Jump to content

m4tech

Użytkownicy
  • Content Count

    696
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

174 Dobry

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1801 profile views
  1. W przypadku tego dystrybuenta 😉 akurat nie, ponieważ poczynia on szereg zabezpieczeń żeby sprzedaż nie podlegała pod miano sprzedaży na odległość. Co jeszcze ciekawsze w przypadku zdecydowania się na kupno, dystrybuent 😉 dolicza kwotę wypożyczenia do ceny zakupu!!! Takie Janusze biznesu 🙂
  2. Czy ktoś może już słuchał tego Matrix X-Sabre Pro? Jeśli chodzi o parametry to istne mistrzostwo świata na papierze THD+N = 0,00012!!! ptaszki ćwierkają, że jeżeli chodzi o daci to kluczowy parametr Dystrybutor wysoko wycenia jego grę - 195zł/dzień wypożyczenia 🙂 Tak na marginesie czy to jest normalne?
  3. @Moontan może zaklinać rzeczywistość jak tylko chce i nic to nie zmieni. A fakty są takie - po sukcesach firmy Chord w tej dziedzinie do wszystkich już dawno dotarło, że liczą się trzy fundamentalne sprawy niekoniecznie w tej kolejności : - moc obliczeniowa procesora DSP, FPGA itp, - jakość sekcji analogowej, jej typologia i dopasowania (tu też rola konstruktora) do wyjścia przetwornika C/A, - algorytmy, filtry i wprawne ucha konstruktora, który "czuje" te algorytmy (na przykład tak jak Sir Rob Watts), czwarta sprawa to zasilanie, ale to w audio jest akurat wszędzie ważne. Dlatego delta-sigma odzyskała swój potencjał, ale jest jedno ale, jak widać z powyższego do pełnego sukcesu kluczowym elementem jest człowiek - konstruktor o wybitnych zdolnościach i uchu. Niestety albo stety dochodzimy do trochę paradoksalnego scenariusza, w którym aby coś lepiej zagrało w sensie muzykalnym i analogowym ze źródła cyfrowego trzeba użyć najmocniejszych dostępnych na rynku procesorów cyfrowych, ale użyć trzeba ich pod batutą wybitnego konstruktora.
  4. w końcu coś autorskiego i od siebie, ile ja już się naczytałem, spraw sobie... kup... zamień, wtedy usłyszysz muzykę a ja powiem tak - muzyka jest w nas kolego, jeśli jej nie odnajdziesz w sobie, próżno szukać w sprzęcie
  5. samemu można, ale potrzebna jest zaciskarka, lub taniej i wcale nie gorzej: http://www.ghentaudio.com/part/e07.html dowolną długość zrobią, na kablu Belden 1694A i końcówkach Canare, co daje praktycznie specyfikację kabla BlueJeans, dość chwalonego
  6. nie takich "sprytnych" Jarków się tu demaskowało 😉
  7. @ciszyn11 Nie sprawdzałem przejściówek BNC-RCA, ale wszelkie przejściówki to zawsze kompromis. U siebie masz po obu stronach BNC, więc wybierz BNC-BNC, bo to jest absolutnie bezkompromisowe łącze w spdif. Mam BNC kabelek 10cm i taki wszystkim polecam do Signature, porównywałem z BNC 35cm, BNC 100cm i RCA 100cm i to 10cm BNC jest najlepsze. Jedyny problem to mały ścisk z tyłu daca jeśli masz więcej kabli wpiętych to te 10cm wymusza bliskie położenie Signature co może powodować ścisk z tyłu. Kable o długości 1,5m mogą się sprawdzić przy starszych transportach, gdzie rise time był znacznie dłuższy niż w Signature, tu dzięki krótkiemu rise time można skrócić kabel a dzięki temu zredukować straty sygnału na kablu. Oczywiście nie mówimy tu o dużych różnicach w brzmieniu ale raczej o planktonie, rozdzielczości, dynamice
  8. tak i może uprzedzę od razu kolegę @Moontan . Powinieneś kupić ten "zacny" DAC: https://allegro.pl/oferta/audio-note-dac-5-1-signature-usb-7978953942 tyle przepisywania regułek a morał zawsze ten sam 😉
  9. a może spójrzmy na jakieś pomiary... delta-sigma: https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-gustard-dac-x26.7007/ R2R: https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/review-and-measurements-of-audio-gd-r2r11-dac-amp.5779/ który lepszy? .... może nie ta sama półka, ale w cenie tego audio-gd było mierzonych na sciencereview chyba z 10 daców delta-sigma i wszystkie biły pomiarami na głowę ten akurat R2R. Wiem, zaraz kolega powie że pomiary są nie ważne 😉
  10. czy masz może jakiś namiar na oferty w tej cenie, mkII
  11. dodam więcej, 21dB to jest absolutna granica percepcji ludzkiego ucha, ale nie w tym rzecz dynamika to tylko jeden z wielu parametrów odpowiedzialnych za brzmienie a każda technika dac ma swoje zady i walety 😉
  12. Wielki prawdziwy autorytet w tej dziedzinie, ale jako ta pliszka bardzo umiejętnie odniósł swoje Chordy tylko do dsd64, które to jest niestety ewidentnie słabsze od dsd128 o wyższych dsd nie wspominając. Także wiele jest dróg...
  13. 32-bitowe dane są obsługiwane w dacach, w audio są wykorzystywane także technologie 64-bitowe - patrz chociażby DSP w Roon fakt 21-22bity to można osiągnąć na wyjściu, ale to nie ma nic wspólnego z obsługą w "technologii" w dacu Jedna sprawa to środowisko w którym jest przetwarzany sygnał, a inna sprawa poziom sygnału na wyjściu różne są definicje rozsądku widocznie
  14. chcesz przez to powiedzieć , że w R-2R to muzyka w dacu powstaje , to co w takim razie muzycy w studio robili? 😉 każda pliszka swój ogonek chwali 🙂
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.