym vs. komercyjnym 🙂 Dobra salka kinowa w domu zrobiona na domowym sprzecie to koszt okolo 100k 🙂 Zrobienie tego samego np. na JBL Synthesiss zapewne kosztowalo by kilkakrotnie wiecej, ale watpie aby zagrala kilkakrotnie lepiej 🙂 W sumie mowi sie o jakosci dzwieku, o znikajacych glosnikach itepe a przeciez tak na prawde nie chodzi o takie detale a o sume doznan 🙂 Nie wiem jak u Was, ale u mnie suma doznan jest nie mniejsza niz w IMAXie ktory ja uzywam jako referencje i tyle, dalej sie nie zaglebiam 🙂
  6. Wybacz, pomylilem sie w obliczeniach 🙂 Pisales ze kino domowe to 1/10 kina komercyjnego, bo kino komercyjne ma 15 glosnikow z boku, a w kinie domowym mamy 1 🙂 Tak wiec 1 podzielone na 15 = 1/15, wiec kino domowe to 1/15 kina komercyjnego a nie 1/10 jak pisales 😄
  7. Ja mysle ze domowe kino to jest pomiedzy 1/17 i 1/18 kina komercyjnego.
  8. Najlepszym kinem jakie mialem okazje doswiadczyc to IMAX w Wawie, a od lat jestem zapalonym kinomanem i bylem w wielu roznych kinach w PL i za granicami. Od czasu jak zrobilem moje poprzednie dosc dobre juz kino, nie czulem potrzeby chodzic do publicznych, mimo ze doznania w IMAXie byly nieco lepsze. Ale teraz z lepszym sprzetem, lepsza akustyka i 4x wiekszym ekranem mysle ze bedzie nawet lepiej niz w IMAXie. Pewnie ze przydalo by sie z 60m2, ale nawet w malej dobrze zrobionej sali mozna miec kapitalne doznania filmowe.
  9. Absolutnie, tez jestem zdania ze w domu mozna miec lepszy dzwiek niz nawet w dobrym kinie 🙂 Poprzednie moje kino gralo sporo lepiej niz przecietna sala kinowa, a teraz z duzym ekranem nie ma szans abym wolal isc do jakiegokolwiek kina, mimo ze IMAX pobliski jest dobrze zrobiony 🙂
  10. Znaczy nie doprecyzowalem ze mam na mysli tylko i wylacznie THX Ultra i Ultra 2, nie te bardziej marketingowe "THXy" ktore maja mini glosniczki komputerowe czy jakies dosc mierne sprzety 🙂 Co do prawdziwego kina a kina w domu - nie wiem jak u Was, ale u mnie w 20m2 poprzednie kino zrobione Magnepanach/JBL Studio L/Jamo D600 subach spokojnie gralo lepiej niz Cinema City czy inne sieciowki, ino ekran (60") byl za maly 🙂 Teraz na tym sprzecie i z ekranem 120" spokojnie bede wolal w domu obejrzec film niz isc do jakiegokolwiek kina, z IMAXem wlacznie 🙂
  11. A dzieki bardzo, tez jestem zdania ze szkoda marnowac czas nad zajmowanie sie sprzetem nadmiernie 🙂 Trzeba poswiecic czas i wybrac najlepiej jak sie da, tym bardziej jak nie lubi sie owego zmieniac, ale radosc z owego uzywania i doznan jest definitywnie dla mnie priorytetem 🙂 Dzieki, tez juz nie moge sie doczekac, a czekam na kolumny 🙂 A co do samego THX dodam tylko bo dyskusja rozgorzala, ze moim skromnym certyfikat THX daje pewna gwarancje tego ze sprzet z tym znaczkiem jest juz na pewnym dosc konkretnym poziomie 🙂 Oczywiscie sa sprzety bez tego znaczka ktore spokojnie sa na tym samym czy wyzszym poziomie, jak np. moj Arcam, ale znaczek nie zaszkodzi absolutnie jesli nie trzeba zbytnio za niego doplacac 🙂 Definitywnie nie bylo to powodem dla czego kupilem owe Klipsche, ale wiedzac ze spelnia normy THX Ultra 2 latwiej mi zaufac i kupic je bez sluchania 🙂 Mialem w przeszlosci pare sprzetow z certyfikatem THX (koncowke Rotela, zestaw Jamo D600 i tani zestaw Onkyo) i nigdy nie bylem zawiedziony 🙂
  12. Kurde, a tak mi sie podobalo jak gra, teraz bedzie musialo mi sie przestac podobac 😄 Jak zyc 😄 pre + koncowki to w tym przypadku zbedny wydatek 🙂 Klipsche sa tak wydajne i Arcam ma taki zapas mocy ze przy 50-55 jest juz bardzo glosno i dynamicznie 🙂 Jedyne co by sie zmienilo to to ze na 40-45 by mial to samo, za dwukrotnosc ceny 🙂 Przy glosnikach ktore potrzebuja duzo pradu i beda dawac bas koncowki maja sens, tym bardziej jak sie ma japonski amplituner ktory ma 50W na kanal 🙂 Ale przy Klipschach ktore maja czulosc 94dB i sa i tak odciete przy 80Hz lub wyzej, Arcama 100W daje duzy zapas mocy, wiec za 2x tyle kasy watpie aby uslyszalo sie jakas roznice 🙂 Dodam ze w przeszlosci kiedy mialem zrobione kino na Magnepanach ktore potrzebuja bardzo duzo pradu, mialem koncowki Rotela, Adcoma, Parasounda, Nakamichi i Sony i wtedy to mialo sens 🙂 Teraz byl by to przerost formy nad trescia 🙂
  13. Dziekowac Wszem za rady i opinie co do wyboru zestawu, i te lepsze i te gorsze 😄 Jak to madre ludki mawiaja "jak robic to raz a dobrze", wiec stwierdzilem ze dokladnie tak zrobie 🙂 Tak wiec finalnie bedzie: - Arcam AVR-850 - 3x KL-525-THX na przod (musze przyznac ze na zywo bardzo zacnie sie prezentuja) - 2x Klipsch THX-8000-S na boki - 2x Klipsch THX-8000-L na tyl - SVS PC-4000 + SVS PC-2000PRO Tak wiec pozostalosci z wczesniejszych systemow beda do sprzedania, jak by ktos szukal Klipschy z serii RP (centralne i surround) czy z serii THX (caly zestaw 7.0), amplitunera Arcama 450 czy Magnepanow 1.6/1.7 to zapraszam 🙂 Jak porobie zdjecia to pojawia sie w ogloszeniach, ale to chwilka minie 🙂
  14. 2000 PRO w wersji PC, ktora mam zajmuje nie wiele wiecej miejsca na podlodze (wysokosc mi nie przeszkadza) a jest sporo potezniejszym subem 🙂16 - 260 Hz +/- 3 dB vs 23 Hz - 240 Hz +/- 3 db, bez sensu zamiana by byla do kina 🙂
  15. Mam wrazenie ze co by nie napisac, to Ty bys zrobil inaczej 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.