Jump to content

Marcinus

Użytkownicy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

355 profile views
  1. Cześć u mnie Jedenastka gra obecnie z Canton 7K, ale wcześniej grało z Rubiconami 6 i brzmiało super. W Twoim przypadku przejście na Rubicon 2 będzie dużym skokiem. Zapomniałem zapytać na jakiej powierzchni słuchasz, bo Rubicon 2 to podstawki?( Ja gram na 20m2) .
  2. Witaj. J a mam konfigurację PM11s3 (fronty) z SR5011 i w kinie gra to przyzwoicie. Uważam, ze w Twoim przypadku ampli SR7013 moze być przerostem formy nad treścią. Pozdrawiam wszystkich.
  3. Cześć. O różnicach to widzę, że kolega już napisał. Jeśli chodzi o Dali, to ja słuchałem bardzo długo w połączeniu z Marantzem. Najpierw PM8005, następnie z PM11S3 (Opticon6 i Rubicon6). Jak dla mnie to super się zgrywały, gdy by nie cena to słuchałbym teraz z Epiconami.
  4. Miałem wszystkie te modele prócz PM8004, który był odpowiednikiem PM7004 na rynek amerykański. A Perl Lite od PM 8005 róznił się tylko pilotem. I ciemnymi listwami po bokach.
  5. Dokładnie tak. A na bazie Perl Lite zbudowano PM8005. Ech, trochę namieszałem. Perl Lite powstał na bazie PM7004, z ulepszonym zasileniem i lepszymi gniazdami głośnikowymi. PM 8005 to w zasadzie wersja nielimitowana Perl LIte.
  6. Żeby to wszystko wiedzieć to trzeba bedzie posłuchać. Jeżeli chodzi o PM7004 to tutaj juz sprawa wyglada inaczej. Bo ten wzmacniacz był mocniejszy od PM7005. Następcą PM7004 był PM8005 z lepszym zasilaniem.
  7. Wygląd i opis dość ciekawe. Jeśli gra na poziomie PM7005 to może być przebój rynkowy.
  8. Fakt, jedenastka jest dość kulturalna. Choć w mojej ocenie niczego jej nie brakuje. Ja lubię liniowe granie i jak dla mnie PM 11s3 mi to zapewnia. Z moimi głośnikami potrafi zejść bardzo nisko, co nie oznacza że uwypukla dół czy dodaje db na wyższym basie.
  9. Witam wszystkich. Jak widać po małej liczebności użytkowników w tym klubie, to Canton w Polsce jednak nie jest zbyt popularny. Ja ponad rok temu zamieniłem Dali Rubicon6 na Canton Reference 7K i nie żałuję :). Pozdrawiam wszystkich miłośników marki.
  10. Nie chcę być niegrzeczny, ale nie mogę w to uwierzyć. Miałem PM8005 połączony z Dali Opticon6 około roku i z Dali Rubicon6 blisko dwa lata. Wypożyczyłem na odsłuchy PM 11s3 i już nie oddałem. Różnica była naprawdę duża. PM 8005 to dobry wzmacniacz w swoim przedziale cenowym, niestety do większych głośników trochę brakuje jemu prądu. Za to 11s3 ma spory zapas i do tego więcej detaliczności. Samo brzmienie bardzo podobne.
  11. Przykro sie przyznać, ale nie czytałem regulaminu tego forum i nie wiem jak tutaj wygląda sprawa z reklamowaniem sklepów, więc nie chcę robić kryptoreklamy. Korzystam z salonu, w którym ja i moi znajomi zakupili sprzętu w dość znacznej ilości, co pozwala sklepowi traktować mnie na tyle poważnie aby sprzęt nawet wiele większej wartości niż przedmiotowy Marantz, wypożyczać mi bez kaucji. NIe ukrywam, że to jest dość wygodne, choćby z tego względu, iż nie trzeba biegać do banku.
  12. Biorąc bod uwagę fakt, iż ja w 2017 roku kupiłem nową PM11 za 11 500zł , to mało atrakcyjna cena. Poza tym nie znam tego sprzedawcy i nie wiem czy by mi wypożyczył...
  13. Ja miałem okazję słuchać w BI-Amp-ie dwóch pm 14s1. Było to spięte z B&W (nie pamiętam jaki model) i zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Nie wiem jakby było w przypadku mojego zestawu, dlatego chciałbym spróbować.
  14. Canton Reference 7K. Ja bym chciał spróbować dwa PM11s3 połączyć w BI-AMPie, ale niestety już w sprzedaży nie ma jedenastek abym mógł wypożyczyć i sprawdzić jakby to zagrało. A może jest ktoś z Poznania z PM11, kto by chciał również sprawdzić...? Źródłem jest SA14s1, TT15s1 i komputer z Tidal
  15. Hej. Porównywałem z Denonem PMA2500 i Naim Supernait, więc ten pierwszy grał może i fajnie, ale tak jakby gałki ustawienia skrajnych tonów były przestawione na max. Naim grał już bardziej liniowo, choć czegoś mi brakowało w tym dźwięku. Możliwe, że działała autosugestia, ponieważ wygląd Naima i tak nie był zgodny z moimi oczekiwaniami (i mojej partnerki :) ). Dodatkowo dzięki uprzejmości sklepu słuchałem w domu dzielonego wzmacniacza Audioreserch i tu dźwięk był bardzo lampowy, co nie jest w moim guście. Z resztą całe szczęście bo cena bliska 200 000zł to nie na moją kieszeń. Zapomniałem dodać, że w tym miesiacu miałem w domu na testach nową serię Marantz PM10 i szczerze mówiąc byłem rozczarowany. Wzmacniacz teoretycznie jest dwukrotnie mocniejszy od jedenastki i może to ma znaczenie przy bardziej wymagających głośnikach. Ja osobiście tego nie odczułem. Gra bardzo podobnie ale momentami jakby było słychać taką nienaturalną dźwięczność. Biorąc pod uwagę cenę dwukrotnie wyższą to w moim subiektywnym odczuciu nie warto.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.