Jump to content

Gutek

Użytkownicy
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Informacje profilowe

  • Branża
    Nie ustawione

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akurat te rezonanse nie są takie straszne - często wydaje mi się, że to kwestia jakości nagrań. Wysokie dają bardziej w kość. Spoko, rozumiem aż za dobrze. Aż z ciekawości sobie przestawię na próbę. Myślałem jeszcze o zasłonie odgradzającej salon - jak mnie żona wcześniej nie powiesi za ...
  2. Najbardziej obawiałem się takich sugestii. Niestety zamiana z kanapą jest niemożliwa. System czasem buczy. Tannoye mają BR z tyłu. Próbować odsunąć więcej od regału i ściany?
  3. haha, Tobie też nie pasują 😛
  4. b. ładne ale nie ten kolor 😉
  5. Posiadam pokój jak na obrazku. Wysokość 2.7m. Obecnie gra u mnie: Allo Digione -> Xiangsheng DA05A (2xPCM1794A) -> Cambridge Audio A500 -> Tannoy M2 (po udanym upgradzie zwrotnic, kabli i wygłuszenia). Są też standy, interkonekty DYI na Neotechu, kable sieciowe Eleca do źródeł cyfrowych, liniowe zasilacze do Allo. W planach filtr sieciowy Yoshi do cyfry. Słucham "niestety" prawie wszystkiego (jazz > m. instrumentalna/akustyczna/world music > elektronika > metal > klasyka). Chciałbym słuchać też cicho. W obecnym systemie najlepiej brzmią: małe składy, muzyka "z ciszą", instrumenty akustyczne/gitara, wokale. Pojawia się wtedy scena i słodkie detale. najgorzej brzmi: fortepian, muzyka symfoniczna, perkusja, trąbki, duże składy jazzowe; ciężkie gitary i stopa są poprawne ale nie słucha się tego z przyjemnością. W skrócie - im głośniejsza, ostrzejsza i gęstsza muza tym gorzej. W przyszłym systemie chciałbym mieć: cieplejszy dźwięk > lepszą scenę > głębszy (robiący robotę) bas > detal w dużych składach Transport i DAC zostają. Do wymiany będą kolumny i/lub wzmak. Mogą być używane. Branża: jestem z Warszawy. Najchętniej wymienię na początku tylko jeden klocek a z czasem drugi. Wybór musi być przyszłościowy. Obstawiam, że najsłabszym ogniwem jest teraz wzmak. Parę osób pisało, że Tannoye M2 da się fajnie wysterować lepszym piecem. Na wzmak budżet 2-4tys. Jako alternatywę (ma to w ogóle sens??) mogę kupić kolumny do CA A500 i dopiero z czasem szukać do nich wzmaka. Na kolumny budżet 4-6tys. Ostatnia (niepreferowana) opcja to wymiana wzmaka i kolumn na raz - musiałbym się przekonać, że nic dobrego się nie da z dwóch powyższych wariantów ulepić. Dopuszczam monitory ze względu na niższą cene i mały (??) salon ale trudno mi się przekonać, że zejdą fajnie z basem i dadzą przestrzeń. Ogólnie nastawiam się na Pylony, Monitor Audio, Dynki, Audio Physic lub Dali. Czy Diamondy 25 to dobry kierunek? Czy przez zaburzoną stereofonię salonu powinienem zapomnieć o lepszej scenie? Czy monitory to dla mnie zdecydowanie lepszy kierunek? Wzmaki które widze dla siebie to ogólnie polecane na forum Atoll, Roksan, Audiolab, Haiku, Primare. Czy jakiś forumowy klon DYI ma u mnie sens (Naim, Accuphase)? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
  6. Wracając do modów, to wymieniałem opy już 2 razy ale nic nie dało tyle co wymiana kabla zasilającego na gruby ekranowany OFC i wyrzucenie filtra sieciowego. Byłem mega sceptyczny do tego. Wiele osób polecało też wymianę gniazda IEC na miedziane ale mi pasują koszerne rozwiązania więc wywaliłem gniazdo całkowicie i zlutowałem się do trafa za filtrem.
  7. Nie wiem czy wiecie ale: https://en.wikipedia.org/wiki/Xiangsheng
  8. Gutek

    Potrzebuję ...

    Potrzebuje PCB do listwy Yoshi_80 lub gotową listwę z 2 gniazdami.
  9. Ponawiam pytanie skąd bierzecie te 49860 i skad macie pewność, że są oryginalne skoro są wycofane z produkcji. Na Ali pełno malowanek. Może ktoś ma 2sztuki z pewnego źródła użyczyć?
  10. Gutek

    Potrzebuję ...

    Kupie 2/4 sztuki LME49860 (DIP8) z pewnego źródła
  11. Praktycznie wszyscy rekomendują oddzielne zasilanie do maliny i oddzielne do Allo. Z tego co rozumiem to trafo może być wspólne a stabilizatory i filtry właśnie oddzielne. Napisze do @Muzg i zdam relacje. Widziałem ze ma opcje samego stabilizatora oraz z wbudowanym trafo. Zakladam że ma jakieś logiczne to trafo mimo, że nie jest b. masywne. Były osoby które narzekały na wlasne trafo z Toroidy. https://muzgdiy.wordpress.com
  12. A co z zasilaczem Muzga do maliny? Ja się właśnie do niego przymierzam.
  13. Przeczesałem temat opampów dokładniej, też na zagranicznych forach. Chyba skończe na wymianie 8820 na Staccato. Ale wracając do sekcji i/v. Ze wszystkich polecanych do Xianga najczęściej wspominany jest chyba lme49860 w kontekście innych klocków. I tutaj zonk. Od chyba 2lat ten układ w dip jest End of life. Widziałem dostępny jest tylko w wersji soic jako 49860max na mousserze, digikey itd. TI gwarantuje oryginalność tylko od dobrych dystrybutorów. Parę osób tutaj wspominało o Ali i zgoda. Jest tam ze 20 ofert po 2-5$ jako dipy. Oprócz tego na eBay sprzedaje dipy francuski user Fractal2015 po7$. Jestem podejrzliwy o oryginalność tych dipow biorąc pod uwagę, ze dipow oficjalnie w produkcji juz nie ma. Kto poleci pewne źródło? Zostaje tylko mousser, lupa i lutowanie do stoliczka?
  14. Drodzy, W XS 05A gram na XLR. Wrzuciłem już 8820 i jest b. fajnie ale chciałbym jeszcze wymienić serie i/v. Spisałem z wątku proponowane opy do i/v (Muses01, LME49720UH, LME49970HA, LME49860, LME49990). Były też wymieniane inne ale nie byłem pewien dla którego rzędu je proponowaliście. Zalety: wyższe tony, wokale, gitary grają świetnie stąd nowe i/v nie powinny już nic tutaj podbijać. Z początku było nawet zbyt jaskrawo ale skorygowałem filtr w zwrotnicy i jest już dużo lżej. Wady: Bas stał się zbyt szybki i mało rozciągnięty a niska średnica wycofała. Który opek na i/v mi się najbardziej w to wpasuje? Preferuję rozwiązanie budżetowe - Muses01 oraz przesiadka z 8820 na Bursony nie zachęca mnie na ten moment.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.