Jump to content

caferacer

Użytkownicy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ...owszem, kilka niepochlebnych zdan moglbym od siebie dodac ale mysle, ze Twoj przypadek w duzej mierze obrazuje „jakość” owego serwisu i jego „rutynowego” podejścia. Dodam tylko aby takze nikt nie nastawiał się na profesjonalizm „autoryzowanego” serwisu. Moze sie mocno zdziwic. Merytorycznie i finansowo 😉 Wg Panow z Nautilusa...Accuphase się „poprostu nie psuje” 😉 ...wiec po co serwis...haha. Nie wchodząc glęboko w szczegoly mojej przygody z nimi w kwestii „obsugi serwisowej” niestety dalekie im sa dzisiejsze standardy w odroznienieniu od sprzedazowych 😉 Uczulam jednoczesnie, ze „polityka” serwisowa Accu jest rowniez co najmniej dziwna do przyjetych w europie zasad. Ale coż, to sa japonczycy....Pozdrawiam Wszystkich Accumaniakow.
  2. Oba pozostawiają wiele do życzenia, szczególnie ten autoryzowany. Jeśli w ogóle można nazwać go serwisem. Pozdrawiam
  3. Smutna prawda o autoryzowanym serwisie Accuphase-a w Polsce zostaje powoli obnażona ponieważ nie kto inny jak właśnie Pan Marek świadczy usługi serwisowe dla Nautilusa. O kompetencjach w/w się nie wypowiadam bo widzę, ze tą wiedzę juz zdobyłeś 😉 Jak możesz odezwij się na priva. Jest kilka rozwiązań, które mogę Ci podpowiedzieć. Dodam, iż mam w bagażu doświadczeń dość szczególne z Nautilusem i jego „serwisem” dlatego doskonale Cię rozumiem. Pozdrawiam....i dużo cierpliwości.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.