Jump to content

Ivan Nikitin

Użytkownicy+
  • Content Count

    484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation Całkowita

97 Neutralny

Audiostereo

92

Bocznica

5

Karta premium

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

2567 profile views
  1. Idealo.de to odpowiednik polskiego ceneo.pl. jest możliwość zrobić alarm na cenę.
  2. Kupiłem streamer Primare NP5. Posiada zarówno wyjście optyczne, jak i koncentryczne. DAC ma również oba wejścia. Postanowiłem przeprowadzić mały test. Nie podejmę się rozróżnić je na oślep, ale przy bezpośrednim przełączaniu wejście optyczne wydaje się trochę lepszym. Wydaje mi się. W końcu kompletnie się pogubiłem. Aby rozwiązać problem, wyjąłem mikrofony i po kolej nagrałem oba dwa sposoby połączenia źródła i DACa. W obu przypadkach nie zmieniałem ani źródła, ani DAC, ani wzmacniacza. Zmieniałem tylko kabel wychodzący ze źródła. Wydaje mi się, gdy i źró
  3. Bardzo ciekawe pytanie. Smyczkowe, perkusja albo trąba są bardzo ostre "na żywo", kiedy są obok słuchacza. Jednak w filharmonii (katowickiej) są jak miód. Więc gdy bierzemy za punkt odniesienia studio nagraniowe, to dźwięk ma być surowy i suchy. Gdy punktem odniesienia jest filharmonia, to dźwięk ma być przestrzenny i słodki. Jak punkt odniesienia wybierasz?
  4. Chodzi o wzmacniacz, który BK nazywa "discrete Bipolar amplifier".
  5. Wydaje mi się, że człowiek, nazywający klasę D - cyfrową, nie jest lepszym źródłem informacji. Do tego sprzedawca. Stosują dość wolny wzmacniacz. Rozmawiałem o możliwym upgrade z gościem z cougaraudio. Po obejrzeniu wzmacniacza powiedział że nie ma prawa kontrolować głośnik. Najprościej wyrzucić i wstawić nowy. W końcu przerobiliśmy wejście high level na bezpośrednie podłączenie do głośnika. Wzmacniacz był zewnętrzny.
  6. Najprościej osiągnąć dobrego stereo – zamontować kolumny w bliskim polu. 1-1.5m od miejsca słuchania i jak można dalej od ścian. Będzie fajna niewielka scena i bardzo dobra czytelność. Kolumny - drugorzędna sprawa. Można jakieś niewielkie podstawowe żeby było prościej ich przemieszczać.
  7. 6 tys euro kosztują porównywalne niemieckie 3-drożne: Cała obudowa zrobiona na CNC. Drivery są nieco tańsze i obudowa jest mniejsza, ale cena już zawiera wzmocnienie. Zgadzam z opinią wyżej, że do 25 tys są ciekawe. Gdy będą droższe, to może być trudniej je sprzedać.
  8. Szkoda:( To mocno ogranicza użytkowność.
  9. Bardzo ciekawy pomysł! Pozytywny efekt utrzymuje się w każdym miejscu pokoju, czy trzeba siedzieć bardzo prosto i nie ruszać się?
  10. Seria WR zastępuje serię SM. Stąd wycofanie z oferty. [Hidden Content]
  11. A to jest ciekawie. Każda kolumna ma 19 przetworników. Wyglądają jakby mieli wysokość ok 2m. T.j. zostali zastosowane przetworniki 3.5''. Gdy nie pomyliłem się, 19x3.5'' daje nam około 954cm2 powierzchni ruchomej. To jest więcej niż ma 12'' - 706cm2. 2x12'' w 7x9 mogą grać bardzo głośno. Gdy maksymalny poziom głośności był ograniczeniem, można przypuszczyć, że zastosowano duuużą korekcję pasma przenoszenia. Obstawiam, że były korygowane soprany: linearray mają mocno obniżony poziom sopranów.
  12. które szerokopasmowce? Czy są soprany? Gdy są, to jakiej szerokości jest "sweet spot"?
  13. Nosem to tylko kiedy gra brązowa nuta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.