Jump to content

aqs

Użytkownicy
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

85 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

1214 profile views
  1. Cześć Dokładnie to miałem ten [Hidden Content] vs Reimyo, siadł dźwięk, tak jakbym zmienił wzmacniacz na dużo słabszy, gorsze wybrzmienia, tu gdzie Reimyo zaczyna to Aqua już kończył Optologic ma piękną barwę, tego mu nie można zarzucić, jest muzykalny i można lampami wpływać na charakterystykę Zaznaczam tak było u mnie. DAC jest bardzo ważnym elementem systemu, jak jest słaby, to i dźwięk jest duszony, nie pokazuje potencjału systemu. Jestem z tych co to słyszą wpływ wtyków rodowanych czy złoconych, więc tak, różnica w DAC jest bardzo duża
  2. Limited to największa przyjemność z słuchania, najlepsza muzykalność, czystość, gładkość i wybrzmienia, świetna średnica, 80% jazz trochę blues i rock Big7 miał trochę szersza scenę i lepszy bas, (niżej schodzący, mocny)głębokość sceny taka sama jak Limited, zdyskwalikowalo go brumienie z głośników po XLR reszta DAC wypadła na podobnym poziomie, w RT jest naleciałość kości AKM, ja tego nie lubię, chodź to świetny DAC, La Scala nie miała dynamiki, wybrzmień.
  3. Ja bym w ogóle nie łączył Accu z Dynaudio, to połączenie zawsze gra nijako, kiedyś miałem Leeme Tucana 2, w prawdzie nie z Dynaudio, ale myślę że sygnatura Leemy pasuje do Dynaudio, poziom czy nawet dwa wyżej to wspominany Karan KAI 180mk2, 300W przy 4ohm w pływającej klasie A Krell zły nie jest, jednak brak mu wyrafinowania i kultury Pass czy Vitus to bardzo dobry kierunek w połączeniu z Dynaudio Kol miał lampę 845 NAF z Special 25, grało to zjawiskowo Wszystko zależy od budżetu
  4. Testowałem Mytek Brooklyn DAC +, bardzo przeciętny DAC, testowałem też RT Projekt trzy wersje, La Scala Optologic, Lampizator Big7 w upgrade do GG, Reimyo EX i Limited. Wybrałem Reimyo Limited, Big 7 gdyby nie brumił byłby to bardzo dobry zawodnik, chodź o dziwo Limited ma lepszą średnicę.
  5. Spokojnie można dać zwykły polski kabel podtynkowy, oczywiście nie najtańszy na rynku, ważne jest zrobienie uziemienia, bednarka zakopana w ziemie połączona do grubego przewodu.
  6. Karan świetnie zgrywa się z Dynaudio, słuchałem z tranzystorów, Circle A200, Modwright KWI-200, Accu P7100, w mojej ocenie Karan zagrał najlepiej z S25 i C1.
  7. Moje C1 w wersji high gloss mają pięć lat i ani jednej ryski
  8. Jedynym celem testów Sz F, jest obśmianie konkurencji, ale w bajki Pana Sz wierzy coraz mniej ludzi, a to właśnie ludzie sami decydują co kupują. I tak mój jeden kol, przesiadł się z S16hz Arcada 2.5 na Dynaudio S25, drugi kol przesiadł się z S16z Arcada 3.0 na Contour 30, ja z kolei przesiadłem się z S16hz Credo na Confidence C1, o czym to świadczy, odpowiedzcie sobie sami.
  9. Ktoś porównywał C1 do C1 signature lub Platinum, ewentualnie do S25 Jest sens przesiadać się z S25 na C1?
  10. Panowie czy C1 są lepsze od S25, czy C1 II sa lepsze od I, i czy C1 Signature czy Platinum są znowu lepsze od I czy II? Czyli chronologicznie, które monitory są najlepsze 🙂
  11. Contour 60 ktoś z was słuchał, jak one się mają do starych C2 czy C5.4?
  12. Ja będę tanio sprzedawał S25, zjawiskowo grają te monitory, jak komuś nie przeszkadza że ciut różnią się odcieniem to warto poczekać na moje.
  13. Contour 30 mają 2,5 drogi, Confidence 30 to trzeba dać 40k Znajomy porównywał Contour 60 do Confidence 60 w zasadzie to to inny świat jest... Myśle że to samo będzie z Confidence 30 vs Contour 30 Cena zobowiązuje Zastanawiam się ewentualnie nad Contour 60, tylko czy lepsze nie będą C5.4? Podobno C2 maja nijaki bas, czy C5.4 maja Esotar? Esoteca bym nie chciał
  14. Które Dynaudio są najlepsze w cenie do 20k używane? Mam obecnie S25 ale chciałem coś co ma 3 drogi. Najchętniej to bym kupił Confidence 30, tylko cena znacznie przekracza mój budżet.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.