Jump to content

Atoll

Użytkownicy
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

241 profile views
  1. Witam do sprzedania Kefy q700 w bardzo ladnym stanie,jestem pierwszym wlascicielem,posiadam dowod zakupu.odbior osobisty.
  2. Muda dzieki za odpowiedz.ale m5si chyba nalezy do przejzystych i wedlug mnie gra bardzo rowno a mimo tego na atollu na podmiankach dacow byly roznice duzo bardziej slyszalne i wlasnie to mnie dziwi. ..
  3. Dlaczego drozszy wzmacniacz jest trudniej uksztaltowac przez zrudlo.??przy tanszych wzmacniaczach do 4tys przyklad (atoll in100se) prawie kazdy dac gra inaczej a zdrozszym wzmacniaczem przy budrzecie 7tys przyklad (musical fidelity m5si albo electrokompaniet Eci4 juz zmiany sa kosmetyczne i nawet slabsze Daki graja calkiem dobrze.... Czy te drozsze wzmacniacze maja jakies blokady na wejsciach czy poprostu graja na tyle dobrze ze za bardzo nie ma co poprawic dac.????
  4. Uwaga na uzytkownika Cygaret-Marcin.W.Kupilem od niego daca Maryad z20 przez olxa.oczywiscie zapewnial ze wszystko ok super gra i napewno mi przypasuje.Po otrzymaniu daca odrazu go sprawdzilem.niestety po okolo 30/40minutach grania na ciąglym podanym sygnale sie regularnie wylącza.nastepnego dnia zadzwonilem ze chcialbym zwrocic uszkodzonego daca oczywiscie nie chcial sie zgodzic i utwierdzal mnie ze u niego wszystko bylo ok.zaproponowal zebym dal go gdzies do naprawy bo on nie ma go gdzie naprawic.Wyslalem go do serwisu maryada SERWISY RAFKO.Oczywiscie utwierdzili mnie ze Dac nie jest sprawny.Doszli do tego co i jak i powiedzieli ze koszt naprawy to 120zl zadzwonilem do Pana marcina i zgodzil sie na naprawe za tą cene i powiedzial ze mi zwroci pieniądze i powiedzial ze naleza sie mi przeprosiny.dac przyszed zadzwonilem do niego ze przesle mu zdjecia faktory z Rafko co naprawili i na konto poprosze 120zl plus wysylke ktorą zrobilem na swoj koszt dpd do Rafko.Gosciu zacząl cos krecic zebym mu cos opuscil i wogole od slowa do slowa i pieniedzy nie zobaczylem!Takze prosze uwazac na tego Pana i nie polecam z tym Pseudoaudiofilem zadnych interesow!
  5. Atoll

    Powitanie

    Witam wszystkich serdecznie i dziekuje za przyjecie do grupy
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.