Jump to content

simopl

Użytkownicy
  • Posts

    90
  • Joined

  • Last visited

Reputation Całkowita

32 Neutralny

Audiostereo

32

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1551 profile views

simopl's Achievements

  1. Audiolab 6000A - wzmacniacz zintegrowany Stan idealny, w 100% sprawny. Sprzęt bardzo zadbany. Jestem pierwszym właścicielem. Wzmacniacz na gwarancji do sierpnia 2022r. Zakupiony z oficjalnej polskiej dystrybucji. W zestawie pełny komplet: - wzmacniacz Audiolab 6000A srebrny - oryginalny pilot - antenka bluetooth - przewód sieciowy - komplet instrukcji - dowód zakupu - oryginalne opakowanie producenta Zapraszam do kontaktu przez wiadomości prywatne. Możliwa wysyłka przy wpłacie na konto, za pobraniem (przy odbiorze) lub odbiór osobisty. Jestem w stanie też dowieźć sprzęt osobiście w okolicach Koszalina. Zapraszam!
  2. Tak, w początkowej fazie produkcji były takie wersje. Cytat: Wzmacniacz ten może być rozbudowany o moduł Qx, umożliwiający upsampling 24/192. Moduł Qx DAC jest płytką DAC zbudowaną z wysokiej klasy komponentów, Konwertuje źródła cyfrowe do sygnału analogowego w najwyższej możliwej rozdzielczości, jaka jest dostępna. Najlepsze pliki to pliki o 24-bitowe o wysokiej rozdzielczości. Qx DAC sprawia, że takie są dostarczane z dowolnego wejścia. Wygląda jakby ten moduł umożliwiał tylko obsługę plików 24/192 z każdego możliwego wejścia. Podstawowy DAC ma ograniczenia. @marcinmarcin przypomnij proszę z jakim dokładnie Toppingiem spinasz Cyrusa i jakie masz odczucia w porównaniu do wbudowanego przetwornika?
  3. Cześć. Jaka dokładnie jest różnica w przypadku Cyrusa 8.2 z modułem QX, a Cyrusem 8.2 z QXR? Wiem, że moduł QX jest już nieprodukowany, ale jak wypada względem podstawowego modułu DAC i QXR? I nie chodzi mi tutaj o czysto techniczne dane. Czy w przypadku modułu QX ulepszeniu ulega też wyjście słuchawkowe? Na zdjęciach te moduły znacznie się różnią. QX to po prostu podłużna płytka. QXR montuje się natomiast w zastępstwie do podstawowego modułu.
  4. Po wielu latach wracam do Dali. Przed Państwem model Menuet Gloss White 🙂 Świetny monitor!
  5. @Niepokorny @misiek x Krótko i na temat. Trochę o nich poczytałem i już wiem, że to może być to! Dzięki. Pozostaje zaczaić się na jakąś ofertę, a już widzę że nie będzie łatwo.
  6. Czy AP ma jakieś kolumny w ofercie, które dobrze czują się w niewielkich pomieszczeniach rzędu 15m2? Obecnie gram na podstawkowych AP Classic 3. Chciałbym jednak pójść oczko (lub kilka) wyżej, zachowując firmowy charakter grania, jednocześnie bez obawy o przytłoczenie basem i dudnienie. Myślałem o AP Classic 10, ale nie wiem czy będzie to wystarczający progres. Oczywiście w grę wchodzą głównie kolumny używane.
  7. I jak to jest z tymi Opticonami MK2? Ponoć jest spory postęp w stosunku do poprzedników. Bliżej im już do serii Rubicon. Wysokotonowiec z serii Callisto, średnio-niskotonowy z Epiconów. Kusi mnie sprawdzić większy monitor z serii - Opticon 2 MK2. Ktoś z Was miał okazję słuchać nowej serii?
  8. Mam wrażenie, że coś złego ostatnio dzieje się z Dayensem. Od kilku miesięcy dostępność w Polsce jest praktycznie zerowa. Naszła mnie znów ochota na wypożyczenie sprzętu do odsłuchu - można generalnie o tym zapomnieć. Tyczy się to zarówno Ampino i Menuetto. Nie wiem jak z wyższymi modelami. Kolejna kwestia dotyczy awaryjności tych sprzętów. Testowy egzemplarz, który miałem u siebie był kilkakrotnie w serwisie co potwierdził mi sam sklep! Mimo wszystko znów wymagał naprawy - występował problem z pokrętłem głośności, gałka miała bardzo duży luz, precyzyjne ustawienie głośności było problematyczne. Do tego oczywiście wieczne problemy z pilotem - poddałem się z tym już po kilku chwilach. Na forach można znaleźć jeszcze zdjęcia z dziwnych napraw czy też przeróbek, które wyglądają jak zrobione przez totalnego amatora. Nie wiem czy to fabryczne rozwiązania samego producenta, ale jeśli tak to słabo to wygląda. Sama cena też przestaje być powoli konkurencyjna. Wersje standardowe podrożały, a customy to już w ogóle trochę kosmos.
  9. @gregin - miałem u siebie Dali io4 około tygodnia. To dość równo grające słuchawki z ładnie obecną średnicą i nieco podbitą, pofalowaną górą pasma. Ale nie jest to kłująca góra w stylu Beyerdynamic. Jest spokojnie, długi odsłuch nie męczy, basik też nie jest przesadzony. Takie uniwersalne brzmienie w styli Dali, które z większością muzyki zagra minimum poprawnie. Wykonanie bardzo dobre, długa praca na baterii. Nie jest to oczywiście granie na poziomie słuchawek przewodowych, ale tak jak wspominałeś wyżej - trzeba być tego świadomym. Ja już nawet chciałem sobie te Dali zostawić, ale miały jedną, bardzo istotną wadę. W trybie bluetooth, przy połączeniu z telefonem grały zbyt cicho! Zdaję sobie sprawę, że głośność to sprawa dość indywidualna, ale brakowało mi jeszcze 10-20% skali. Co ciekawe na telefonie z androidem (oneplus 7 pro) grały jeszcze ciszej i gorzej niż na starutkim iphone 7. W telefonach miałem odblokowane wszelkie limitery i ograniczniki głośności.
  10. Grają z Audiolabem 6000a, ale sprawdzałem też ich brzmienie z Magnatem MR780, Yamahą S701, Dayensem Menuetto i Marantzem PM6006. Były jeszcze inne wynalazki pokroju Denon PMA800, ale nie chcę tego nawet wspominać ;) Zarówno kolumny AP jak i Dynaudio (gdy jeszcze je miałem) słuchałem na tych samych piecykach. Najbardziej zrównoważone i z największą klasą było granie na Dayensie - świetne wysokie tony, dużo blasku i swobody, ale nie był to niestety piecyk którego wybrałem. Podkolorowywał wg mnie za bardzo bas, rozluźniał go i przeciągał. Audiolab jest pod tym względem lepszy, ale z kolei nie ma tego polotu i klasy w górze pasma. Brzmienie Dayensa nie było też uniwersalne. Słucham naprawdę różnej muzyki i nie sprawdzał mi się on za bardzo w elektronice i mocniejszym rockowym graniu. Jak dla mnie nie jest to wzmacniacz dla każdego, mimo że to już naprawdę granie z dużą klasą.
  11. Pisaliśmy już trochę w innym wątku, ale widzę że tutaj też rozważania o Audio Physic i Dynaudio ? Sam to przerabiałem więc jeszcze coś dorzucę, mam nadzieję, że @seba3002nie będzie miał nic przeciwko ? Miałem możliwość porównania serii Emit do Classic 3. Excite nie słyszałem czego bardzo żałuję. Emity miałem u siebie nawet kilka miesięcy. Ciężko porównać te kolumny, ale myślę, że i sporo wspólnych punktów by się znalazło. Emity 10, a w szczególności 20 są piekielnie trudne do ustawienia w małych pomieszczeniach. Odległość 50cm od ściany to takie minimum. Niby można dostawić bliżej, ale praktycznie zawsze skończy się to dudnieniem, buczeniem i mniejszą kontrolą basu. AP są zdecydowanie szybsze na basie, dają radę nawet w bardzo szybkiej elektronice, nie są tak rozwlekłe i rozlazłe jak Dynki. Ten bas jest taki bardziej techniczny i precyzyjny w AP, ale ma też swoją fajną barwę. Średnica to naprawdę ciężki temat. I jedne i drugie mają coś w sobie. Po prostu warto posłuchać i ocenić które podobają się bardziej. Ja mimo wszystko wybrałem AP ze względu na dość spory kocyk wyczuwalny w brzmieniu Emitów. Czasami miałem wrażenie jakby ktoś zarzucił na nie mokrą ścierkę i dźwięk był przyćmiony. O wysokich tonach wypowiadałem się w sąsiednim wątku. Tutaj jednak minimalnie wyżej oceniam Dynaudio. Było w nich więcej powietrza, blasku i mniej szeleszczenia/zapiaszczenia ?
  12. Faktycznie, może szeleszczenie będzie nawet lepszym określeniem bo faktycznie niektóre dźwięki zamiast robić "Ś Ć" to robią bardziej "Sz Cz" ? Jeśli słychać to na Twoim Cyrusie, moim Audiolabie i kilku innych klockach które miałem do odsłuchu to też obstawiam tutaj jednak taki charakter grania tych paczek. Jest to efekt, który można zniwelować nieco wzmakiem dobrze grającym w górnych rejestrach (jak wspomniany wcześniej Dayens), ale całkowicie charakteru tego tweetera się nie zmieni. Ja rozwiązałem temat w nietypowy dość sposób - oprócz AP mam jeszcze drugą parę monitorów w pokoju obok i słucham na zmianę w zależności od potrzeb i nastroju ?
  13. Mam te kolumny już ponad pół roku. Grają w duecie z Audiolab 6000A. Sprawdzałem je też z Dayensem Menuetto, Yamahą S701, Magnatem MR780 i Marantzem PM6006. Z Audiolabem zagrały najciekawiej według mnie, ale idealnie jeszcze nie jest :) To bardzo fajne granie, szybkie i dynamiczne na basie, z mocno zarysowaną średnicą pasma - z takim fajnym mięsem. Zastrzeżenia mam nieco do wysokich tonów i okolicy 3,5kHz. Są o jeden krok za resztą pasma, słychać w nich lekkie zapiaszczenie. Ale Audiolab w tym przypadku na pewno nie pomaga bo taki też ma charakter grania. Dayens zagrał z AP o klasę lepiej jeśli chodzi o górę pasma, ale gorzej w nim było z kontrolą basu. Można na pewno nad tym poracować wybierając inny piecyk. Do zalet AP Classic 3 dorzucę jeszcze bardzo fajne wykonanie, stosunkową łatwość w ustawieniu (grają dobrze nawet gdy są dosunięte blisko ściany) i naprawdę super przyjemny odsłuch na niskich poziomach głośności.
  14. Nie no, całkowita racja. Te Audio Techniki wcale nie grają vałką.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.